Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Eikö nykyisin edes yritetä elää hiljaisesti lentokoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyisin edes yritetä elää hiljaisesti lentokoneessa?
Ei. Fanilauma piirittää Dannya business-luokassa.
Onks Helmi täällä myös vai jäikö laiturille?
Vierailija kirjoitti:
Eikö piisamit ole vielä syöneet tätä laituria?
Onneksi ei lähdetty AV-cruiselle, piisamithan olisivat syöneet lähtölaiturin.
Pääseekö Munsalasta merelle? Jos vaihdettaisiinkin Love Boatiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö piisamit ole vielä syöneet tätä laituria?
Onneksi ei lähdetty AV-cruiselle, piisamithan olisivat syöneet lähtölaiturin.
Pääseekö Munsalasta merelle? Jos vaihdettaisiinkin Love Boatiin!
Pääsee. Soitin Porvoo Cruises'ille ja kysyin, että järjestävätkö kahden viikon risteilyjä Munsalaan. Kuulemma siipirataslaivalla meneekin just tuo aika päästä Munsalaan, risteilymatkustajien toiveesta piipahduksia tehdään Mustikkamaalle (2h), Jätkänsaareen (0,5h), Ingå ja Hankå (1h kummassakin), Turku (5h kun on isompikin kaupunki) ja kaikki kaupungit länsirannikkoa ylöspäin Pietarsaareen asti ja sieltä sitten järviä ja jokia pitkin Munsalaan. Kuulemma romanttinen risteily, erityisesti kesäyössä. Varasin heti liput myös risteilylle Munsalaan.
Meneekö risteily Yyterin kautta?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Yyteriin ei poiketa, johan koko porukka jäisi sinne ja ketään ei enää kiinnosta Munsala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Yyteriin ei poiketa, johan koko porukka jäisi sinne ja ketään ei enää kiinnosta Munsala.
Yyterissä on myös miesjunailun vaara. Vai oliko se Kalajoella? Nooh, dyynit kuin dyynit...
Lento- emäntä, voitteko siirtää tuo herran viereiseltä paikalta? Hän rapsuttelee villakoiraani koko ajan. Sehän voi vaikka puraista.
Minun pitää päästä pikkulaan. Pääseekö sinne vaikko on isohätä?
Vierailija kirjoitti:
Minun pitää päästä pikkulaan. Pääseekö sinne vaikko on isohätä?
Myrsky vei pikkulan. Se putosi keskelle pride-kulkuetta.
Voisiko joku huomata edes merkkilaukkuni?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku huomata edes merkkilaukkuni?
Se on feikki, ja kaikki tietää sen.
Voisitteko korvata mainokset kissa-/koiravideoilla? Papukaijatkin käy!
Miten niin ruoat loppu ja tarjolla vain pähkinää, mehän kuollaan nälkään!!!
Ai mitä? Älä soita Iltalehteen? No meni jo.
*yksi matkustajista yrittää syödä dramaattisesti maskinsa läpi haukkueessaan samalla lentoemäntää maskipakosta*
Mies istuu ikkunapaikalla vaikka sovittiin, että minä saan istua siinä, kokemuksia?
Mua niin nolottaa, kun en voi ostaa mitään Maisan kärrystä. Mulla on vain tää Visa Electron ja kaikki nauraa mulle, jos näkee sen.
Hopea kettu kiinnostui perseilevästä peikonlehdestä, kun stuertti oli raskaana.
Voiko suuret kiittämättömät ikäluokat jättää Munsalaan tästä koneesta?
En jaksaisi enää kuunnella valitusta yhtään.