Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söin makaroonilaatikkoa perjantaista maanantaihin

Vierailija
11.03.2024 |

3 päivän ruoka maksoi 5 euroa. Halvalla saa tehtyä ruokaa jolla pärjää. En syönyt muuta viikonloppuna.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliseltä jäi makaroonimössöä 400g makaroonia ja 700g sikanautaa, pilkon siihen pari nakkia, pari lihapullaa ja pyöritän pannulla kuumaksi. Ruokkii vielä 4. En ole laskenu hintaa. 

Vierailija
2/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen huomenna uuden makaroonilaatikon ja sillä pitää pärjätä torstaihin. Pidän ruokakulut pienenä 10-12 päivää jotta loppukuusta voin syödä parempaa ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin vaihtelun vuoksi hernekeiton, jos vaan vatsa kestää?

Vierailija
4/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt joskus itse 2 kuukautta makaroonilaatikkoa joka päivä.

Vierailija
5/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin siskonmakkarakeittoa pe-su.

Vierailija
6/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi makaronilaatikkoa vaikkei mitään muuta olisi. Jo pelkkä haju oksettaa.

Sain kammon ko. ruokaan jo koulussa, ala-asteella kun inhosin sitä ja opettaja yritti pakottaa syömään. Oksennusta pidätellen istuin ja kieltäydyin pistämästä sitä suuhuni.

Opettaja antoi periksi, minkäs teki, mutta inho ja kammo jäi minulle. En syö mitään makaroniin viittaavaakaan.

Vierailija
7/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskonmakkara, yök!

Tulee mieleen yksi sellainen nimeltä mainitsematon lötkö, arvaa mikä!

Vierailija
8/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroonilaatikkoo jos syö kokoajan niin olostakin tulee ihan pöhöttöny makarooni

Vierailija
9/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeittoa ma-la

Vierailija
10/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hernekeittoa voi syödä työttömänä, koska paska lentää ja töistä ei tulisi muuten mitään kun pitäisi kerran tunnissa käydä vessassa pierupaskomassa pönttö paskahauleilla ruskeaksi.

Noin muuten ihan pätevää ruokaa ja halpaa mutta pakki menee sekaisin.

Vierailija
11/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kammon ko. ruokaan jo koulussa, ala-asteella kun inhosin sitä ja opettaja yritti pakottaa syömään. Oksennusta pidätellen istuin ja kieltäydyin pistämästä sitä suuhuni.

Opettaja antoi periksi, minkäs teki, mutta inho ja kammo jäi minulle. En syö mitään makaroniin viittaavaakaan.

Sama. Pakko silti syödä sitä ja tehdä sitä, vaikka ei haluaisi. Se on niin edullista.

Vierailija
12/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskonmakkara, yök!

Tulee mieleen yksi sellainen nimeltä mainitsematon lötkö, arvaa mikä!

Taidat olla peräreiän poikia, kun mieleen tulee perverssejä ajatuksia ruoastakin. Häpeä!

Vierailija
13/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeittoa? No se ei tule halvaksi, jos joutuu ostamaan kaalit, perunat ja porkkanat sen jauhelihan lisäksi. Mut jos sille lopulle kaalille keksii käyttöä, niin laskennallisesti edullista.

Vierailija
14/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaalikeittoa ma-la

Samoin, laitan sinne porkkanaa, paprikaa tms.laihttuu hyvin. Toinen viikko menossa. Raudan saanti pullosta ja muut vitamiinit purkista. Joskus lisäksi puolikas näkkäriä ilman voita.. Kesäksi on pakko laihtua. 🤗

Vierailija
15/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivallista muonaa on makaronilåda. Sienilasagne on hyvää myös. Ja täytetyt cannellonit! Joskus innostuu pastajuttujakin tekemään. Perus spaghetti+kastikkesettiä harvemmin tulee tehtyä. Kanttarelliä kyllä on pakkasessa, että ehkä kermaisen soosin voisi tässä pyöräyttää joku päivä.

Vierailija
16/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni olet jos pärjäät jollain 500 kalorin annoksella koko päivän.

Vierailija
17/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaalikeittoa ma-la

Samoin, laitan sinne porkkanaa, paprikaa tms.laihttuu hyvin. Toinen viikko menossa. Raudan saanti pullosta ja muut vitamiinit purkista.

Niin, kaalissa, perunassa, porkkanassa ja paprikassahan ei vitamiineja eikä rautaa ole...

Vierailija
18/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V_ttu, mikä NÖSSÖ! Annatko aina järjestelmälle periksi? Kunnon saappaankiillottaja meillä siellä. No, ei siinä. Jatka toki valitsemmalasi polulla. Bää. Bäää-äää.

Vierailija
19/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökää vaik paskaa mun puolesta jos ei työt kiinosta.mä syön joka päivä ruokatunnilla  seisovastpöydäst abc tai huoltoasema ja kotona mitä tekee mieli.

Vierailija
20/21 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruoka on syötävää, nirsoilijat voivat kuolla nälkään.