Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Lokit matkustaa taas siivellä. Eikö kapteeni laatikkoleuka voisi pyöräyttää pari immelmannia niin päästäisiin niistä eroon.
Nyt ei pidä ruveta kikkailemaan. Voi muuten sattua Juhaa leukaan.
Mä sain mun Korona testin tulokset ja se on positiivinen. Me ollaan nyt kaikki vapaaehtoisessa karanteenissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain mun Korona testin tulokset ja se on positiivinen. Me ollaan nyt kaikki vapaaehtoisessa karanteenissa.
Mä haluan elää, joten en jää mihinkään karanteeniin. Te muut voitte jäädä!
Mä lähen lähimmille festareille. MunsalaRock, here I come.
Huomio matkustajat! Täällä lentoemännät Sievi- ja Leinonen, aloitamme uusintatarjoilukierroksen, koska lento Munsalaan hieman viivästyy. Tarjolla on tuoretta kahvia ja teetä, raikastettuja voileipia ruiks- ja muilla leipälajieilla ja edelleenkin 200 g makaronilaatikkoa. Jauhenlihan suosio ylitti odotuksemme niin, että pääsi loppumaan. Pyydämme kaikkia nais-, mamma- yms. oletettuja poistumaan paikan 15C viereisiltä paikoilta ja palaamaan omille paikoilleenne.
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta se karanteeni on pölynimurisessa suhteessa olevalle?
Vierailija kirjoitti:
Paitsi minä , älykäs nainen joka olen ollut yläkerran ykkösluokassa yksin koko lennon ajan. No nyt minun ylivertaisesta älykkyydestäni oli hyötyä. Joko te aivokääpiöt olette harjoitelleet sen Maamme laulun että voin ensimmäisenä poistua koneesta. Lauluun voi myös yhdistää taputukset. Jos kilttimies kumartaa minulle kolme kertaa voin suoda hänelle hymyni. Onhan hänelläkin oikeus olla olemassa , luulisin.
Minulla oli koneessa käsilaukku, cabin matkalaukku ja Munsalan puku pukupussissa. Laitoin ne ylähyllylle.
No eikös joku alkanut urputtaa tyyliin "sulla on liikaa laukkuja" . Samainen tyyppi ruttasi likaisen kånkenin mun kansallispuvun pukupussin päälle💣 Puku meni tietenkin aivan ryttyyn. Taidanpa ottaa yhteyttä Porvoo Airlinesin asiakaspalveluun..
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tämä kukkafetissi on? Minulta mennyt täysin ohi
Ja mikä on peikonlehtivitsi?
Vähänpä sitten tiedät perseilevästä peikonlehdestä
Kun mä katson lähipenkkirivejä ja luen näitä kommentteja, niin tuntuu ettei kaikki muumit ole koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tämä kukkafetissi on? Minulta mennyt täysin ohi
Ja mikä on peikonlehtivitsi?Vähänpä sitten tiedät perseilevästä peikonlehdestä
Ennen kuin kysyy ihan hoopoja, voisi asian tarkastaa kasvipsykologin oppikirjasta.
Ainakin Porvoon kirjastosta lainakappale löytyy
Käytän kokoa XS/34 enkä silti mahdu lentokoneen penkkiin. Onko penkeistä tehty pienempiä?
Mistä tunnistaa juntin? Ne matkustaa Porvoo Airlinesin lentokoneella.
Täyttä valkoroskaa koko sakki. Minä olen satsannut omaan yksityiskoneeseen.
Minulla on päälläni peikonlehtikuvioinen Hawaii paita. Olen valmis Munsalan kesärientoihin.
Siirtykää. Siivellä istuu parus minor ja haluan kuvan siitä. Harvinainen japanilainen….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko me kohta laskeudutaan, haluan taputtaa!
Lauletaan myös Maamme laulu.
Porilaisten marssi on paljon parempi kun kaikki tarmokkaasti marssimme ulos koneesta.
Porvoolaisten marssi vielä parempi!
Vierailija kirjoitti:
Siirtykää. Siivellä istuu parus minor ja haluan kuvan siitä. Harvinainen japanilainen….
Tämä vaati googlauksen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta se karanteeni on pölynimurisessa suhteessa olevalle?
Kaikki pölynimurisuhteiset matkustajat jäävät karanteeniin määräämättömäksi ajaksi. Joukkoon lasketaan myös kaikki ties miksi oletetut. Munsalassa on lestadiolainen pormestari ja kunnanvaltuusto.
Juu, siinä ei sovi Finnairin hienoa ilmaa pilata. o: