Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
981/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tehdä henkilökohtaisen kuulutuksen? 

Olisin vain vinkannut omasta vitnes by Sohvi reeneistäni, jonka voi ostaa ja taunloutata sivuiltani. Uusin klippi on nimenomaan pakaroitten rentoutus istuen ja suonikohjujen ehkäisy varpaita liikuttelemalla. Tää on ihan uus juttu.

Mun ex on linnakunti, että jos se lisää kiinnostusta mun ohjelmaan...

Ehkäiseekö pehiä & perseisyyttä sohveissa?

Vierailija
982/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti someheruttelukuva-sonya ei ole lennolla, kuitenkin perseposeeraa käytävällä instaansa ja sitten rupeaa huutamaan ahdistelusta kun lennon neitsytmiehet tihrustelevat sumuisilla rilleillä penkkirivien välistä. Metakkaan yhtyy myös lennon "oikeutta kaikille muille varsinkin feikeille" mammat ja rynniessään massana vapisevien ahdistelu-miesten luokse aiheuttaa se koneeseen turbulenssia. Voi veljet..laitan vain kuulokkeet korviin ja musan lujemmalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tai mitä nuo törröhuuliset pitkäripsiset kulmatatuoidut pitkäkyntiset on?

Vierailija
984/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti isis-sanna(se vaimo) ei ole mukana koneessa ^-^ 

Vierailija
985/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin juuri pienen kittarin tähän hätäuloskäynnin kohdalle!!! Tevetuloa ostamaan takaisin kadotetut tavaranne.

Vierailija
986/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti isis-sanna(se vaimo) ei ole mukana koneessa ^-^ 

Ei pelkoa, sillä on porttikielto kaikkiin muihin maihin paitsi Suomeen.

Vierailija
987/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koronavirus juuri niin levinyt kuin huhutaan tällä lennolla?

Mikä eläin haluaisit olla jos on OFFACIAL ? (ei tartu eläimiin siksi)

Vierailija
988/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata! Sen Mennenin ruiskuttelijan vieressä istuu vissiin joku penska, katsoo elokuvaa kuulokkeet korvilla ja syö purkkaa. Nyt sekä haju että kakaran mekkalointi kantautuvat tänne 20 penkkirivin päähän! Tän piti olla sekä lapsi- että hajustevapaalento. Haluan rahat takaisin!

Vierailija
989/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen kerta kun lähden ryhmämatkalle. Kaikki täällä on hulluja. Olen hermoromahduksen partaalla. Heti kun tullaan Munsalaan otan taksin takaisin kotiin ja laitan laskun Porvoo Airlinesille.

Vierailija
990/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi telsusta tulee vain Pieni talo preerialla, kenellä on kaukkari?

Vierailija
991/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee telkusta LOST sarja...

Vierailija
992/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoo Airlinesin navigointijärjestelmässä taitaa olla jotain häikkää. Vai onko siellä joku lukihäiriöinen puikoissa? Viimeksi kun piti lentää Roomaan päädyttiinkin Raumalle. Ja kun varasin lomamatkan Torinoon löysin itseni Torniosta. Minne voin tehdä valituksen?

👨‍✈️🔊 Rakkaat matkustajat und bästa megaborgåre -

Perämies aikuisiän ADHD:lla tiedottaa:

Valmistuin Porvoon Ilmailuopiston kurssin priimuksena ja sain myös Ritva Kananpersetukka -kiertopalkinnon valmistuessani. Elämä on simulaattori. Life is a highway. I have been trying all my wifes.

Vierailija
993/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mukana arvotavaroita - erilaisia tamponikoruja. Sen lisäksi seurana kutsumattomat mökkivieraat, yksi paketti Juhla Mokkaa ja kadonnut Maisa Torppa.

Vierailija
994/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt mietin, että meidän pitäisi kuitenkin tehdä välilasku Malmilla. 

Voidaan siinä samassa vaikka selittää Helsingin asuntopulaa tyhmille.

Vierailija
995/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalta alkaa kuulumaan: miksei työtön sitä ja tätä.

Vierailija
996/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät matkustajat ,huomio huomio! Pyydämme kiinnittämään turvavyöt koska nyt K-E-S-K-U-S-T-E-L-L-A-A-N kukasta! 

Vierailija
997/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin illallisen A. 200g makaronilaatikkoa. Tässä ei kuin 100 grammaa!

Vaikka olen kehopositiivinen niin otan tämän loukkauksena.

Vierailija
998/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereisen istuimen mamma kuorsaa ja takapuoli tursuaa kyynärnojan ali puolelleni niin, etten saa turvavyötä auki, ja minulla on kamala vessahätä. Mitä teen?

Vierailija
999/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lentäjä h.vetin kuuma?

Ainakin sillä on kuuma. Keikistelee kalsareissaan ruusu hampaissa (on muuten häikäisevän näköiset) ja joku ottaa siitä kuvia. Ovenraosta näin, kun luulin että siellä on se vessa. Puhuivat jotain voguesta.

Vierailija
1000/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla välilaskulla saamme uuden leuattoman lentäjän, Hjalliksen siskon veljen muunsukupuolinen sisarus. Laatikkoleukainen kirurgilentäjämme tekee laihdutusleikkauksia lentoemäntien välikössä. Jos BMI:si on mainittu istuintaskusta löytyvässä listassa, ilmoittaudu välittömästi henkilökunnalle.