Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
941/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Survivalisteja paikalla? Miten pitää varustautua että selviää hengissä tältä reissulta

Ottamalla unilääkettä. Kyllä sinut joku herättää kun ollaan perillä. Viimeistään koneen siivoajat.

Vierailija
942/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön mun pähkinöitä niin kauan kuin haluan ja stuertti saa tulla nuolemaan mun sormet puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cabin crew tiedottaa: viikki- ja kuukki penkkiriveissä on havaittu perseisyyttä pintamateriaaleissa. Henkilökuntamme käy raikastamassa penkit pimpuleillaan. Pahoittelemma mahdollisesti aiheuttamaamme häiriötä.

Vierailija
944/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat LENTÄJÄ/LENTOEMÄNTÄ kokemukset

Vierailija
945/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lasten todistukset mukana? Olisin halunnut keskustella siitä kun meidän Nelli-Niilo ei saanut kymppiä äidinkielestä vaikka melkein kaikki kokeet olivat kymppejä. Oletteko te laittaneet opettajalle viestiä Wilmaan että numeroarvostelu ei ole oikeudenmukainen? No, laitan nyt tämän meidän muunsukupuolisen nuoren todistuksen kiertämään. Toivottavasti kaikki ehtivät nähdä sen ennen kuin laskeudutaan. Jos joku ei ehdi, voin laittaa sähköpostilla liitetiedostona. Minulla taitaa olla kuva myös hänen ensimmäisen lomapäivän aamiaisestaan. Laitan sen samalla.

Vierailija
946/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lennolla sikailevia mannerkiinalaisia?

Vierailija
947/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko kiertomatka seuraavalla reitillä: Brasilia, Costa Rica, Intia, Jamaika, Bhutan, Etelä-Afrikka, Chile, Etiopia, Japani, Arabiemiraatit? Pomon puolesta kyselen. Ja tulevathan kuulutukset myös ranskaksi?

Vierailija
948/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vaihtaa paikkaa! Olen hajusteyliherkkä ja 20 riviä taaempana istuu joku, joka on suihkuttanut Menneniä. Tämän piti olla hajustevapaalento! Saako rahat takaisin?

Vierailija
949/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni oli saanut liput lennolle ja tuli perheineen yöksi lokkeilemaan, kun asumme Porvoon lentoaseman lähellä. Tyhjensivät jääkaapin ja vaativat vielä ilmaisen kyydin ja parisataa matkarahaa. Kaduttaa, etten ollut tiukkana.

Vierailija
950/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin lähtenyt, kun kerrankin olisi ollut tilaisuus, mutta mies ei saa töistä vapaata. Ei siis ole ketään, joka hoitaisi lapsia. Anoppi kieltäytyy ehdottomasti, vaikka hänellä olisi auto ja hän voisi hurauttaa tänne helposti. Toisekseen, vaikka hän tulisikin, minulla ei olisi mitään päälle pantavaa. Kaikki vaatteet ovat hipuneet lähes läpinäkyviksi, koska ei ole varaa ostaa uusia. Kirppiksellä taas ei ole kuin jotain vanhoja miesten hiihtoasuja, jotka ovat minulle liian suuria. Kenkiä siellä ei ole koskaan enkä voi lähteä lentokoneeseen ilman kenkiä, koska laki vaatii, että kengät on oltava pakkolaskun varalta. Minulle on myös turha tarjota mitään vaatteita, koska lähin postiasiamies on 15 kilometrin päässä enkä pääse hakemaan ilman autoa. Anoppi taas ei tällaisten humputusten takia lähde ajelemaan. Kotiinkuljetusta toki postikin tarjoaa, mutta se maksaa niin paljon, että lasten kesäloma menee pilalle, jos sellaisen tilaan. Enkä siis muutenkaan voi jättää lapsia yksin kotiin, koska yhdellä on ADHD-diagnoosi tuloillaan, yksi taas kärsii eroahdistuksesta. Kolmas lapsi voisi muuten vahtia noita kahta, mutta olen luvannut, että hän saa mennä kaverilleen yökylään, koska siellä saa sentään mahan täyteen ruokaa ilmaiseksi.

Arvasin kyllä, että tässä käy näin. Ihan sama juttu pikkujoulujen kanssa. Sinnekään en päässyt, vaikka olisi ollut ilmainen linsekuljetus. Tällä kertaa olisi tietysti ollut vielä ihanampaa liittyä seuraan, mutta tuskin kukaan olisi minun kanssani jutellutkaan. Tukkakin on päässyt kasvamaan leikkauksestaan, koska mies ei osaa teroittaa saksia eikä tylsillä saksilla saa leikattua näin vaikeaa tukkaa. Näyttäisin ihan kauhealta ja kaikki kiertäisivät minut kaukaa. Sitä paitsi kärsin hirvittävästä lentopelosta enkä mene edes huvipuistojen laitteisiin, vaikkakaan emme ole voineet käydä huvipuistossa lähes kymmeneen vuoteen, koska liput ovat niin kalliita. Eivätkä pelkästään liput, vaan se ruoka ja juomapuoli. Tietysti voisi tehdä eväät mukaan, mutta kun julkisilla kuljemme, ne voisivat pilaantua matkalla. Tai sitten lapset mankuisivat ja söisivät ne heti kotoa lähdettyä. Etenkin ADHD-lapsen mankuna on kauheaa.

Usein olen aivan epätoivoinen ja harkitsen avioeroa, mutta minullehan se lapsi jäisi. Mies kun on täysin saamaton. Töissä toki käy, mutta saa huonoa palkkaa eikä ole koskaan muistanut esimerkiksi nimipäiviäni. Nimeni on toki hyvin tavallinen eikä siinä mitään juhlimista olisikaan. Olen siitä vanhemmilleni katkera enkä voi nimeä muuttaakaan, koska siitä joutuisi maksamaan. Minulla ei ole omaa rahaa. Senkin takia siellä reissussa olisi ankeaa, koska muut ostelisivat kaikkea hauskaa ja joisivat kahvia, mutta minä en voisi ostaa mitään. Eikä nykyään saa viedä omia kahvejakaan lentokoneeseen. Tällä tavalla köyhiä syrjitään. Enkä sano tätä sillä, että kenenkään pitäisi minulle mitään tarjota, sillä minä en yleensäkään pysty syömään ja juomaan mitään vieraissa paikoissa. Olen siitä erikoinen, että koti-ikäväkin iskee usein jo kotipihassa enkä sitten välitäkään lähteä minnekään. Ikäväähän täällä kotonakin on aina olla, mutta toisaalta olenpahan ainakin tutussa ympäristössä, jos vaikka saan sairauskohtauksen ja kuolen. Lapset voivat sitten soittaa isälleen töihin ja kertoa asian. Ei sillä, että siinä enää mitään kiirettä olisi, mutta ihan siksi, että mies voi alkaa suunnitella elämäänsä ilman minua. Hyvinhän se toki menee, koska tuskin hän minusta on koskaan edes tykännyt.

JSSAP.

Jos anoppi auttaisi, kun lupaat, että pääsee mukaan jos maksaa sun ja lasten matkakulut ja hoitaa muksut samalla. - Täällä on liian vähän anoppeja. Vain yksi vittumainen äiti jostain 70-luvulta.

Vierailija
951/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja äitini arvostelee Porvoo Airlinesin järjestämää matkaa, samoin asuvalintaani.

Vierailija
952/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi ei lähtenyt mukaasi lennolle?

Mies sanoi lähtevänsä kavereiden kanssa mökille mutta laukkuun piilotottamani kissanpanta hälyyttää ja näyttäisi että mies olisikin tällä lennolla. Olenko siis vainoharhainen vai mitä mieltä?

Vierailija
953/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylän välissä on vain juustoviipale. Missä on salaatinlehtiä ja kinkku?

Vierailija
954/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntä ei tule vaikka painan kutsunappia. Ihan selvä narsisti.

Vierailija
955/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentoemäntä ei tule vaikka painan kutsunappia. Ihan selvä narsisti.

Mummo ei anna nuoren ja kauniin lentoemännän mennä palvelemaan. Käski keittämään lisää Saludoa.

Vierailija
956/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi ei lähtenyt mukaasi lennolle?

Mies sanoi lähtevänsä kavereiden kanssa mökille mutta laukkuun piilotottamani kissanpanta hälyyttää ja näyttäisi että mies olisikin tällä lennolla. Olenko siis vainoharhainen vai mitä mieltä?

Mun mies oli asentanut tähän puhelimeen vakoiluohjelman. Katson tuleeko hän seuraavalla lennolla.

Onpa kätevää! Säästetään puhelinlaskuissa.

Vierailija
957/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun penkkiin on joku jättänyt p.. rseen hajua. Miten tässä vois muka matkustaa!? Mitään vinkkejä mikä auttaa??

Vierailija
958/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Mä olen Lohestajan Tyttis ja kyselisin, että haluaisiko joku tehdä kaupallista yhteistyötä matka-asujen suhteen? Mulla on oma blogi Myö tyttöimmeiset lehdessä ja näkyvyys olisi taattu. Tykkään maanläheisistä väreistä ja luonnonmateiaaleista. Olisiko My Mia’s kuulolla? Terveisin, Tohtorinna (ent. Lohestajan tyttis).

Vierailija
959/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olokapinalliset tukkivat käytävän ja lentoemäntä Leinonen ei pääse pähkinäkärryineen ohi.

Vierailija
960/4004 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olokapinalliset tukkivat käytävän ja lentoemäntä Leinonen ei pääse pähkinäkärryineen ohi.

Älä suututa Saludoa tarjoavaa mummoa. Meni kyyryyn kuultuaan kritiikkiä tarjoamastaan kahvista.