Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1001/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viereisen istuimen mamma kuorsaa ja takapuoli tursuaa kyynärnojan ali puolelleni niin, etten saa turvavyötä auki, ja minulla on kamala vessahätä. Mitä teen?

Jos se tursuaa kyynärnojan ali, onhan sulla kyynärpää vapaana?! Sama mitä tekisit kotona, kun joku tursuaa sun sänkypuoliskolle ja kuorsaa!!

Vierailija
1002/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tässä vaan katselen pilviä ja unelmoin. Ah loma. Elämä on laiffii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viereisen istuimen mamma kuorsaa ja takapuoli tursuaa kyynärnojan ali puolelleni niin, etten saa turvavyötä auki, ja minulla on kamala vessahätä. Mitä teen?

Jos se tursuaa kyynärnojan ali, onhan sulla kyynärpää vapaana?! Sama mitä tekisit kotona, kun joku tursuaa sun sänkypuoliskolle ja kuorsaa!!

Kokeilin jo, ei auta. Rasvakerros liian paksu, tarvitsisi samanlaisen "hakun" kuin norsunajajilla aasiassa.

Vierailija
1004/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tehdä henkilökohtaisen kuulutuksen? 

Olisin vain vinkannut omasta vitnes by Sohvi reeneistäni, jonka voi ostaa ja taunloutata sivuiltani. Uusin klippi on nimenomaan pakaroitten rentoutus istuen ja suonikohjujen ehkäisy varpaita liikuttelemalla. Tää on ihan uus juttu.

Mun ex on linnakunti, että jos se lisää kiinnostusta mun ohjelmaan...

En tiiä missä klippaa mutta oot erehtynyt koneesta. Tää ei lennä Dubaihin.

Vierailija
1005/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin jo, ei auta. Rasvakerros liian paksu, tarvitsisi samanlaisen "hakun" kuin norsunajajilla aasiassa.

No sit kovat käyttöön? Huuda joku kehopositiivinen iskulause?

Vierailija
1006/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cabin crew tässä taas hei! Emoillamme olisi työntökärryissä tarjolla vielä OFFICAL Porvoo Airlines tamponikoruja edukkaaseen hintaan munsalan kansallisväreissä! 

Vierailija
1007/4004 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustalta alkaa kuulumaan: miksei työtön sitä ja tätä.

Justiinsa joku kertoi perustaneensa pienen kittarin:D

Vierailija
1008/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät matkustajat ,huomio huomio! Pyydämme kiinnittämään turvavyöt koska nyt K-E-S-K-U-S-T-E-L-L-A-A-N kukasta! 

Mistä kolosta ryömin takaisin? Kapteeni heitti sinut jo kerran pihalle.

1009/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, mikä on jauhenliha ?

Vierailija
1010/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naapurit jatkaa härskejä pyyntöjään. 

Vierailija
1011/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39311 RAR kirjoitti:

Tehty eläimestä nimeltä Jauhe. KVG!

Vierailija
1012/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä vaan mitä tahansa. On kulinarististen nautintojen ykköskärkeä. Parhaimman tuloksen saa kun huuhtelee kunnolla ennen paistamista.

Vierailija
1013/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pakannut matkatavarani putkikassiin, mutta hattuhyllylle jäi ajokortti, mitä pitäisi tehdä?

Voinko maksaa matkani vauvasatasella? Meitä on täällä pienen pieneksi kutistunut työporukka Nastolan Siwan virkistysmatkalla, matkaan lähdimme jo armon vuonna 2002.

Vierailija
1014/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja se jauhenliha pitää pestä ennen käyttöä.

Vierailija
1015/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pakannut matkatavarani putkikassiin, mutta hattuhyllylle jäi ajokortti, mitä pitäisi tehdä?

Voinko maksaa matkani vauvasatasella? Meitä on täällä pienen pieneksi kutistunut työporukka Nastolan Siwan virkistysmatkalla, matkaan lähdimme jo armon vuonna 2002.

Sori mutta nyt en ymmärrä. Mitä väliä missä se ajokortti on? Vai onko sulla sellanen ajokortti millä voi maksaa?

Vierailija
1016/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta nyt en ymmärrä. Mitä väliä missä se ajokortti on? Vai onko sulla sellanen ajokortti millä voi maksaa?

Et ole seurannut Porvoo-keskustelua, olet siis ihan pihalla.

Vierailija
1017/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vaan mitä tahansa. On kulinarististen nautintojen ykköskärkeä. Parhaimman tuloksen saa kun huuhtelee kunnolla ennen paistamista.

Sopii erityisen hyvin ananaan ja palakaalen kanssa

Vierailija
1018/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii erityisen hyvin ananaan ja palakaalen kanssa

eikä siinä ole paljon pöjöjä

Vierailija
1019/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa jäi ohjeista ymmärtämättä saako viikit ja kuukit ottaa mukaan.

Kai jälkiruoaksi on muutakin kuin vanukkaita kun mun mies syö aina ne eikä muille jää mitään

Vierailija
1020/4004 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, kaikilla av-mammoilla sellainen on. Taidat olla aika uusi tässä porukassa?