Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Mikä on sun lentohoroskooppi?
Mun on Naurismies
Haluat kokea yhä hurjempia seikkailuja ja olet valmis maksamaan niistä. Haaveilet Kenian ja Etelä-Afrikan safariretkistä, telttailusta Mongolian aroilla ja biletyksestä Soulin sykkeessä.
Hei, tietääkö kukaan, millä rivillä istuvat ukrainalaiset marjanpoimijat ja tatinvatkaajat? Kaverin puolesta kyselen
Saanko ottaa Helkama-sähköpyörän lentokoneeseen? Ottaisin kuvia minusta ja sähköpyörästäni ja laittaisin kuvat instaani.
Eihän kone laskeudu maaseudulle?
Tv.F.D.
Vierailija kirjoitti:
Heips! Mä olen Lohestajan Tyttis ja kyselisin, että haluaisiko joku tehdä kaupallista yhteistyötä matka-asujen suhteen? Mulla on oma blogi Myö tyttöimmeiset lehdessä ja näkyvyys olisi taattu. Tykkään maanläheisistä väreistä ja luonnonmateiaaleista. Olisiko My Mia’s kuulolla? Terveisin, Tohtorinna (ent. Lohestajan tyttis).
Mitäs Muikulle kuuluu näinä päivinä? (Se yksi kala)
Tovarish,
Koneen kaappaus epäonnistui joten aion kaapata tämän ketjun.
Tämä ketju on toverish Alexein puolesta! Vaadin Alexein vapautusta tässä ja nyt!
Vierailija kirjoitti:
Siis IIIKKK!!! Mä luulin ettei toi mies ikinä kosisi, vaikka vauvakin on tulossa. Tänään se sit tapahtui tällä lennolla! <3 Kiitti kannustuksesta kaikki!
Siis oon niin onnellinen sun puolesta! Kyllä lapsen tulee saada syntyä kunnon kristilliseen avioliittoon ellei sukupuolineutraalia ole saatavilla! Sydämiä, suukkoja sekä sateenkaaria teille kaikille <3
Vierailija kirjoitti:
Miten mä veikkaan somessa että istun ykkösluokassa?
Sehän sanottiin jo aiemmin täällä :pikahyökkäys Latinon syliin viinilasi kädessä ja pikaselfit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kone jo lähtenyt? Juna oli myöhässä. Miten pääsee lentokentälle?
Sinä tyhmä , junalla tietenkin pääsee lentokentälle.
Missä täällä on oikea lähtöselvitys? Jäikö oikella juna-asemalla pois? Helsinki-Vantaa
Menit väärälle puolen. Kysyit siltä buffetissa viihtyneeltä junalippujen myyjältä etkä missiltä. Etkö muista ettei Porvoo airlines käytä muita kuin 10 tason henkilökuntaa?
Minä oletin myös matkustajien olevan kymppitasoa, mutta ei täällä ole kuin korkeintaan vitosen naisia :(
t. kilttimies
Niin että sitten kun kerrankin olisi sinullekin tarjolla jotain, ei kelpaakaan.
- Turha enää valittaa, ettei naiset huoli kilttimiehestä vaan kallistuvat jänniksiin. Taitaa löytyä syyllinen sieltä oman peräkammarin peilistä.
Voiko tällä lennolla polttaa nahkansa jos vahingossa nukahtaa?
Rannalla näin voi käydä.
Periaatteessa alapeukku aina kirjoitti:
Minä alapeukutan koko lentoa.
Tämä! 😂😂😂
Onko kukaan nähnyt panohanskojani koneessa? Hukkasin vessareissulla.
Olen kuuluisa vaikuttaja influensseri ja sain lennon sponsoroituna . Yritän löytää täältä jotain mistä kirjoittaa ja suositella blogiini ja niin taas vahvasti vaikuttaa ja influensseerata mutta jostain syystä en löydä mitään vaikuttamisen arvoista. Mitä teen?
Yksiväriset ja kehopositiivisia syrjivät istuinvyöt. Turussa ja muissakin sivistyskaupungeissa on jo sateenkaarenvärisiä suojateitä. En voi edes kiinnittää istuinvyötä, se on liian lyhyt. Merkkivalot ovat käskyttäviä ja leimaavia.
Viimeinen kerta tällä lentoyhtiöllä, sen vannon! Mihin voin valittaa?
No toi lentoemäntä jatkovyön, ehkä tämä tästä. Miesoletettu takana naureskeli, että "tuo pyöröpaali pysyy nyt ainakin paikoillaan". On tämä niin pilalla koko reissu!
Milloin alkaa tarjoilu? Ai, ensin pitää nousta lentokorkeuteen. Onpa kivikautista. Kuulin juttua että muut lentoyhtiöt antavat eväskasseja jo terminaalissa.
Voiko tehdä henkilökohtaisen kuulutuksen?
Olisin vain vinkannut omasta vitnes by Sohvi reeneistäni, jonka voi ostaa ja taunloutata sivuiltani. Uusin klippi on nimenomaan pakaroitten rentoutus istuen ja suonikohjujen ehkäisy varpaita liikuttelemalla. Tää on ihan uus juttu.
Mun ex on linnakunti, että jos se lisää kiinnostusta mun ohjelmaan...
Miten lähetän terveisiä niille jotka eivät päässeet mukaan?