Nainen! Oletko koskaan ajanut yhdysvaltalaisen osavaltion halki autoradion soidessa
Kommentit (16)
Olen, en ajanut reunalta yli kumminkaan.
Ei se bensa jenkeissäkään ilmaista ole.
En ajanut, mutta kyydissä olin. Georgian ja South Carolinan reissulla.
Vierailija kirjoitti:
Palstatätien ihanaa elämää on kuusimettäreunan kattelu ikkunasta villasukissa. Ai että on EHANAA!
No tämä pitää kohdallani paikkansa. Paitsi että on tuossa järvikin. Se on jäässä, mutta en ihan vielä menisi sinne kävelemään.
N53
En, mutta Norjan halki kyllä, E6 Oslosta Kirkkoniemeen. Ensi kesänä taas.
Radio pohjoisessa on kamala. Bar-du-foss!
Vierailija kirjoitti:
Radio pohjoisessa on kamala. Bar-du-foss!
Ei yhtään sama asia. USA on USA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Radio pohjoisessa on kamala. Bar-du-foss!Ei yhtään sama asia. USA on USA.
Varmasti. Ei vaan ole mielenkiintoa sinne. Tie vie ihan muualle.
Joo, muutamankin kun Floridasta ajeltiin Kentuckyyn. Auto oli kylläkin melkomoinen pimp- mobile Buick kuin suoraan 70-luvulta...
Olisi se kaunista kun nainen ajaa haikeana pimeän yön läpi sielukkaiden hopeakettuin laulua kuunnellen
Vierailija kirjoitti:
Olisi se kaunista kun nainen ajaa haikeana pimeän yön läpi sielukkaiden hopeakettuin laulua kuunnellen
Tai ketuttaren.
En tiedä keitä ap:n mainitsemat tyypit ovat mutta olen kyllä. Parasta ajaa maissipeltojen läpi loputtoman suoraa tietä ja kuunnella kantrikanavaa radiosta.
Viime kesänä viimeksi ajettiin Georgian ja Floridan läpi. Amerikkalainen mies ajoi
En ole, mutta on ollut haaveissa kyllä jo vuosikymmeniä. Ehkä vielä ennen kuolemaa joskus..
Vierailija kirjoitti:
En tiedä keitä ap:n mainitsemat tyypit ovat mutta olen kyllä. Parasta ajaa maissipeltojen läpi loputtoman suoraa tietä ja kuunnella kantrikanavaa radiosta.
Et ole Maissilapsia nähnyt? :D
Tai ketuttaren.
Ei Tuksun voittanutta!
En ole, mutta haluaisin ajaa (tai siis joku toinen ajaa, itselläni ei ajokorttia) läpi Route 66:n. <3