Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3999)
Vierailija kirjoitti:
Voih. Onko ompelijaa paikalla? Jetlagin tai aikavyöhykkeen johdosta juhlapukuni on kutistunut. Keinoja korjaamiseen asap. Porvoon tanssiaisiin saatava kuntoon.
Mitä? Ei tule kuuloonkaan, että minä pienenisin.
Blondie
Minulla on sattumalta mukana ompelukone. Kankaitakin sattuu olemaan mukana monta pakkaa ovat kylläkin ruumassa . Mitä laatua ja väriä laitetaan? Voin surauttaa leninkisi koosta XXXLLLL isommaksi.
Tv. Signe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih. Onko ompelijaa paikalla? Jetlagin tai aikavyöhykkeen johdosta juhlapukuni on kutistunut. Keinoja korjaamiseen asap. Porvoon tanssiaisiin saatava kuntoon.
Blondie
MInä olen varautunut kaikkeen. Minulla on mukanani pussukka, missä on ompelutarvikkeet, hakaneuloja, laastaria, kynä ja lehtiö, postimerkkejä, sateenvarjo, punkkipihdit, särkylääkettä, käsidesiä ja tietysti siivoustarvikkeita.
Mitä materiaalia tanssiaispukusi on?
Diplomisiivooja ( varautunut kaikkeen!)
Taftia (?)
Mistä kohtaa puristaa?
Kaikkialta. Paitsi nilkoista.
Peitä kuitenkin paksut nilkkasi vaikka kumisaappailla Porvoontanssiaisiin. Löytyyköhän edes niin leveitä kumppaneita? Onkohan sinun pakko tulla tanssiaisiin?
Konekoira Tauskiko siellä taas haukkuu?
Miten muuten tulet toimeen Bullyn kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Konekoira Tauskiko siellä taas haukkuu?
Miten muuten tulet toimeen Bullyn kanssa?
Bully on vielä vauvakoira joten tullaan toimeen. Mutta kunhan se tuosta kasvaa niin Bully saa omistajansa kanssa laskuvarjon selkäänsä ja pääsevät hyppäämään maan kameralle.
Tv. Konekoira
Siis onko se totta, että kapteeni Hopeakettu näyttelee niissä Black Horsen mainoksissa?
Wau! Oikeesti!? 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondie
MInä olen varautunut kaikkeen. Minulla on mukanani pussukka, missä on ompelutarvikkeet, hakaneuloja, laastaria, kynä ja lehtiö, postimerkkejä, sateenvarjo, punkkipihdit, särkylääkettä, käsidesiä ja tietysti siivoustarvikkeita.
Taftia (?)
Mistä kohtaa puristaa?
Siis onko sun nilkat paksut vai vähän paksut vai tikut? Ylipaino yleensä kertyy myös nilkkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondie
Taftia (?)
Mistä kohtaa puristaa?
Mun nilkat on ihan sirot, ei tarvi kenkiä suurentaa. 'Vähän' kolttu ahistaa etumuksesta, takamuksesta, povesta ja uumalta. Ei tehrä tästä ny numeroo...
Nyt hop hop jokainen. Liikuntatunti alkaa. Voimistelua, juoksua, hölkkää, keppijumppaa! Joku matkustaja kertoo olevansa hieman liian liiihhaava! Ja oikeestaan hän ei ole ainoa.
Varovaisia sitten sen kepin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se totta, että kapteeni Hopeakettu näyttelee niissä Black Horsen mainoksissa?
Wau! Oikeesti!? 😍
Ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau! Oikeesti!? 😍
Ei ole totta.
Oo hilijaa!
Tehdään välilasku johonkin maahan. Haluan pitää tauon tästä lentämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako matkaseura ahistaa vai meetkö joululahjaostoksille?
Vierailija kirjoitti:
Nyt hop hop jokainen. Liikuntatunti alkaa. Voimistelua, juoksua, hölkkää, keppijumppaa! Joku matkustaja kertoo olevansa hieman liian liiihhaava! Ja oikeestaan hän ei ole ainoa.
Ja täällä saunaillassa telakoitunut stuerttinne hyvää päivää, muistattehan keppijumppaajat ja keppariharrastajat, että tarjoiluvaunun kulkureittiä käytävällä ei saa blokata. Muistutamme myös siitä, että nousujen ja laskujen aikana kaikkien matkustajien on oltava istumassa omalla paikallaan turvavyö kiinnitettynä. Tämä koskee myös lennolla mahdollisesti mukana olevia therianeja. Kiitos yhteistyöstänne.
Se on kuulkaa nyt syksy ja aika pestä ikkunat. Montakohan ikkunaa koneessa on kaikkiaan? Ottakaa nyt heti ikkunoista pois kaikki työkaverien ja sukulaisten kuvat, oksennuspussitähdet ynnä muut koristeet. Ikkunat pitää saada puhtaiksi ennen talvea!
T. DiplomiSiivooja
Vierailija kirjoitti:
Se on kuulkaa nyt syksy ja aika pestä ikkunat. Montakohan ikkunaa koneessa on kaikkiaan? Ottakaa nyt heti ikkunoista pois kaikki työkaverien ja sukulaisten kuvat, oksennuspussitähdet ynnä muut koristeet. Ikkunat pitää saada puhtaiksi ennen talvea!
T. DiplomiSiivooja
506 ikkunaa, laski Heikki Salo
Kuka pesee koneen ikkunat ulkopuolelta? En minä ainakaan. Pelkään korkeita paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaako matkaseura ahistaa vai meetkö joululahjaostoksille?
Joo haluan ostaa joululahjat tänä vuonna AJOISSA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä saunaillassa telakoitunut stuerttinne hyvää päivää, muistattehan keppijumppaajat ja keppariharrastajat, että tarjoiluvaunun kulkureittiä käytävällä ei saa blokata. Muistutamme myös siitä, että nousujen ja laskujen aikana kaikkien matkustajien on oltava istumassa omalla paikallaan turvavyö kiinnitettynä. Tämä koskee myös lennolla mahdollisesti mukana olevia therianeja. Kiitos yhteistyöstänne.
Mutta kun mun turvavyö ei yllä kiinni.
Mitä nuo pienet rupelihelikopterit lentävät tuossa koneen vieressä? Ei kai ne hyökkää? Onko Kouvolan lennosto kuulolla? Kouvolan lennoston raakkenit?