Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4002)
Onko Rölli-peikko mukana lennolla? Jos on niin minäkin tulen.
Tv. Usvametsän Neito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä onkaan aihe huomisaamun keskusteluun?
Huomenna keskustellaan aiheesta: "Kuka antoi kenelle ja mitä". Siis joululahjoista.
Joko on joululahjalistat valmiina? Aiotko antaa joululahjan jollekulle matkustajista tai henkilökunnasta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä joululahjaa toivot?
Jospa sukkamummo tekisi minulle villasukat. Harmaat on hyvät. Toivoisin, että sukkiin tulisi kirjoneuleena PA. Tarkoittaa tietysti Porvoo Airlines eikä mitään muuta, ( mitä ehkä luulitte).
Vierailija kirjoitti:
Mitä joululahjaa toivot?
Suklaata. Mä on niin helppo. Kotimaista tietenkin.
Kerrotteko lennon aikana legendoja stereotyyppisistä työkavereista, joita teillä on joskus työskennellyt?
Onko tänään Pikkulauantai-tanssit? Mulla vipattaa tanssijalka.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä olisi kaikkien vähän harjoitella valtiopäivien suureellisia tanssiaisia varten. Joko on hallussa rumban askeleet? Miten on, Jalmari, mummot, Romanttinen sisustaja, Juttelias Utelias, Doris, Diplomisiivooja, Munsalan mietiskelijä ynnä kaikki muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä olisi kaikkien vähän harjoitella valtiopäivien suureellisia tanssiaisia varten. Joko on hallussa rumban askeleet? Miten on, Jalmari, mummot, Romanttinen sisustaja, Juttelias Utelias, Doris, Diplomisiivooja, Munsalan mietiskelijä ynnä kaikki muut?
On rumbakin romanttista, mutta minä haaveilen hitaasta valssista Porvoon pormestarin komean pojan vahvoilla käsivarsilla. Voin tuntea jo sen ihanan pyörähtelyn parketilla, kun vain suljen silmäni. On se niin romanttista!
Romanttinen Sisustaja
Rakennetaan palju tähän koneeseen.
Meijän taostelukoiraa ei sit saa laittaa ruumaan! Bully on tosi ihmisrakas, sellainen nanny dog ja sen pitää saada olla siel mis on ihmisii! Kultsutkin puree enemmän, et mul ei oo mitään sitä vastaan et ne laitettais sinne ruumaan.
Tehdäänkö me välilasku Hesuleihin? En tiedä, miltä peukunkäyttäjä näyttää ja haluan nähdä sellaisen livenä.
Voih. Onko ompelijaa paikalla? Jetlagin tai aikavyöhykkeen johdosta juhlapukuni on kutistunut. Keinoja korjaamiseen asap. Porvoon tanssiaisiin saatava kuntoon.
Mitä? Ei tule kuuloonkaan, että minä pienenisin.
Blondie
Vierailija kirjoitti:
Voih. Onko ompelijaa paikalla? Jetlagin tai aikavyöhykkeen johdosta juhlapukuni on kutistunut. Keinoja korjaamiseen asap. Porvoon tanssiaisiin saatava kuntoon.
Blondie
MInä olen varautunut kaikkeen. Minulla on mukanani pussukka, missä on ompelutarvikkeet, hakaneuloja, laastaria, kynä ja lehtiö, postimerkkejä, sateenvarjo, punkkipihdit, särkylääkettä, käsidesiä ja tietysti siivoustarvikkeita.
Mitä materiaalia tanssiaispukusi on?
Diplomisiivooja ( varautunut kaikkeen!)
Vierailija kirjoitti:
Rakennetaan palju tähän koneeseen.
Vastustan. Epähygieninen.
Dipl.siiv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondie
MInä olen varautunut kaikkeen. Minulla on mukanani pussukka, missä on ompelutarvikkeet, hakaneuloja, laastaria, kynä ja lehtiö, postimerkkejä, sateenvarjo, punkkipihdit, särkylääkettä, käsidesiä ja tietysti siivoustarvikkeita.
Taftia (?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondie
Taftia (?)
Mistä kohtaa puristaa?
Lähtiskö lentoemo vessaan n.ussimaan?
Vierailija kirjoitti:
Lähtiskö lentoemo vessaan n.ussimaan?
Suoraan kysymykseen suora vastaus: "EN".