Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3999)

Vierailija
3941/3999 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hop hop jokainen. Liikuntatunti alkaa. Voimistelua, juoksua, hölkkää, keppijumppaa! Joku matkustaja kertoo olevansa hieman liian liiihhaava!  Ja oikeestaan hän ei ole ainoa. 

Varovaisia sitten sen kepin kanssa. 

Ja täällä saunaillassa telakoitunut stuerttinne hyvää päivää, muistattehan keppijumppaajat ja keppariharrastajat, että tarjoiluvaunun kulkureittiä käytävällä ei saa blokata. Muistutamme myös siitä, että nousujen ja laskujen aikana kaikkien matkustajien on oltava istumassa omalla paikallaan turvavyö kiinnitettynä. Tämä koskee myös lennolla mahdollisesti mukana olevia therianeja. Kiitos yhteistyöstänne. 

En ole therian, jumantsuikkeli nyt taas! Sinä olet hyvin ennakkoluuloinen stuertti.

Tauski 🐕

Vierailija
3942/3999 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tänään Pikkulauantai-tanssit? Mulla vipattaa tanssijalka.

Hyvä olisi kaikkien vähän harjoitella valtiopäivien suureellisia tanssiaisia varten. Joko on hallussa rumban askeleet? Miten on, Jalmari, mummot, Romanttinen sisustaja, Juttelias Utelias, Doris, Diplomisiivooja, Munsalan mietiskelijä ynnä kaikki muut?

On  rumbakin romanttista, mutta minä haaveilen hitaasta valssista Porvoon pormestarin komean pojan vahvoilla käsivarsilla. Voin tuntea jo sen ihanan pyörähtelyn parketilla, kun vain suljen silmäni. On se niin romanttista!

Romanttinen Sisustaja

Kai  jokunen kunnon kansantanssikin tanhutaan? Kuvitelkaa lentäjää  polvihousuissa ja nappaskengät jalassa. 

T. Munsalan mietiskelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/3999 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi tulokas lennolle..anteeksi mutta piilouduin ylähyllylle kun lippujonossa ollut rouva sanoi etten mahtuisi lennolle. Haluaisin heti ensimmäisenä varmistaa saavatko kaikki lennolla 3ea eri leikkelettä, yhden lenkin Hkoon sinistä blöötä, 200 grammaa makaronilootaa ja onhan jauhenlihaa lootassa ja voikkuleipien päällä?? Olen laihtunut ja nyt on kiljuva nälkä. Kelloni soi aamuviideltä, joten älkää säikähtäkö. Peikkonen =))

Vierailija
3944/3999 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokapeeni, nyt hanaa!

Vierailija
3945/3999 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen lennon komein mies kisan voittikaan? 

Vierailija
3946/3999 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos ne Pohojanmaanpainijapoijjaat voittajat? En muista kovin hyvin niitä kisoja. 

Vierailija
3947/3999 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos ne Pohojanmaanpainijapoijjaat voittajat? En muista kovin hyvin niitä kisoja. 

Ei kai sentään voittaja voi olla joku nobody. Eihän?

Vierailija
3948/3999 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sentään voittaja voi olla joku nobody. Eihän?

Onhan ne kommeita riskiä miehiä. 

Vierailija
3949/3999 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kone alas haluan joululahjaostoksille.

Vierailija
3950/3999 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös! Nyt ei olis kaupoissa vielä ruuhkaa, eikä sitä kaameaa taustamusiikkia. Tietäispä, missä kohdalla Suomea nyt ollaan. Hypättäiskö laskuvarjoilla siinä Tuurin kohdalla?

Miten suuri joululahjabudjetti sinulla on?

Vierailija
3951/3999 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He olivat vasta sijoilla viisi, kuusi ja seitsemän. 

Vierailija
3952/3999 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, poikkesin luennoimaan aiheesta: Mitä Sinulle tänään kuuluu? Viivyin kaksi viikkoa, kun väittelyksihän se meni. Kuulumisista viis, toisten mielestä Sinulle-sana ei saa olla isolla S:llä.

En ymmärrä. Eihän se puheessani edes kuulunut, pieni vai iso.

No laihduin reissulla 3kg, olisittepa nähneet ne makaronilootat, uutisoitiin oikein niillä kuvilla. No, sovin nyt taftitanssiaispukuuni. Hyvä näin. Koskas ne tanssiaiset oikein onkaan? Onko kutsuni tullut?

Blondie

Vierailija
3953/3999 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pörrää jotain drooneja, maailma on tullut hulluksi!

Vierailija
3954/3999 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, poikkesin luennoimaan aiheesta: Mitä Sinulle tänään kuuluu? Viivyin kaksi viikkoa, kun väittelyksihän se meni. Kuulumisista viis, toisten mielestä Sinulle-sana ei saa olla isolla S:llä.

No laihduin reissulla 3kg, olisittepa nähneet ne makaronilootat, uutisoitiin oikein niillä kuvilla. No, sovin nyt taftitanssiaispukuuni. Hyvä näin. Koskas ne tanssiaiset oikein onkaan? Onko kutsuni tullut?

Blondie

Eikö ne ole perinteisesti joulukuun kuudes päivä? Onkohan kutsut jo lähetetty? Ettei vain posti hukkaisi niitä!

Vierailija
3955/3999 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondie

Eikö ne ole perinteisesti joulukuun kuudes päivä? Onkohan kutsut jo lähetetty? Ettei vain posti hukkaisi niitä!

Lentoposti kulkee pitää vain olla se punainen Airmail juttu kuoressa. 

Vierailija
3956/3999 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös! Nyt ei olis kaupoissa vielä ruuhkaa, eikä sitä kaameaa taustamusiikkia. Tietäispä, missä kohdalla Suomea nyt ollaan. Hypättäiskö laskuvarjoilla siinä Tuurin kohdalla?

Miten suuri joululahjabudjetti sinulla on?

Mulla on mun miehen (terv. kesk lääkäri, DI insinööri, lent. kapt.) luottokortti käytössä niin ei hätää. Hypätään vaan missä ne laskuvarjot nyt on? 

Tv. Jannica

Vierailija
3957/3999 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uusi tulokas lennolle..anteeksi mutta piilouduin ylähyllylle kun lippujonossa ollut rouva sanoi etten mahtuisi lennolle. Haluaisin heti ensimmäisenä varmistaa saavatko kaikki lennolla 3ea eri leikkelettä, yhden lenkin Hkoon sinistä blöötä, 200 grammaa makaronilootaa ja onhan jauhenlihaa lootassa ja voikkuleipien päällä?? Olen laihtunut ja nyt on kiljuva nälkä. Kelloni soi aamuviideltä, joten älkää säikähtäkö. Peikkonen =))

Saat minun ann0kseni jokat0inen tai k0lmas päivä, h0ikistun vielä tanssiaisiini :)

Bl0ndie

Hauskasti nu0 n0llat o:n tilalla pers0n0i kirj0itustani, eik0?

0letk0 0llut hattuhyllyllä kaikki nämä vu0det??? Luultiin r0tiksi, s0ri r0undupit.

Vierailija
3958/3999 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteeni täällä tervehdys, alamme lähestyä määränpäätämme. Sellainen pikku ongelma vaan, että lentoyhtiömme on vähän rahanpuutteessa, joten voisiko joku matkustaja vipata vähän rahaa lentokenttämaksuun että voisimme laskeutua? Emme yhtään painosta, mutta polttoaineen loppumisen varoitusvalo palaa jo kojetaulussa...

Vierailija
3959/3999 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapteeni täällä tervehdys, alamme lähestyä määränpäätämme. Sellainen pikku ongelma vaan, että lentoyhtiömme on vähän rahanpuutteessa, joten voisiko joku matkustaja vipata vähän rahaa lentokenttämaksuun että voisimme laskeutua? Emme yhtään painosta, mutta polttoaineen loppumisen varoitusvalo palaa jo kojetaulussa...

Ei voida laskeutua, koska valtio ei ole tukenut tuota piskuista lentokenttää vuosiin. Sieltä ei lennellyt kuin kaksi kansanedustajaa viikoittain. Mutta onhan meillä Kouvolan lennoston ilmatankkausalus. 

Vierailija
3960/3999 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat minun ann0kseni jokat0inen tai k0lmas päivä, h0ikistun vielä tanssiaisiini :)

Bl0ndie

Hauskasti nu0 n0llat o:n tilalla pers0n0i kirj0itustani, eik0?

0letk0 0llut hattuhyllyllä kaikki nämä vu0det??? Luultiin r0tiksi, s0ri r0undupit.

No niin nyt selvis mihin kaikki isot O-koristekirjaimet on kadonneet. Palauta heti.  LIVE L VE H ME. Katso nyt miltä näyttää??? Eihän tuosta saa mitään selvää.