Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3999)
Ette kyllä arvaa, mistä sain tämän subwooferin tähän penkin selkänojaan. Perästä kuuluu! Takariviltä.
No hitt...jen hitt... tekevät samaan aikaan prkleet Av- matkaa Hankoon... jumanhuittelis.
S a m a a n aikaan!
Tästä lähtien: uudet Av-official reissut aloitetaan vasta, kun KAIKKI edelliseen reissuun osallistuneet on kotiutuneet!
KANNATETAAN?
Nytten menee reissuja päällekkäin. Hitstako minä tiedän, että jotkut m a t k a t kestävät vuosikausia.
Vrt Hanko!
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähtien: uudet Av-official reissut aloitetaan vasta, kun KAIKKI edelliseen reissuun osallistuneet on kotiutuneet!
KANNATETAAN?
Nytten menee reissuja päällekkäin. Hitstako minä tiedän, että jotkut m a t k a t kestävät vuosikausia.
Vrt Hanko!
Oo
Hilijaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen uusi tulokas lennolle..anteeksi mutta piilouduin ylähyllylle kun lippujonossa ollut rouva sanoi etten mahtuisi lennolle. Haluaisin heti ensimmäisenä varmistaa saavatko kaikki lennolla 3ea eri leikkelettä, yhden lenkin Hkoon sinistä blöötä, 200 grammaa makaronilootaa ja onhan jauhenlihaa lootassa ja voikkuleipien päällä?? Olen laihtunut ja nyt on kiljuva nälkä. Kelloni soi aamuviideltä, joten älkää säikähtäkö. Peikkonen =))
Saat minun ann0kseni jokat0inen tai k0lmas päivä, h0ikistun vielä tanssiaisiini :)
Bl0ndie
Hauskasti nu0 n0llat o:n tilalla pers0n0i kirj0itustani, eik0?
0letk0 0llut hattuhyllyllä kaikki nämä vu0det??? Luultiin r0tiksi, s0ri r0undupit.
No niin nyt selvis mihin kaikki isot O-koristekirjaimet on kadonneet. Palauta heti. LIVE L VE H ME. Katso nyt m
LIVELVEH ME 👩😩👉🏻 😼
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta saa käsityksen että Porvoo Airlines on samanlainen lentoyhtiö kuin tämä joka rikkoi suunnilleen kaikkia sääntöjä ja määräyksiä, ja v1tuiksihan se sitten meni:
Täällähän on sellaista Hei me lennetään meininkiä! Hyvinhän siinäkin lopulta kävi (enimmäkseen)
Mullaki on ikävä Ukko Nooan saunaan. Vieläköhä lämpiää??? SATU HOOOIIII!
Tulin täysi-ikäiseksi tällä lennolla, vaikka teininä lähdin mukaan. Skool kaikille
Elovena
Vierailija kirjoitti:
Tulin täysi-ikäiseksi tällä lennolla, vaikka teininä lähdin mukaan. Skool kaikille
Elovena
Ja minun pitää päästä uusimaan ajokortti! Miten tässä käy? Onko lennolla lääkäriä, joka voisi tehdä tarkastuksen ajokorttia varten. Kellon osaan piirtää, mitä muuta tarvitaan?
Todistuksen voisin sitten lähettää vanhan vihkikuvani kanssa Trafiin vai mihin ihmeen Ajovarmaan se oli. Lentopostina tietenkin.
Iloisia uutisia PA:lta, olemme saaneet lisäyksen konekantaamme, DHL:n entisen koneen käytettynä halvalla. Odotamme Teitä kovasti jo ensilennolle!
Taas saimme käytetyn koneen halvalla, toivottavasti tämä kuva näkyy täällä:
Eihän tämän lentokoneen penkkejä ole pesty vedellä? (minä vaan kysyn)
Vierailija kirjoitti:
Just samaa meinasin! Tämä ja 7 muuta -> paluu asap porvooseen!!!
Järkyttävää nykyaikana
Tehtäisiinkö koeristeily jäänmurtajalla, kunhan saavat ensimmäisen valmiiksi?
Vierailija kirjoitti:
Tehtäisiinkö koeristeily jäänmurtajalla, kunhan saavat ensimmäisen valmiiksi?
Hyvä itea. Suomen tallous kävi just nousuu noihe myötä :) yippiaee
Vierailija kirjoitti:
En sinänsä haistele penkkejä tai tiedä perseenhajuisista semmoisista, mutta täällä tuoksahtanee mäntysuopa.
Diplomisiivooja, onko tietoa asiasta?
Ketjusta saa käsityksen että Porvoo Airlines on samanlainen lentoyhtiö kuin tämä joka rikkoi suunnilleen kaikkia sääntöjä ja määräyksiä, ja v1tuiksihan se sitten meni: