Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3888)

Vierailija
3881/3888 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naismatkustajille: Aiotteko vanhana julkaista muistelmat, missä kerrotte noloimmat yksityiskohdat nuoruudestanne? Kaikki petikaverit nimeltä ja hintatiedot totta kai. Ja mahdoliset silmäätekevien ( nyt jo kuolleitten) herrojen rakkauskirjeet.

Ovatko kaikki tallessa muistissa ja piironginlaatikossa?

Kysyy Eräs tietty herra

Miksi kysyt? Oletko hermostunut joista teoistasi? Kyllä kaikki on tallessa ja julkaisen kirjassani nimet, hinnat ja arviot. 

Tv. Nainen

Ihan vain kiinnostuksesta kyselen. Kaverin puolesta.

Vierailija
3882/3888 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on pikkulauantai siispä tanssit alkakoon. Sekahaku. Irroittakaa penkit ja siirtäkää ne siiville. Naiset seisomaan koneen oikealle puolelle ja miehet vasemmalle seinän viereen.  Muusikot soitto soikoon. Ensimmäinen biisi on : Aikuinen nainen. Jatkamme valssilla, humpalla, foxsrotilla, Tangolla jne. 

Eesti mees on tantsulõvi!

T: Tallinna kanahakkliha-mees 😌🐔🥩

Ai tavataan kukonlaulun aikaan, tulen toki. Kerro koordinaatit.

Blondei, eiku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/3888 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen pirpana on tuo oireilevat Tim-Jami? Laukkoo kahtaalleen kännykkä ja energiajuoma toisessa.

Vierailija
3884/3888 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen pirpana on tuo oireilevat Tim-Jami? Laukkoo kahtaalleen kännykkä ja energiajuoma toisessa.

Ei minun ainakaan. Minulla on koneessa Kuippana Lokintytär, jota mummot hoitavat sillä aikaa, kun kävin synnyttämässä viitoset täällä Munsalan yliopistollisessa keskussairaalassa. Kaikki meni hyvin, ja pian tulemme ilahduttamaan teitä

Minkä ikäinen tämä Tim-Jami on?

Vierailija
3885/3888 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun ainakaan. Minulla on koneessa Kuippana Lokintytär, jota mummot hoitavat sillä aikaa, kun kävin synnyttämässä viitoset täällä Munsalan yliopistollisessa keskussairaalassa. Kaikki meni hyvin, ja pian tulemme ilahduttamaan teitä

15-vuotias. Oli synttärit vasta ja pyysi lahjaksi raivosyöttejä, kun tykkää kalastella. Kysyin häneltä, että mitä näillä syöteillä kalastaa, niin sanoi että huomiota. Huomio vulgaris on siis tämä kalalaji, mitä Tim-Jami kalastelee.

Vierailija
3886/3888 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15-vuotias. Oli synttärit vasta ja pyysi lahjaksi raivosyöttejä, kun tykkää kalastella. Kysyin häneltä, että mitä näillä syöteillä kalastaa, niin sanoi että huomiota. Huomio vulgaris on siis tämä kalalaji, mitä Tim-Jami kalastelee.

Ai semmoisiakin kaloja on! Niistä tulee varmaan maukas soppa?

Vierailija
3887/3888 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Munsala näkyy ja pääsemme määränpäähän lennettyämme neljä vuotta ja kolme kuukautta? Aikamoinen reissu!

Vierailija
3888/3888 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Munsala näkyy ja pääsemme määränpäähän lennettyämme neljä vuotta ja kolme kuukautta? Aikamoinen reissu!

Maanpäällisessä ajassa aikaa on kulunut vasta 43 minuuttia.

Vierailija
3889/3888 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanpäällisessä ajassa aikaa on kulunut vasta 43 minuuttia.

Melko paljon tapahtumia noin lyhyessä ajassa, mutta Porvoo Airlines lupaakin tarjota elämyksiä, suorastaan taikaa!