Monitor Audio tekee "parhaat" kaiuttimet
Monitor Audio tekee "parhaat" kaiuttimet. Pieni provokaatio.
Kommentit (14)
Ei sae ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa
Itellä ollut Monitor Audio RX6. Paras hintalaatusuhde 1000 euron hintaluokassa
Ei tee. Esim ATC on paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan minkälaisesta soundista tykkää. Jokaisella kaiuttimella oma soundinsa. Jotkut tykkää Genelecistä.
Vierailija kirjoitti:
Monitor Audiossa on ehkä hieman tummempi soundi, jos vertaa vaikka Geneleciin. Monissa kauittimissa on aika "korkea/kimeä" se perussoundi. Monitor Audioissa ehkä lämpimämpi soundimaailma. Ei liian puhdas.
Mieltymyksiä ja makuja on monia. Tyypillinen mielipiteiden jakaja on 25 mm alumiini- tai titaanidiskantti ilman diffuusoria.
Vierailija kirjoitti:
82000 euroa / pari
Höh, eihän tuolla hinnalla saa vielä kuin kunnon 5m kaiutinkaapelit.
Huvittavinta kuitenkin, että miehellä oli käytössä Yamahan 6.1 vahvistin tuolle Monitor Audio parille. Jäi muut kanavat hyödyntämättä, kun 2.1 vahvari olisi riittänyt
Minulla on yläkerran kotiteatterissa viisi identtistä Monitor Audion kaiutinta. Hintalaatusuhde on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yläkerran kotiteatterissa viisi identtistä Monitor Audion kaiutinta. Hintalaatusuhde on hyvä.
Voisi olla mahdollista, mutta en usko
Makuja on monia. Itse kuuntelen nykyisin vain bluetoothilla suoratoistoa, käytännössä kaikki siirtymiset, siivoamiset yms.
Tulee siistiä kun kuuntelee musaa siivotessa ;)
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia. Itse kuuntelen nykyisin vain bluetoothilla suoratoistoa, käytännössä kaikki siirtymiset, siivoamiset yms.
Tulee siistiä kun kuuntelee musaa siivotessa ;)
Ap:lla on nykyään vain tietokone. Ei mikään äänielämys, mutta ääni kuuluu
82000 euroa / pari
https://ideaali.fi/tuote/monitor-audio-hyphn-lattiakaiutin/