Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (3897)

Vierailija
301/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stuertti! Saisko sitä ruokaa jo?

Vierailija
302/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vakavasti sähköallerginen, voinko vaatia että moottorit sammutetaan lennon ajaksi?

Ne on polttomoottorit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stuertti! Saisko sitä ruokaa jo?

Stuertilla on vielä telakoituminen kesken, ei ehdi nyt tarjoilla.

Vierailija
304/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Rahat on loppu ja käsilaukussa vain hernekeittopurkki. Rahaa vasta kahden viikon päästä.

Vierailija
305/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä tapahtuu!? Miksi kaksi Porvoon lennoston F-35 -konetta lentää koneen rinnalla? Vihollinen on keskellämme!

Kaikki hyvin. Koneessa on havaittu pari lokkia. Tiputettuamme heidät matka jatkuu normaalisti.

Mutta mun lompakossa on loinen!!! Ei varmasti ollut ennen lentoa. Eikö täällä siivota lainkaan vai mistä se nyt ilmestyi. Miten siitä pääsee eroon? Tilin saldo tippuu joka minuutti!

Vierailija
306/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sairastui ja itselläni myös flunssaoireita. Pitäisikö matka silti peruuttaa?  Sukulaiset myös soitti ja ilmoittivat tulevansa viikoksi täysihoitoon. Mitä oikein teen?

Vierailija
307/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja ykkösluokasta. Tänne pääsee kun on puoli miljoonaa sijoituksissa, kolme asuntoa ja menestyvä blogi josta nostaa palkkaa kymppitonnin kuussa. Kantsisko olla teilläkin? Se on ihan helppoa säästää - jätät vaan ne aamulattet ostamatta.

No en kyllä istuis ykkösluokassa vaikka varaa olis, tänne asti kuuluu ku Sohvi ja stefu riitelee kännipäissään marttiinasta. Soitin lentoemon paikalle, maisuli tuli, sillä on varmaan tyyny paidan alla, eikä mikään vauva tulossa.

Vierailija
308/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex laittelee miehelle koko ajan viestejä ja muka kyselee miten lapsensa pärjää koneessa.Ihan plondi vaikka tietää ettei koneessa saa pitää puhelinta päällä ja tekstailla niin silti tekstailee meille Kannelmäestä koko ajan. Kyllä se on tyhmä, mistä se edes tietää missä me ollaan, osaa tänne lentokoneeseen laittaa viestejä.. 

Vierailija
309/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kehopositiivinen ja vaadin saada kaksi penkkiä yhden hinnalla, samoin makaroonilaatikkoa 600 g samaan hintaan. Muuten vedän yhtiönne oikeuteen kehon muotojen perusteella syrjinnästä. 

Vierailija
310/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereeni istui itkevä pappa jonka koira on kuollut, sulava jäätelöpuikko kädessään, sotkee pian housunikin. Mitä teen?

Vierailija
311/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ex laittelee miehelle koko ajan viestejä ja muka kyselee miten lapsensa pärjää koneessa.Ihan plondi vaikka tietää ettei koneessa saa pitää puhelinta päällä ja tekstailla niin silti tekstailee meille Kannelmäestä koko ajan. Kyllä se on tyhmä, mistä se edes tietää missä me ollaan, osaa tänne lentokoneeseen laittaa viestejä.. 

Jospa se on av-jengin viksuin?

Vierailija
312/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-suomalainen poikani Valtteri ei päässyt lennolle jo kolmatta kertaa. Kirjoittaisinko lehteen ra si smista?

Vierailija
313/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vakavasti sähköallerginen, voinko vaatia että moottorit sammutetaan lennon ajaksi?

Ne on polttomoottorit.

Täynnä sähköistä tekniikkaa.

Vierailija
314/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL!

Vierailija
315/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa se on av-jengin viksuin?

No en tiiä, voiks kannelmäkeläinen jolla on otsatukka olla viksu? Ja letit vaikka on jo 40v.

Vierailija
316/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää olekaan HEL-NYC -lento?????

Tämä meni joko Tornioon tai Torinoon. Sori, olen lentäjä aikuisiän ADHD:lla.

Ei lentäjällä voi olla ADHD:tä. Ei menisi testeistä läpi. Eikä sen lääkityskään.

Vierailija
317/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdeksan lapsen työtön yksinhuoltaja eikä viereisen penkin hyväpalkkainen nainen siltikään suostu ostamaan lapsilleni jäätelöä vaikka olisi varmasti varaa. Tympeä ja itsekäs ihminen.

Vierailija
318/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko PÄHKINÖITÄ?

Vierailija
319/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pilottitakin taskuun jäi kissan GPS-laite. Nyt se näyttää että mies ei ole koneessa enää vaan matkalla Jämsään. En tajua. Kone ei ole pysähtynyt missään vaiheessa.

Vierailija
320/3897 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kehopositiivinen ja vaadin saada kaksi penkkiä yhden hinnalla, samoin makaroonilaatikkoa 600 g samaan hintaan. Muuten vedän yhtiönne oikeuteen kehon muotojen perusteella syrjinnästä. 

Ja ohjaamo on muutettava sun vessaksi, että takapuolikin mahtuu mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä