Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4002)

Vierailija
341/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällä lennolla on huomioitu erityisherkät?

Ei mitenkään. Tarpeeksi muutenkin huomioitavaa. Ei henklökunta voi venyä ja paukkua kuinka paljon tahansa.

Vierailija
342/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että olen samassa rivissä P O I K A L A P S I hullun kanssa. Se katselee mun pientä poikaa silmät kiiluen. Pelottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikos täällä syödä omia eväitä, kun tuo elokuva alkaa justiinsa. Omat popparit siis mukana. Mikäköhän toi leffa on, tietääks kukaan?

Vierailija
344/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saikos täällä syödä omia eväitä, kun tuo elokuva alkaa justiinsa. Omat popparit siis mukana. Mikäköhän toi leffa on, tietääks kukaan?

Forrest Kump, mut ei ehditä kattoa kun alkutekstit.

Vierailija
345/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku avata ikkunan niin sais vähän raitista ilmaa!

Vierailija
346/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvaa ei tule. Köyhä lentoyhtiö. Mutta ota mukava asento, sillä seuraamme Lentoturmatutkintaa.

Vierailija
347/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ruudulla pyörii pelkästää Salkkareita? Katsoisin paljon mielummin Sofian Salaisuuksia tai Iholla.

Vierailija
348/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Voinko olla raskaana? Siis 5 viikkoa sitten keskeytetty yhdyntä ja  aina toiminu niinku. Tajusin nyt et menkat viikon myöhässä. 

Vierailija
349/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teidän lentoemoilla ole tatuointeja? Kaikki tietää, että tatuoiduilla ihmisillä ei ole sielua ja ne rumentavat ja tekevät ihmisestä ammattitaidottoman.

Vierailija
350/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, koneessa on ampiainen! Onko kellään Thermacellia mukana? Vai joko sen käyttö kiellettiin lentokoneessakin?

Vierailija
351/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla syntyneet, otitteko vittumaisen äitinne mukaan?

Vierailija
352/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, viimeksi lentokoneessa ollessani 70-luvulla sai polttaa tupakkaa se oli ihan tavallista, nyt lentoemo tuli paheksuva ilme kasvoillaan sanomaan että se on nykyään kielletty. Yritin käyttää tenhovoimaani häneen, hän varmaan luulee että olen35v, iskin silmää ja nipistin pyllystä. En kerro että olen oikeasti 55v. Farkut hiukka kiristää eikä farkkutakki yllä enää kiinni mutta luulen että kaikki näkevät että olen 35v.

Vierailija
353/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Vesala, hei. Törkeää että jouduin maksamaan täyden hinnan lipustani. Tapahtuma-ala on eniten kärsinyt koronasta. Ja ihan turha kommentoida että työtä löytyy. Koska osaan vain laulaa ja näytellä.

Vierailija
354/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistellaan asioita jotka olivat ennen lennolla ihan normaaleja mutta nykyään paheksuttavia.

Mun lapsuudessa äiti poltti ketjussa kun odottia mua ja kun lennettiin Kanarialle. Oon silti ihan terve. Oho, huomasin just et astmapiippu jäi kotiin enkä saa henkeä. Voisko lentoemo kuuluttaa että onko koneessa lääkäriä tai happipulloa?

Vierailija
355/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koukataan meidän kesämökin yli! Näette ilmasta käsin, miten moderni ja siisti se on. Jos katsotte tarkkaan niin näette ikkunoista sisälle. Vasemmalla on kodari, täysvalkoisen olohuoneen takana on mun oma spa-osasto.

Lentokoneestamme löytyy tietenkin myös spa-osasto saunoineen ja poreammeineen ja kapteeni tulee pyynnöstänne hieromaan sensuellisti.

Vierailija
356/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen lapset kiljuu ja juoksee käytävällä? Eikö lapsia enää kasvateta?

Vierailija
357/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Vesala, hei. Törkeää että jouduin maksamaan täyden hinnan lipustani. Tapahtuma-ala on eniten kärsinyt koronasta. Ja ihan turha kommentoida että työtä löytyy. Koska osaan vain laulaa ja näytellä.

Paula etkö tosiaankaan huutanut : Ettekö te tiedä kuka minä olen!

Vierailija
358/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käteinen ei kelpaa? Kortilla olisi tarjoilut pitänyt maksaa. Selittivät että rahani on saastunutta. Kenelle voin valittaa?

Vierailija
359/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierustoverinainen ei suostu juttelemaan minulle.

T. Kiltti mies

Vierailija
360/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko ottaa lentopelko-ja oksennusrokotteet,kun ne tulee saataville?