Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4002)
Mä epäilen, että olen samassa rivissä P O I K A L A P S I hullun kanssa. Se katselee mun pientä poikaa silmät kiiluen. Pelottaa!
Saikos täällä syödä omia eväitä, kun tuo elokuva alkaa justiinsa. Omat popparit siis mukana. Mikäköhän toi leffa on, tietääks kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Saikos täällä syödä omia eväitä, kun tuo elokuva alkaa justiinsa. Omat popparit siis mukana. Mikäköhän toi leffa on, tietääks kukaan?
Forrest Kump, mut ei ehditä kattoa kun alkutekstit.
Voisko joku avata ikkunan niin sais vähän raitista ilmaa!
Vierailija kirjoitti:
Elokuvaa ei tule. Köyhä lentoyhtiö. Mutta ota mukava asento, sillä seuraamme Lentoturmatutkintaa.
Miks ruudulla pyörii pelkästää Salkkareita? Katsoisin paljon mielummin Sofian Salaisuuksia tai Iholla.
Apua! Voinko olla raskaana? Siis 5 viikkoa sitten keskeytetty yhdyntä ja aina toiminu niinku. Tajusin nyt et menkat viikon myöhässä.
Eihän teidän lentoemoilla ole tatuointeja? Kaikki tietää, että tatuoiduilla ihmisillä ei ole sielua ja ne rumentavat ja tekevät ihmisestä ammattitaidottoman.
Apua, koneessa on ampiainen! Onko kellään Thermacellia mukana? Vai joko sen käyttö kiellettiin lentokoneessakin?
70-luvulla syntyneet, otitteko vittumaisen äitinne mukaan?
Kummallista, viimeksi lentokoneessa ollessani 70-luvulla sai polttaa tupakkaa se oli ihan tavallista, nyt lentoemo tuli paheksuva ilme kasvoillaan sanomaan että se on nykyään kielletty. Yritin käyttää tenhovoimaani häneen, hän varmaan luulee että olen35v, iskin silmää ja nipistin pyllystä. En kerro että olen oikeasti 55v. Farkut hiukka kiristää eikä farkkutakki yllä enää kiinni mutta luulen että kaikki näkevät että olen 35v.
Paula Vesala, hei. Törkeää että jouduin maksamaan täyden hinnan lipustani. Tapahtuma-ala on eniten kärsinyt koronasta. Ja ihan turha kommentoida että työtä löytyy. Koska osaan vain laulaa ja näytellä.
Muistellaan asioita jotka olivat ennen lennolla ihan normaaleja mutta nykyään paheksuttavia.
Mun lapsuudessa äiti poltti ketjussa kun odottia mua ja kun lennettiin Kanarialle. Oon silti ihan terve. Oho, huomasin just et astmapiippu jäi kotiin enkä saa henkeä. Voisko lentoemo kuuluttaa että onko koneessa lääkäriä tai happipulloa?
Vierailija kirjoitti:
Koukataan meidän kesämökin yli! Näette ilmasta käsin, miten moderni ja siisti se on. Jos katsotte tarkkaan niin näette ikkunoista sisälle. Vasemmalla on kodari, täysvalkoisen olohuoneen takana on mun oma spa-osasto.
Lentokoneestamme löytyy tietenkin myös spa-osasto saunoineen ja poreammeineen ja kapteeni tulee pyynnöstänne hieromaan sensuellisti.
Kenen lapset kiljuu ja juoksee käytävällä? Eikö lapsia enää kasvateta?
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesala, hei. Törkeää että jouduin maksamaan täyden hinnan lipustani. Tapahtuma-ala on eniten kärsinyt koronasta. Ja ihan turha kommentoida että työtä löytyy. Koska osaan vain laulaa ja näytellä.
Paula etkö tosiaankaan huutanut : Ettekö te tiedä kuka minä olen!
Miksi käteinen ei kelpaa? Kortilla olisi tarjoilut pitänyt maksaa. Selittivät että rahani on saastunutta. Kenelle voin valittaa?
Vierustoverinainen ei suostu juttelemaan minulle.
T. Kiltti mies
Aiotko ottaa lentopelko-ja oksennusrokotteet,kun ne tulee saataville?
Ei mitenkään. Tarpeeksi muutenkin huomioitavaa. Ei henklökunta voi venyä ja paukkua kuinka paljon tahansa.