Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3898)
Täällä eräs mielensä pahoittaja. Eihän lennolla ole kulttuurillista omintaa? Ja onko lennollanne huomioitu muun sukupuoliset? Valkoinen koneenne väri on myös rasistista näinä blm aikoina.
Mua häiritsee, kun mun edessä istuu rivi ämmiä, jotka imettää niiden vauvoja. Toi yksi ei edes imetä omaa lastaan vaa vieruskaverin :O
Vierailija kirjoitti:
Anoppiin tunki kukaan lennolle kutsumatta! Miten pääsen siitä eroon? Aukeaako nää koneen ikkunat?
Siis joku tunki anoppiin jotain? Jos ilman lupaa niin paikalle poliisi! Pyydä lentoemoa kuuluttamaan onko koneessa poliiseja?
Joko me laskeuduttiin Moskovaan?
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee, kun mun edessä istuu rivi ämmiä, jotka imettää niiden vauvoja. Toi yksi ei edes imetä omaa lastaan vaa vieruskaverin :O
Kai niillä on imetysliina edessä? En tahdo nähdä tissejä. Käske ne vessaan imettämään!
Av.ta just selailen lennolla. Miksi se Enid Blyton-ketju poistettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai niillä on imetysliina edessä? En tahdo nähdä tissejä. Käske ne vessaan imettämään!
EI ollu. Ällöttävää
Alistuva kapteeni ohjaamossa. Turn on vai turn off?
Maisulin ruikutus lentoemon työn raskaudesta?
Koukataan meidän kesämökin yli! Näette ilmasta käsin, miten moderni ja siisti se on. Jos katsotte tarkkaan niin näette ikkunoista sisälle. Vasemmalla on kodari, täysvalkoisen olohuoneen takana on mun oma spa-osasto.
Mukana vain, jos lennetään Valko Venäjän yli. Haluan ehdottomasti edes kerran elämässäni tulla ammutuksi alas.
Vierailija kirjoitti:
Koukataan meidän kesämökin yli! Näette ilmasta käsin, miten moderni ja siisti se on. Jos katsotte tarkkaan niin näette ikkunoista sisälle. Vasemmalla on kodari, täysvalkoisen olohuoneen takana on mun oma spa-osasto.
Höhöhö - hölmö, se kirjoitetaan koodari. Takuulla tarkoitit sitä kun vaan niillä on varaa omaan spa-osastoon :'D
Mitä sitten jos tulee ilmoitus ettei "sivua" voi näyttää. Onko lentomme silloin hävinnyt tutkasta? Me kuollaan kaikki!!
Elämäntapatyöttömien yhdistyksen puheenjohtaja kuuluttaa että ovat matkalla Thaimaaseen ja jos jonkun meistä puhelin soi niin pitää vastata että ollaan laajennettu työnhakualuetta Thaimaaseen asti.
Kaikilla kaulassa kultaketju ja repuissa pelkkää massia mukana. Repuissa lukee sponsorina "kaikki muut". Ihmeellistä miten jonkun palkka ei riitä elämiseen, mutta kun siitä lohkaisee pienen siivun niin se yllättäen moninkertaistuu ja sillä elääkin joku toinen kuulemma herroiksi! Omaan elämiseen se ei monen mielestä riitä, mutta kun se raha pyörii koneistossa niin jotain jännää tapahtuu ja joku saa lottovoiton. Vau. Vain onnekkaimmat saavat työttömyysrahaa.
Ehkä vielä joku päivä pääsee vielä joku harmistunut palkkatyöläinenkin Thaimaaseen! Työtä tekevät työntekijät ovat lähellä työttömien yhdistyksen sydäntä ja siksi olemme päättäneet jakaa kultaharkkoja tänään kaikille. Yhdessä voimme muuttaa maailmaa!
Vierailija kirjoitti:
Täällä eräs mielensä pahoittaja. Eihän lennolla ole kulttuurillista omintaa? Ja onko lennollanne huomioitu muun sukupuoliset? Valkoinen koneenne väri on myös rasistista näinä blm aikoina.
Ja polvistuuko kapteeni + muu henkilökunta lennon aikana?
Miten tällä lennolla on huomioitu erityisherkät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stuertti! Saisko sitä ruokaa jo?
Stuertilla on vielä telakoituminen kesken, ei ehdi nyt tarjoilla.
No tarttee sit alkaa kaivaa omia kasseja jospa jotain löytyis. Tai katsastaa oisko täällä lapsilla vanukkaita pöllittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
#Tavarapaljous# joka reissulla. Miten opin karsimaan?
Minä teen kuolinsiivousta täällä rivillä 15C, en luota pätkääkään tämän koneen lentäjään.
Anoppiin tunki kukaan lennolle kutsumatta! Miten pääsen siitä eroon? Aukeaako nää koneen ikkunat?