Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (3895)
Onko teillä kaikilla muillakin joku taso merkittynä boarding passiin? Mulla lukee 7,5. Oon kyllä nähnyt toisilla lentoyhtiöillä merkintöjä boarding group A, B, C, mutta tässä lukee ihan vain taso. Pienellä präntillä lukee että osallistumalla lennollemme sitoudut noudattamaan tasoteoriaa. Hjälp??
Vierailija kirjoitti:
Ovatko asumasukit ja koirat sallittuja?
Entä norpat ja emättimet? Pääsekö tamponikoru läpi turvatarkastuksesta?
Voisiko tästä koneesta tehdä minikodin? On niin kätevästi jo yläsäilytystilaa valmiina. Voisi vain vaihtaa seinät ja lattiat ja huonekalut valkoisiksi ja ostaa paljon peikonlehtiä. Ohjaamosta sitten makuuhuone, sinne liv, lääf, lav -kyltti.
Keskustellaanko hetki tunnettujen laulujen sanoin.
-Kusessa ollaan!
Vitosrivin daami juuri ghostasi mut Tinderissä? Muilla samoja kokemuksia?
Oon tinder-treffini kanssa lennolla. Miten poistua tyylikkäästi paikalta?
Mä oon aina haaveillut tästä, en oo kyl uskaltanut sanoo mitään miehelleni, vihjaillut viisi vuotta, mutta nyt se kai tapahtui, ihan itsestään. Istutaan täs konees 3-paikkaisilla, mä oon keskellä, vieressä oma ukko ja toisella puolella vieras mies. Eix tää oo se kolmen kimppa ? Voisko joku kertoa vielä miten se tuntematon käyttää sitä aisaa, kuulemma sitä kannatetaan. Ei meillä kyl oo mitään aisaa mukana, höh, eihän se edes mahtuis lappeeleen tänne.
Valkoinen sisustus lentokoneessakin. Miksi ei voi käyttää värejä täälläkään? Kyllä on suunnitteilla ollut mielikuvitus vähissä.
#Tavarapaljous# joka reissulla. Miten opin karsimaan?
Käykö Munsalassa eurot? Onko kärryssä vielä vegaani Tobleronea ja Diorin Poisonia vessavetenä?
Mitä täällä tapahtuu!? Miksi kaksi Porvoon lennoston F-35 -konetta lentää koneen rinnalla? Vihollinen on keskellämme!
Vieressä istuvalla teinillä on paskainen kånken sylissään, mihin voin oksentaa?
Viereeni istui "äitihullu". Mitä tekisitte tilanteessani? Mikä olisi tekosyysi pyytää paikanvaihtoa?
Otin koronarokotteen ja käytän maskia. Jos täältä lähtee joku tartuntaketju liikkeelle niin se ei ole kyllä minun vikani. Se maski pitää sitten muuten vaihtaa säännöllisin väliajoin tai se menettää tehonsa. Otin pfizeriä jo kaksi kertaa, heti kun sai. Mies otti myös ja olemme olleet puoli vuotta vain kotona.
Ruoat tilataan suoraan kotiin ja johtajamieheni tekee etätöitä. Meillä ei ole avioehtoa. Olen sijoittanut myös itsekin rahastoon jo siitä asti kun lapsemme ovat olleet pieniä ja nyt on sijoitusomaisuutta. Tyhmä paljon työtä tekee. Olen käynyt vain yhdessä kauneusleikkauksessa ja muuten olen luomu. 67-vuotiaana näytän noin 33-vuotiaalta. Minulle on sanottu.
Mieskin huomioi joka päivä ja vie illalliselle joka viikko. Käyn kaksi kertaa viikossa kuntosalilla ja pilateksessa. Kampaajalla käyn ja kosmetologilla. Syön terveellisesti enkä ole ylipainoinen. Täällä on monta ylipainoista. Eivät maksa tietenkään enempää lipusta. Mies jättää kyllä jos ei itsestä huolehdi. Se on häpeä naiselle. Lapsi saa huonot lähtökohdat silloin.
Meillä lapset saivat hyvät lähtökohdat ja menivät yliopistoon. Ovat kaikki siellä paitsi tytär joka on missi ja rikkaissa naimisissa. Häpeän häntä hieman kun hankki 10 miljoonan asunnon ja autot ulkonäöllä. Mistä on saanut sellaiset elämänarvot. En ymmärrä.
Minä olen vakavasti sähköallerginen, voinko vaatia että moottorit sammutetaan lennon ajaksi?
Muistakaa yhdyssanat! Edes Porvoo-airlinessa ei suvaita kirjoitusvirheitä.
Naapuripaikan isokokoinen äiti istuu tissit paljaana vanhat jalalliset jacky makupala purkit tissien alla pitämässä niitä ylhäällä etteivät tissien aluset hiostu.
Käytäväpaikan isäntämies on tullut koneeseen vissiin suoraan navetasta, kengissä on paskapaakkuja, ja haju on ihan hirveä. Oksentelin äsken mutta oli pakko lopettaa kun kun kitisivät oksennuksen hajusta.
Takana istuu 15v "nikopetteri" joka lossuttaa purkkaa ja potkii ja vetelee selkänojasta koko ajan. Välillä kuuluu isän komento että ooppa nyt nikopetteri ihmisiksi kun ollaan isolle kirkolle lähetty...
Olisi ehkä pitänyt sittenkin jäädä pois tältä lennolta, mutta kun esimies lupasi lähteä täydellä palkalla niin onneton lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä tapahtuu!? Miksi kaksi Porvoon lennoston F-35 -konetta lentää koneen rinnalla? Vihollinen on keskellämme!
Kaikki hyvin. Koneessa on havaittu pari lokkia. Tiputettuamme heidät matka jatkuu normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadin tietää onko kapteeni kuinka vanha, kun menisi kyllä kolmevitosesta mutta joku väittää että ois 55??
Kapteeni on mulle varattu. Ja se on jo 55.
Tuo komeempi perämies on mun!! Vai pitääkö nykyään sanoa perähenkilö?
tarkoittaako perämies homoa? mikäs peränainen sitten on?
Sinä onnellinen, minun vieruskaverini on 40-kymppinen.