Haluan tyttöystävän jonka kanssa viettää aikaa
Esim. kävellen, pelaillen, salilla käyden, musiikkia kuunnellen, tapahtumissa käyden jotka kiinnostaa molempia, seksiä tietysti myös. Olen asperger joten olen sosiaalisesti kömpelö ja myös työkyvytön.
Kommentit (20)
No nyt olet oikealla palstalla, jos haluat tukea, ymmärrystä ja naisen.
Anteeksi nyt kovasti, mutta olet aika rajoittunut tuon tekstin perusteella!!!! 😊
Sittenhän sinun kannattaa alkaa miettiä missä voisit tavata kiinnostavan naisen. Ja miten tutustua häneen vaikka oletkin sosiaalisesti kömpelö.
Minä olen ihan samanlainen nainen, mutta koska olemme kumpikin sosiaalisesti kömpelöitä, niin suhdetta ei voi meidän välille syntyä. Juuri poistin surumielisenä pleikkarilta 'It takes two'-pelin, kun ei ole löytynyt pelikaveria 😔
Vierailija wrote:
Anteeksi nyt kovasti, mutta olet aika rajoittunut tuon tekstin perusteella!!!! 😊
Mee roskiin
Haluaisin miesystävän, jonka kanssa tavattaisiin hyvin harvoin ja lähinnä viestiteltäisiin. Yhdessä ei mielellään käytäisi kuin enintään kävelyillä ja kaupassa, mitään sosiaalisia juttuja en halua.
Whatsyourprice ja sportpartner.com/fi
Eipä miehille kelpaa mikään muu kuin missi. 🥺
Nuita voi tehdä yksinkin. Mihin sitä hameväkkee tarvii?
M45
Kannattaa miettiä sitä, että mitä jos nainen ei pidäkään niistä asioista, mistä sinä. Mitä jos teillä on ihan erilainen maku musiikissa, elokuvissa, liikunnassa ym.? Pystytkö joustamaan asioissa?
Kuulostat ap paljon paremmalta kuin 99% Tinderin miehistä. Ja oikeasti tarkoitan tätä.
Siellä ei kukaan näytä osaavan kirjoittaa mitä oikeastaan haluaa parisuhteelta, useimmat eivät edes tiedä haluavatko parisuhdetta. Itse toivoisin tällaista selkeää kommunikointia siitä, mitä odotuksia kumppanille on.
Vierailija wrote:
Kannattaa miettiä sitä, että mitä jos nainen ei pidäkään niistä asioista, mistä sinä. Mitä jos teillä on ihan erilainen maku musiikissa, elokuvissa, liikunnassa ym.? Pystytkö joustamaan asioissa?
Jos on liian eroavat mieltymykset niin kyllä se kellä tahansa alkaa ennenpitkää mennä vaikeaksi. Miksi tehdä elämästä hankalaa kun voi löytyä ihminen joka tykkää samoista asioista? Nuo esim minulle aika perusjuttuja.
Vierailija wrote:
Tätä minäkin mietin. Aika paljon tulee ladattua odotuksia toisen niskoille.
Vähän tulee myös fiilis, että hakee toista viihdyttämään itseään.
Miten on Ap, teetkö jo noita asioita yksinäsi tai ystävien kanssa?
Jos sulla onnistuu nuo kaikki mainitsemasi tyttiksen kanssa, miksei joku työ onnistuisi?
Vierailija wrote:
Aspergerit, kuten muutkin autisminkirjolaiset pääsääntöisesti eivät pysty helposti mukautumaan muutoksiin. Heillä on ne omat juttunsa ja niissä pysytään.
Nii just! Miksei ne pihtaavat h**rat ymmärrä levittää haarojaan meille hyville miehille?!
Mä en halua. Mulla ei ole aikaa tyttöystävälle eikä tarvetta. Leffat ja PS5:lla pelaaminen vievät mun kaiken ajan.
Ihan sama täällä, as-mies minäkin. Voimia, kohtalotoveri.