Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
2521/4004 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka adventti oli aikonaan legit aika aloittaa pikkujoulujutut, sit homma levähti kun kauppaketjut työpaikat ja kaikki tuli mukaan ja silloin aloitusaikarajakin särky törkeesti. Pidettäiskö me siitä kiinni sopisko.

Vierailija
2522/4004 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan pakko niin saataiskohan lähempmän jouluu joltai kentält tai varalaskukentält koukattua kyytiin joulutarpeita , niinku ruokaa, juomaa tonttulakkeja. Täytyis tosiaan ruveta tekeen sitä listaa että mitä ilmsn joulu ei oo joulu. Jos jätrettäis sovinolla pois listauksest joilumessut ja muut liika herkät aiheet , ne kyllä sit hoituu sovinolla.Sopu antaa sijaa tälläkin onhan se nähty et porukka on hioutunu. Herneet mainittu mitä muuta oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/4004 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainaski vegekinkkuu ja kaikki muitakin iha vegenä ja luomuna ettei oo piiloliivatetta ja lisäaineita.

Vierailija
2524/4004 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään valmislaatikoita voitas tehdä oikeita yhdessä.

Vierailija
2525/4004 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä valmislaatikoitakin tuunata. Mulla saattaa olla laukussa lähtövuoden yhteishyvä missän lannttulaatikkoon pannaan twistiä avokadolla ja tähtianiksilla.

Vierailija
2526/4004 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako PA nää joulujutut vai pitäks meidän poolata joku kolehti. Mä oon yrittäny hoitaa laskuja täält koneest etänä mut siel on ollu viime päivinä jotai häikkää. Käteisellä on vähä vaikee pelata ellei joku oo huomannu varata tarpeeks matkaan. Ja sit mä pelkään et mun tunnuslukulaitteesta alkaa loppuu hiljalleen virta.

Vierailija
2527/4004 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on ollu sekasin jo iät ja ajat... milläs maksat jouluruoat ym, ellei op, danske bank tms

Vierailija
2528/4004 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonrantaseeseen on yhteysalus, siell on av-officinale pikkarit!:)

Siis p i k k u j o u l u t (ei housut)

Vierailija
2529/4004 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ne kuites semmoset ettei nekään tunnu nyt missään kaiken sen jälkeen mitä on täl lennol koettu.

Tääkin turbolensi porvoosa ihan maissa jotai 8 m sekunnis. Pelkkä ajatus kylmädäd nii ett oli pakko ottaa lämmikkerks vähän mustaa kahvii johon mä laitoin sopivast sokerii ja omast piilost vähän terästystä. Porvoos tunnetaa nimel skipargräddo suomeks kipparinkerma. Se nimi tuli viimeistää kielto lain aikana. Teräste ei happane veneessä eikä vatkaudu voiksi ja lämmittää niinku norjalainen villapaita.

Liikaa ei auta laittaa alkaa yskittää ja äkkiä on båtski kivellä.

Vierailija
2530/4004 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Hopeakettu, olisko jotain (edes varovaista) arviota, koska palaamme kotiin?

Pliis

Terveisin Doris

Vierailija
2531/4004 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan Kotisinappia kinkun päälle!!! Tahdon!!! Tahdon!!!

Hemmoteltu Itkupilli

Vierailija
2532/4004 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi pettynyt, tekisin reklamaation, mutta kaavakkeet on kuulema aikaa sitten loppuneet.

Asiaan: Anopin joululahjoista ei ole keskusteltu vieläkään, kolmeen vuoteen.

Ymmärrän kyllä, ettei tämän koneen taksfrii valikoimasta ole paljoakaan keskusteltavaa, MUTTA: Kait me joskus pois päästään, päästäähän??? Ostosparatiiseihin tuhlaamaan säästyneet markkamme.

Ei niin ystävällisesti

Juttelias Utelias

Ps Hemmoteltu itkupilli, siinähän tahot, en usko täältä tuommoista kurmee-sinappia löytyvän.

Poljetko nyt jalkaa, saatko itkupotkuraivarin vai mitä? Niin?

Vierailija
2533/4004 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis tulevan välillä niin sakeasti lunta että tahtoo sitä Norjalaista voimakahvia terästettynä nyt, eikä vasta jouluna eikä se mikään joulujuoma olekaan. Ja sitä lämmikettä kaikille halukkaille. Ei pidä olla VSOP mut pitäis tulla ASAP.

Vierailija
2534/4004 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille joululahjsks kaktus se on siinä .

Vierailija
2535/4004 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kaktus voi sopii jollekin anopeille mut on niitä hyviäkin ja jotkut antaa  piparia ja lämmintä pullaa

Vierailija
2536/4004 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää herralle pullat ja piparit näytän sanois tohon Rivo-Riitta. Taitaa olla siitä puhe mistä puute.

Vierailija
2537/4004 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne A-luokkaan kuuluu  VSOP siihen norjalaisdrinksuun ja sen sais tuoda EKAX ASAP. Se ei muuten ole mikään aito norjalainen vaan Suomessa keksitty. Minä tiedän kun olen sen verran monta kertaa käynyt Norjassakin pressimatkoilla ja ottanut kaikenlaisia ilmaisdrinksuja että jos tuo olisi aito norjalainen niin se olisi tullut vastaan. Tai no, meidäthän majoitetan aina vain ensimmäisn luokan hotskuihin niin että voishan sitä jossain tavisten karvalakkipaikassa saada.

Vierailija
2538/4004 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi yläkerran A-luokan h----u vois olla kerrankin hiljaa .

Vierailija
2539/4004 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulin tuon! Voisiko lentemo kysyä Ketulta voisiko yläkerran ikkunan etuosaan kertyvälle lumelle tehdä jotakin kun minä en näe siitä. Booooring!

Vierailija
2540/4004 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla sinne ylös vetäsee - - -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä