Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
2501/4004 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mä ole ite värkännyt kännyyn lisäantennin jota roikotan koneen ulkopuolella ja se sieppaa aina dataa kun me lennetään läheltä jotain tukiasemaa. Sen perusteella on vaikeaa tehdä lopullista johtopäätöstä koska nää ilmiöt voi vaikuttaa myös omaan havainto ja etenkin päättelykykyyn. Muakin rokotettiin ja en sulkis pois että joku Muskin microsirun prototyyppi olis tullu siinä mukana. Sanoisin kuitenkin että ainaski Porvoossa on voinut aika jätättää eli monessa asiassa siellä ollaan vähän  " bakom takana" . Munsala --- goddam.

Vierailija
2502/4004 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä mee ihan sekasin kun sä yrität elää niinku molemmis maailmois? Et olis niinku Harriska presidenttina usassa ja sit kuiteski trumpukka? Anteeks mut saanks kysyy miten sä suojaudut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/4004 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mä kertoo. Välillä tulee signaalii myös venäjältä ja sieltä tuli ohjeet foliohatust mikä pitää tehdä suojaks . Mä oon sit kaikes hiljaisuudes kasannu semmosen. Taas vaikee sanoo onko siitä apuu mutta ainaskin tuntuu siltä. Mä jätinkuitenkin pois sen venäjän lipun ja liimasin Suomenlipun eteen. Lähetin muuten patenttihallitukseen mallisuojahakemukseen että voin myydä sit kun laskeudutaan . Voi olla kova sna presurintamalla mitä mä oon aatellu niinku first target grouupiks.

Vierailija
2504/4004 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa mennä aika lujaa? Ooksä muistanu ottaa sun lääkkeet?

Vierailija
2505/4004 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä joudun säännöstelee lääkkeit niinku muuten moni muukin nyt kun tää nyinen Marinin hallitus aikoo aina vaan leikata. Vähän on tosin sekavaa tää hallituksen koostumuskin että ketä siellä on veroministerinä ja mikä hallitus ohjelma on voimassa ja mitä Perustuslakii ne seuraa . Oisko mun aika ottaa pikku torkut.

Vierailija
2506/4004 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä joudun säännöstelee lääkkeit niinku muuten moni muukin nyt kun tää nyinen Marinin hallitus aikoo aina vaan leikata. Vähän on tosin sekavaa tää hallituksen koostumuskin että ketä siellä on veroministerinä ja mikä hallitus ohjelma on voimassa ja mitä Perustuslakii ne seuraa . Oisko mun aika ottaa pikku torkut.

Marin??? Mikä? Eikö Sipilä sentäs o pääministeri? Turhaan varottivat kolesterilääkkeen sivuvaikutuksesta, et muka muistia heikentäsi...

Vierailija
2507/4004 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä muuten tiedät nuo mitä muuttuu kun me lennetään koko ajan? Onkos nää ihmemuutokset vain täällä koneessa vai onks muuttunu myös alhaalla maissa?

Aika matka -> maut ja muut muuttuu maa ilmassa....

Vierailija
2508/4004 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainaskin Iltiksrsdä on ollut juttu suklaan ja sitä sisältävien tuotteiden makujen muuttumisesta. Mull onkin jo joku aika ollut tunne että joku jotenki seuraa meidän keskustelua. On nyt oltu valtakunnan ykkösuutis media ja Trendsetteriä.

Vierailija
2509/4004 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurannast puheen ollen mä voin kertoo että foliohattua ei viitti kauheen kauan pitää kun tulrr hiki ja alkaa kutisuttaa. Sit mä oon miettiny että voisko tän aikajutun ees vähän selkityttää jonkinlaisella laserin ja gyron yhdidteömällä kun ne kytkis kelloon tai mieluiten ulkoa tulevaan pulssiin. joko me sitä kokeiltiin ?

Vierailija
2510/4004 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stopp the presses! Bölikän arena on taas suomalaisissa käsissä.  Oisko nyt hyvä sauma myydä ainaskin väjän PA:ta ja ostaa Porvoon akillesta ?

Vierailija
2511/4004 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän aikasiirtymän kans on tietty riski että tuo voitas maissa tuomita insiderkaupaks. Laita nyt edes kuvaannollisesti vähän jäitä sun foliohattuun.

Ja HEI älä heilu miten sattuu sun projektilaserin kans, mä kuulin outoa sihinää kun sä olit vessassa ja sit vessan oveen oli ilmestyny uusi pikkunrn reikä.

Hei muut  miten me saatais toi kaveri asettumaan ennen kuin tapahtuu pahempia!

Vierailija
2512/4004 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu on selittäny et Cabinin paineistus ei ainaskaa ole mikään issuu kun me lennetään niin alhaalla suunnistuksenkin takia. Rauhoittavat on käytetty loppuun jo aikoja sitten. Saiskohan ton foliohattutyypin rsuhoitettuu jos onnistuis irrottaa pulssigeneraattorin sen laserista ja sit käännettyä vaiheistuksen niin että sillä pulssilla vois antaa ihan vienosti virtaa joka rauhoittais tän tyypin? Ghostbusterseissa tällä vaiheen käännöllä oli usein ratkaiseva vaikus hankalissa tilanteissa.

Vierailija
2513/4004 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota vois yrittää mutta virtalähde täytyy olla kontrollissa kun me ei varmaan haluta tänne mitään Old Sparky -juttua. Mut kyllä se jäbä pitäis saada hiljaseks tuntuu että se voi kaapata koko tän lennon ja ettei vain ois kaapannu ainakin tän keskustelun. Hitsi mä en kohta kestä kun ei tiedä kuka on pressa missäkin.

Vierailija
2514/4004 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin lentoemoo tuomaan kupin vahvaa kahvia mulle ja sit mä tarjosin sitä tolle rupellipäälle. Mulla oli takin hihassa kaiken varalt jemmassa vanhaa Verosaalijauhetta ja sekoitin sitä mun lekurikaverin antaman ohjeen mukaan rupellipään kahvin joukkoon Quantum Satis ja foliojäbä näyttäis nyt torkkuvan eikä se tuukkaan ihan heti herään. Kun se on tommonen kanikopin avain niin yöllä riittää kolme riskiä tyyppiä lemppaan se lentoon sopivan metsätiheikön yllä niin eiköhän sudet ja korpit huolehdi lopusta. Kun merkit on semmoset että meillä on kohta ainaskin yks synnytys käsillä niin porukan lukumäärä ei oo lennon aikana ainaskaan vähentyny jos meidät laskettais kun ollaan perillä.

Tää on synkkä ja kova päätös, mutta tää on pakkotilanne: rupelli tai pahimmassa tapauksessa me kaikki. Ja tästä ei sit hiiskuta vaikka mikä tulis. Capisco?

Vierailija
2515/4004 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt kevennystä, kinkataanko? Voitais myös järjestää kauneuskisa tamponinnarukoruista, eikö?

Onko kaikkien lasten päät käännetty jo menosuuntaan?

Haiseeko teidän sohva, tuijottaako koira, perseileekö peikonlehti???

Vierailija
2516/4004 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joteskin nää vibat on niinku muutunut taas normaaliks , ihanaa! Tääl meni välil vähä kummaks.

Vierailija
2517/4004 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Purra eiku Orpo on taas pääministeri, Kettu vahvisti kun mä kysyin. Mut on siel pientä kalapaliikkii alkamassa että etelä rannan porukka ja hallitus on saamas mitä ne on tilannu oikein ollu iltsikas uutinen. Herrat saa, toisin kun me täällä, tää sööviisi alkaa olla alapuolel kaiken arvostelun. Mä kysyin lentoemolt kynää ja kaavaket et sais laittaa pientä palautetta mutta se vastas et kaikki pslautepaperi on jo käytetty no srvastte et missä.

Vierailija
2518/4004 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Voitaisko alkaa suunnitella Joulu-menua? Olen kyllä ilmottautunut Savonrantaseeseen pikkujouluihin (taas, tänäkin vuonna), mut jossei onnistu poistua koneesta (taaskaan), niin tahtoisin luumua, herneitä ja rosollia. Ei kait ne ole listalta poistuneet näiden vuosien aikana???

Jossen pääse Savonrantaseeseen, milloin on lupa käyttää tonttulakkia? Ekana adventtina???

Juttelias Utelias

Vierailija
2519/4004 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttulakkikysymys on vähän kinkkinen jos sitä lähtee purkamaan eikä vaan vedä lakkia päähän kuin siltä tuntuu mikä saattais olla paras linja ainakin täällä.

Kun on tämä Brother Chrismasin aloite naamareidenkieltoaloite  ja kaikki. Toisaalta naamari on Joulupukkien juttu, kun taas tontut esiintyy naturel korkeintaan vähän rougea poskissa. Mut sit kun siihen lisätään irtolettejä, tonttumuoriperuukkia aletaan lähestyä ohutta jäätä. Täs voi olla vaikka mitä ulottuvuuksii, pitäiskö mesettää Kimmo Kiljusen tai Haaviston suuntaan ettei eskaloida jotai konfliktii.

Ruokapuoli on tosi herkkä, puhumattakaan joululaulupuolesta, mikä on must kyllä aika barokkii.

Onks tääl sit kellää tonttulakkii?

Vierailija
2520/4004 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonttulakkikysymys on vähän kinkkinen jos sitä lähtee purkamaan eikä vaan vedä lakkia päähän kuin siltä tuntuu mikä saattais olla paras linja ainakin täällä.

Kun on tämä Brother Chrismasin aloite naamareidenkieltoaloite  ja kaikki. Toisaalta naamari on Joulupukkien juttu, kun taas tontut esiintyy naturel korkeintaan vähän rougea poskissa. Mut sit kun siihen lisätään irtolettejä, tonttumuoriperuukkia aletaan lähestyä ohutta jäätä. Täs voi olla vaikka mitä ulottuvuuksii, pitäiskö mesettää Kimmo Kiljusen tai Haaviston suuntaan ettei eskaloida jotai konfliktii.

Ruokapuoli on tosi herkkä, puhumattakaan joululaulupuolesta, mikä on must kyllä aika barokkii.

Onks tääl sit kellää tonttulakkii?

Kaikill meil on. Taxfriistä saat ostaa, ellei oo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän