Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Hahhaa
Olen elossa
Pakkolasku pelkkää potaskaa js propakandaa... tosin en tiedä missä olen
Helle on ja banaaneja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin yhden positiivisen asian, vaikkemme koskaan enää pääsisi kotiin: Luikkaridiivakaunotar EI ole lennolla, eihän, eihän, eihän...
Olen huomannut että ahtaanpaikankammon lisäksi vainoharhaisuun lisääntyyhhhyyyyyhyyyy
Olisin niin mielelläni ollut lennolla pidenpäänkin. Mutta jotkut teistä halusivat yllättää minut. Silmilleni sidottiin sifonkihuivi ja minua talutettiin katsomaan koneeseen tehtyä luistelukenttää! Mutta jotain tapahtui? Koneen ovi aukesi ja putosin! Onneksi kuitenkin minulle oli puettu laskuvarjo. Tv. Luistelijatähtikaunotar.
Oiei. Olethan taivaassa (= kuollut)???
Juttelin tuossa dippainssivierustoverin kanssa ja hän sanoi, että tämä kone on täysi susi. Minä että mitenkä hä, on pysynyt kone kolme vuotta hyvin lennolla. No, mentiin välilaskun tupakkitauolla pihalle ja tosiaan, peräsimestä kasvaa jo häntä ja laskeutumistelineet ovat silleen pienet käpälät. Rungon päälle on alkanut kasvaa harjakset. Ompa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Juttelin tuossa dippainssivierustoverin kanssa ja hän sanoi, että tämä kone on täysi susi. Minä että mitenkä hä, on pysynyt kone kolme vuotta hyvin lennolla. No, mentiin välilaskun tupakkitauolla pihalle ja tosiaan, peräsimestä kasvaa jo häntä ja laskeutumistelineet ovat silleen pienet käpälät. Rungon päälle on alkanut kasvaa harjakset. Ompa vaan.
Niin täällä vaan ollaan ja nyt saadaan polttaa täällä sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Porvoon Therian Airlines
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin täällä vaan ollaan ja nyt saadaan polttaa täällä sisällä.
Emmä tykkää sisällä polttaa, kun ikkuna pitää laittaa auki. Tukka on sillee Leningrad Cowboys tosi pitkään. Sitten se tökkii penkkejä ja jne.
Vierailija kirjoitti:
Air Munsala on ostanut Porvoo Airlinesin ja näistä muodostetaan uusi yhtiö Air Munsala Porvoo. Valitettavasti osa henkilökunnasta saa potkut ja kaukolentojen makaronilaatikkoannosten annoskoko pienentyy 150 grammaan, eikä ensimmäisessä luokassa tarjoilla enää savulohta. Uusi yhtiö lopettaa myös reitit Porvoo-Kouvola ja Korso-Jakomäki. Uutena avataan kuitenkin kaukoreitti Munsala-Provo, jolla tarjoillaan koko av-mammamenu raikkaat voileivät, makaronilaatikko, vanukkaat, hyydekaakku ja suklaa myös turistiluokassa. Valitettavasti kustannustason kasvaessa suklaa on kuitenkin Marabouta ja kahvi K-menulta.
Heipä hei kaikki matkustajat! Täällä ylitsepääsemättömän komea ex-kalsonkimalli nykyinen kirurgi-lentäjä-kapteeninne ihanalla laatikkoleualla kuuluttaa, että oli pakko nostaa hintoja..anteeksi siis nostaa omaa palkkaa, koska a. luxus-lexus-elämä maksaa ja b. kolmelle exälle on maksettava elarit ja c. pitäähän minun ja salarakkaan elää. Senpä vuoksi oli pakko pienentää makaronilaatikon kokoa, mutta lentoemot tarjoilevat vielä sentäs extra raikkaita voikkuleipiä tilauksesta. Kiitos ihanille mammoille ja muille matkustajille kiittäen ja leveästi laatikkoleualla hymyillen terveisiä toivottava kapteeninne.
Apropo
Onko meillä kenties koskaan mahdollisuus palata kotiin???
Tv Yksi monien puolesta
(Onko paikalla Juuli Juristi/Lauri Lakimies/muu)
Onko Xtran suklaalevyt ja keksit sopiva välipala lapsille lennolle? Muuhun ei leikkauksien jälkeen ole varaa.
Porvoo Airlinesin liikennöinti on nyt lopetettu ja tämä ilmassa vielä ollut lento on laskeutunut samalle mystiselle saarelle lähelle Kanariaa. Pelastajat eivät uskalla paikalle ilman erikoisjoukkoja, sillä saari on mystisessä tutkimuskäytössä ja tämä porukka on erittäin vihamielistä. Lennolla ollut huippukirurgilentäjä joutuu oman henkensä ja parin panttivangiksi joutuneen matkustajan hengen uhalla leikkaamaan tutkimusporukan sekopäisen johtajan. Saarella on kuitenkin suuret varastot Xtran ja Coopin halpamerkkien ilman kylpäsäilytystä säilyviä tuotteita. Matkustajana ollut av-mamma kaappasi itselleen heti viisi isoa sipsipussin ja muutaman olutsalkun. Pari inceliä syö innoissaan sellaisenaan tonnikalaa suoraan purkista ja ovat vihaisia kun koneen kaunein naismatkustaja influensseri ei ole sanonut inceleille sanakaan, vaan liikuttelee vain nyt leikkaamaan joutuneen huippukirurgilentäjän kanssa.
AV-mamma kaappasi itselleen myös 10 pakettia suklaakeksejä ja suklaata. Nyt on av-mammalla hyvät eväät pidempäänkin selviytymiseen. AV-mamma joutui tyytymään ja tottumaan halpojen suklaiden makuun jo aikaisemmin kun rahat eivät riittäneet kalliimpiin.
Onhan kaikkien lasten päät käännetty menosuuntaan??? Onko täällä lapsia??? En näe, kun on pilkkopimeää...
Penkkini haisee prseelle, kuka tässä istui ennen minua???
Muuten lähtisin mutta matkatavoissa ei sallittu arkkupakastinta :(
Puppa otti lennolla yhden liikaa. Pupalta piti ottaa vasu pois.
Naurettavaa: vieruskaverini moittii, että peikonlehteni pers..lee... enhän minä tiennyt, että mayka kestää vuosia...
Lisäksi hän ei tykkää ventovieraiden valokuvista. Liimasin ikkunaan valokuvia läheisistäni, että olusi kotoisa olo. Olen hänelle kuvaillut kuvien hahmot, mitä vieraita ne enää on... niuho...
Puhelimestani on kadonneet hymiöt, onko tämä nyt lopun alkua, eihän???
Onko ketä puhelin-experttiä paikalla, asennuksia päivittämään...
Blondie
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa: vieruskaverini moittii, että peikonlehteni pers..lee... enhän minä tiennyt, että mayka kestää vuosia...
Lisäksi hän ei tykkää ventovieraiden valokuvista. Liimasin ikkunaan valokuvia läheisistäni, että olusi kotoisa olo. Olen hänelle kuvaillut kuvien hahmot, mitä vieraita ne enää on... niuho...
Puhelimestani on kadonneet hymiöt, onko tämä nyt lopun alkua, eihän???
Onko ketä puhelin-experttiä paikalla, asennuksia päivittämään...
Blondie
No mutta - luulin olevani provovaunussa veeärrällä...
Mis oon?
Sama
Vierailija kirjoitti:
Muuten lähtisin mutta matkatavoissa ei sallittu arkkupakastinta :(
Ups
Missä rivienvälissä pienelläpräntillä oli tää tieto, en kyllä varmana nähny, tääll ollaan...
Tosin alkaa kolmen vuoden jälkeen jo pohja paistaa...
Uuden yhtiön lentoemäntien työasuna on turistiluokassa legginssit, tunika, roksit ja golitzi. Ensimmäisessä luokassa työasuna on Munsalan kansallispuku.
Vierailija kirjoitti:
Uuden yhtiön lentoemäntien työasuna on turistiluokassa legginssit, tunika, roksit ja golitzi. Ensimmäisessä luokassa työasuna on Munsalan kansallispuku.
Oi ei, noille asuille on vaikea kilpailla, vaik otinki koko vaatekaappini mukaan
Jospa Afrikan puolelta tulisi kumiveneilijöitä avuksi?