Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Air Munsalan pahasti harhaillut lento AV 723 on laskeutunut autiolle saarelle lähellä Kanariaa. Pelastajia paikalle ei kuitenkaan pystytä lähettämään.
Huhuu! Minä se olen täällä tässä kumiveneessä! Näettehän kun heiluttelen sifonkihuivia. Airoja ei ole eikä edes melaa. Voisiko joku laatikkoleukamies uida ja noutaa minut sinne saarelle.
Tv. Luistelijatähtikaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Air Munsalan pahasti harhaillut lento AV 723 on laskeutunut autiolle saarelle lähellä Kanariaa. Pelastajia paikalle ei kuitenkaan pystytä lähettämään.
Huhuu! Minä se olen täällä tässä kumiveneessä! Näettehän kun heiluttelen sifonkihuivia. Airoja ei ole eikä edes melaa. Voisiko joku laatikkoleukamies uida ja noutaa minut sinne saarelle.
Ampukaa harppuunalla kumivene puhki!!!
* kuiskaa: Tsiisus, eikö tuosta ikuna päästä???
Vierailija kirjoitti:
AV-mamma kaappasi itselleen myös 10 pakettia suklaakeksejä ja suklaata. Nyt on av-mammalla hyvät eväät pidempäänkin selviytymiseen. AV-mamma joutui tyytymään ja tottumaan halpojen suklaiden makuun jo aikaisemmin kun rahat eivät riittäneet kalliimpiin.
Huutista sivusta se olin minä joka etuili ja söi mammojen että lasten suklaavanukkaat. Iloisin terveisin av-mamman mies ja kun kuitenkin kysytte niin vastaan et olix pakko, niin oli.
Mutta missä on minun kolme vuotta uskollisesti mukana matkannut painopeittoni?!? Täällä on nyt se kuuma ja tuulinen kesäsää, merivedellä pitäisi pestä, mutta näillä ilmoilla kuivaten saisin vihdoin pois tunkkaisen tuoksun.
Vierailija kirjoitti:
Apropo
Onko meillä kenties koskaan mahdollisuus palata kotiin???
Tv Yksi monien puolesta
(Onko paikalla Juuli Juristi/Lauri Lakimies/muu)
Älkää koskaan asioiko lakimiesten kanssa. He laskuttavat joka sekunnista aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on minun kolme vuotta uskollisesti mukana matkannut painopeittoni?!? Täällä on nyt se kuuma ja tuulinen kesäsää, merivedellä pitäisi pestä, mutta näillä ilmoilla kuivaten saisin vihdoin pois tunkkaisen tuoksun.
Haiseeko perseeltä???
Täällä jossain katosi ystäväni emoijit? Muilla samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV-mamma kaappasi itselleen myös 10 pakettia suklaakeksejä ja suklaata. Nyt on av-mammalla hyvät eväät pidempäänkin selviytymiseen. AV-mamma joutui tyytymään ja tottumaan halpojen suklaiden makuun jo aikaisemmin kun rahat eivät riittäneet kalliimpiin.
Huutista sivusta se olin minä joka etuili ja söi mammojen että lasten suklaavanukkaat. Iloisin terveisin av-mamman mies ja kun kuitenkin kysytte niin vastaan et olix pakko, niin oli.
M i k s i lasten vanukkaat? Etkö huomannut ylähyllyllä miesten makuisia??? Vaihtoehtona: jaloviina/swartswega/häkä/lasol/hiki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden yhtiön lentoemäntien työasuna on turistiluokassa legginssit, tunika, roksit ja golitzi. Ensimmäisessä luokassa työasuna on Munsalan kansallispuku.
Onko heillä isoja, näkyviä tatuointeja? 😃
Yhdellä on niskassa, en kuollakseni tiedä, muista, mitä tarkoittaa, olenkin ylösalaisin... koittakaa tulkita merkki₩$}$... pyörryttää... * menee tajuttomaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden yhtiön lentoemäntien työasuna on turistiluokassa legginssit, tunika, roksit ja golitzi. Ensimmäisessä luokassa työasuna on Munsalan kansallispuku.
Yhdellä on niskassa, en kuollakseni tiedä, muista, mitä tarkoittaa, olenkin ylösalaisin... koittakaa tulkita merkki₩$}$... pyörryttää... * menee tajuttomaksi
Olit varmaan siinä "normi AV-kunnossa" kun sinua tatuoitiin missä lie?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit varmaan siinä "normi AV-kunnossa" kun sinua tatuoitiin missä lie?
Ohis
Ymmärsin, et lentoemolla oli tatska, ei av-mammalla...
Mitä vielä tänään voikaan sattua ja tapahtua? Onhan perjantai ja 13.
* kuiskaa: eihän enää elonmerkkejä näy luistindiivaleidistä? Jospa luistimenterä puhkaisi kumiveneen???
Lauri Lakimies on ihastunut minuun! Hän kuiskasi sen minulle kun laittoi laskuvarjon selkääni niin koneen ovi aukesi vahingossa ja ilmavirta tempaisi minut.
Täällä perjantaina 13.pv. katsotaan jo Uuno Epsanjassa tupakkapuolella krapulassa. Verhon takaa juttelen kovaäänisesti kavereilleni savuke kädessä. Tulis jo se nuorikkoämmä tuomaan Verneprankkaa, vai mikä se nyt on, että pääsis paskalle ja tupakalle vessaan. Muutaman tuplan jälkeen voiskin viedä pojan ohjaamoon - aika kiinnostavia ne mittarit, saakohan niiihin koskea? Pitäs nyt lapset turpansa kiinni - neiti! Neiti - tänne kolme tuplaverneprankkaa, pojillle noi Topleronet ja toi Vinnairin marsu-vai mikä hylje? Kuulokkeet kaikille - miltä kanavalta tulee Pruus Sprinstiiniä? Mukeloille Hottentottia ja Mikko Alataloa.
Altii!! Iskä ei taas kuuntele, veli otti Donkin ja takaa potkitaan, pissattaa.
Neiti! - Neiti - 3 pina koladaa jäillä nopeasti. Tässä on tää saatanan Taikaviitta ja Hessu - nyt hiljaa, aina teitä saa hävetä.
Mulle kossucolaa kertaa 4 tuplana, wiskiä ja tupakkiaski.
Onko koneessa silityslautaa? Ja missä minun silitysrauta on? Kuka on se ottanut? Ja varokaa sitä minun kahvinkeitintä!
Vierailija kirjoitti:
Onko koneessa silityslautaa? Ja missä minun silitysrauta on? Kuka on se ottanut? Ja varokaa sitä minun kahvinkeitintä!
Ohitsesi ei pääse, kun silität koko ajan käytävällä!!! Argcghhh. Ja virta loppuu, näetkö jossain sähköjohtoja, -tolppia??? Taivaastako sen sähkön luulet tulevan, vai akrikaatista???
Oi tsiisus
Ja sinä, joka makaat käytävällä teeskennellen pyörtynyttä, että komea stuertti kumartuisi huolestuneeena puoleesi!!! Lakkaa teeskentelemästä, et kai huomannut, että hän kinkkasi jo kolmesti ylitsesi???
Ja: Koneen käytävällä luulen olevan kiellettyä hypätä narua???!!!???!!!
Vierailija kirjoitti:
Lauri Lakimies on ihastunut minuun! Hän kuiskasi sen minulle kun laittoi laskuvarjon selkääni niin koneen ovi aukesi vahingossa ja ilmavirta tempaisi minut.
* kuiskaa: tämäh ons käärinväsitys, hik
Lauri Lakimies
Jotkut matkustajat ovat selvästi jossakin päihtymystilassa, shokissa tai ties missä vaihtoehtotodellisuuksissa kun on liian vaikea hyväksyä sitä, että lento päättyi pakkolaskuun autiolle saarelle lähelle Kanariaa, eikä pelastajia ole tulossa. Jonkinlainen kyhäelmä tässä varmaan rakennetaan ja yritetään päästä sillä soutamalla, melomalla tai jotenkin täältä pois Kanarialle. Täällähän ei ainakaan pitäisi haitakaan olla.