Homeopatialääkkeestä apu pahoinvointiin
Pakko nyt kertoa kaikille, kun en oo huomannu täällä kenenkään ehdottavan tämmöstä..
Elikä menin viime viikon lopulla luontaistuotekauppaan tarkoituksenani ostaa B6-vitamiinia ja " inkiväärikapseleita" , mut sit kun ainakaan siinä kaupassa ei ollut enää niitä just pahoinvointiin tepsiviä inkiväärikapseleita, pelkkiä nivelvaivoihin sopivia, niin se myyjä kysy et oonko käyttäny homeopatialääkkeitä. En ollu ja sit se kerto mulle niistä aika paljon ja näytti vihosta kuinka niitten pitäis toimia jne, ja ostin sitten seuraavanlaisen valmisteen: COCCULUS INDICUS D-12. Tarkoitettu kaikenlaiseen pahoinvointiin.
Ja nää auttaa!!! Myyjä kerto käytöstä, että 3-5 helmeä vaikka x5 päivässä, auttaa noin tunnissa hänen mukaansa. Mut mää olen nyt käyttäny ihan säännöllisesti niin, et aamulla ensimmäiseks otan (yleensä sen 4 helmeä) ja sit pitkin päivää niin, et 4-5 kertaa tankkaan siitä purkista. Ja pahoinvoinnit on melkeen kokonaan kadonnu!! Sunnuntaina oli ainoo semmonen päivä, et vaivas huono olo, vaikka näitä käytinki, mut tuskin ne vielä on muuten kadonnu!!! Kun vasta 2-3 viikkoa niitä on ollu, ja oon nyt rv 8+4.
Että todellakin kokeilemisen arvoinen tuote!!! :)
luminettes
PS. Niin mulla ei siis oo tota oksentelua ollu kovin paljoo, oon vaan pari kertaa oksentanu, mutta lähestulkoon ympärivuorokautisesta kuvotuksesta ja pahasta olosta kärsin tähän asti..
Kommentit (22)
Eipä tullut mulle Tammisaari mieleen, vaikka sitä lähempänä asuessani harkitsin synnytyspaikaksi (vesisynnytyksen takia). Eli luulisi heiltä löytyvän fiksua ja neutraalia tietoa homeopaattisesta lääkityksestä raskauden aikana JA homeopaattisesta kivunlievityksestä synnytyksessä! En nyt kuolemakseni muista minkä kasvin oli mm. todettu auttavan synnytyskipuihin...
että olikohan Tammisaaren synnytysosastolla käytössä homeopatia. No, löysin netistä ko. synnytysosaston viralliset sivut ja siellä mainitaan kivunlievitys näin: " Kivunlievityksen koko kirjo on saatavilla vyöhyketerapiasta ja akupunktiosta alkaen kohdunsuun- ja epiduraalipuudutuksiin asti." Eli ei mainintaa homeopatiasta. Sitten satuin löytämään erään henkilön synnytyskertomuksen Tammisaaressa ja hänen yleisiä kommenttejaan ko. synnäristä:
" Tammisaari oli aivan upea paikka synnyttää. ...Olimme mieheni kanssa jostain syystä ennakkoluuloisina mieltäneet Tammisaaren ...hmm... ' viherpiipero' -sairaalaksi jossa ei olisi mm. mitään moderneja kivunlievityskeinoja tarjolla. Olimme tietty väärässä. ...Meille esiteltiin kaikki kivunlievityskeinot perusteellisesti, kerrottiin talon tavoista mm. vierihoidosta, imetykseen kannustamisesta, vaihtoehtohoidoista (vyöhyketerapia, akupunktio, homeopatia yms)..." http://www.bebes.fi/tietoa_aitiydesta/synnytys/tammisaari/kertomuksia/m…
Eli olihan siellä sittenkin se homeopatia. Eivät ehkä halunneet mainita sitä virallisilla sivuillaan... ;-)