Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten purkaa huostaanotto?

2
12.06.2021 |

Olen ollut huostassa n. 6kk
Syynä oli toistuvat osastojaksot (mielenterveysongelman takia, joka on diagnosoitu ja hoidossa)
Olen 16.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh

Vierailija
62/73 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sekä lastensuojeluviranomaiset että psykiatri ovat sitä mieltä, että sinun on parempi olla muualla kuin kotona, niin sitten kyllä mitä todennäköisimmin näin myös on. Et ehkä itsekään ole selvillä kaikista asiaan vaikuttavista tekijöistä.

Mulla oli kotona asiat oikeastaan aika hyvin. Äidillä oli taloudellisia murheita jotka se purki muhun ja sit mä spedeilin koulussa. Kaveripiiri oli järkevä. Nykyisin kaikki heistä korkeakouluissa opiskelemassa. Sit mut otettiin huostaan ja päädyin satojen kilometrien päähän kotiseuduilta kaiken maailman narsistien ja psykopaattien keskelle. Lastensuojelulaitoksissa tutustuin päihteisiin ynnä kunnon rikoksiin. Lopun varmaan voinette aavistaa. Niin paljon pahaa olisi jäänyt kokematta jos olisin saanut jäädä kotiin. Huostaanotto maksoi yli miljoona euroa. Olisitte antanu sen miljoonan mun äidille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut lapsena huostaanottoani purettua vaikka valitin asiasta vuosikaudet aina täysi-ikäisyyteen asti. Ei sun auta muuta kuin kärvistellä. Puoli vuotta ennen täysi-ikäisyyttä voit alkaa hankalaks ku se skeida loppuu kohta kuitenkin.

En halua LVR tai YPR

No hypi tahdissa sitten.

Vierailija
64/73 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sekä lastensuojeluviranomaiset että psykiatri ovat sitä mieltä, että sinun on parempi olla muualla kuin kotona, niin sitten kyllä mitä todennäköisimmin näin myös on. Et ehkä itsekään ole selvillä kaikista asiaan vaikuttavista tekijöistä.

Mulla oli kotona asiat oikeastaan aika hyvin. Äidillä oli taloudellisia murheita jotka se purki muhun ja sit mä spedeilin koulussa. Kaveripiiri oli järkevä. Nykyisin kaikki heistä korkeakouluissa opiskelemassa. Sit mut otettiin huostaan ja päädyin satojen kilometrien päähän kotiseuduilta kaiken maailman narsistien ja psykopaattien keskelle. Lastensuojelulaitoksissa tutustuin päihteisiin ynnä kunnon rikoksiin. Lopun varmaan voinette aavistaa. Niin paljon pahaa olisi jäänyt kokematta jos olisin saanut jäädä kotiin. Huostaanotto maksoi yli miljoona euroa. Olisitte antanu sen miljoonan mun äidille.

tämähän se ois

Vierailija
65/73 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yhteisyyökykyinen ja käyttäydy tasapainoisesti. Joka päivästä kirjataan koneelle miten mennyt joten oltava vähintään kuukausi puhtaasti hyvin mennyttä että alkavat pohtimaan seuraavaa toimintaa

Vierailija
66/73 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole yhteisyyökykyinen ja käyttäydy tasapainoisesti. Joka päivästä kirjataan koneelle miten mennyt joten oltava vähintään kuukausi puhtaasti hyvin mennyttä että alkavat pohtimaan seuraavaa toimintaa

joka päivä menee hyvin, valituksia käytöksestäni ei ole.

Vierailija
67/73 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/73 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun äiti ap siis yh-äiti? Nyt käsket äitiä ottamaan yhteyttä yleiseen oikeusaputoimistoon. t.nro3

Juu on.

Pyydä äitiäsi ottamaan yhteyttä oikeusaputoimistoon josta hän saa asianajajan. Sen jälkeen voit hankkia itsellesi asianajajan ihan mistä tahansa yksityiseltä sektorilta koska oikeusaputoimisto ei voi sitä sinulle myöntää eturistiriitojen vuoksi (äidilläsi on jo asianajaja sieltä). Oletan että olette varattomia joten asianajajien laskut menevät suoraan valtion piikkiin ja niitä ei takaisin tarvi maksaa.

Ei se mitenkään varmaa ole että ap:n äiti haluaa/jaksaa/pystyy ottaa vastuun kokonaan, vaikka ap:lla onkin käsitys että äiti on hänen "puolella".

Riittää kun äiti ottaa asianajajan oikeusaputoimistosta. Hänen ei tarvitse käyttää sitä mihinkään mutta eturistiriita on jo syntynyt.

Vierailija
69/73 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun äiti ap siis yh-äiti? Nyt käsket äitiä ottamaan yhteyttä yleiseen oikeusaputoimistoon. t.nro3

Juu on.

Pyydä äitiäsi ottamaan yhteyttä oikeusaputoimistoon josta hän saa asianajajan. Sen jälkeen voit hankkia itsellesi asianajajan ihan mistä tahansa yksityiseltä sektorilta koska oikeusaputoimisto ei voi sitä sinulle myöntää eturistiriitojen vuoksi (äidilläsi on jo asianajaja sieltä). Oletan että olette varattomia joten asianajajien laskut menevät suoraan valtion piikkiin ja niitä ei takaisin tarvi maksaa.

Ei se mitenkään varmaa ole että ap:n äiti haluaa/jaksaa/pystyy ottaa vastuun kokonaan, vaikka ap:lla onkin käsitys että äiti on hänen "puolella".

Et selvästi tunne perhettämme

No tuskin täällä kukaan tuntee, ja itse et kyllä juuri mitään paljasta.

Vierailija
70/73 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä, ap, opiskelet? Hae johonkin kouluun, joka vaatii muuttoa pois sieltä laitoksesta eli kauas. Täytyyhän sun koulutus hoitaa.

Vierailija
71/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä, ap, opiskelet? Hae johonkin kouluun, joka vaatii muuttoa pois sieltä laitoksesta eli kauas. Täytyyhän sun koulutus hoitaa.

Hain jo lukioon tässä kaupungissa koska muualle ei annettu hakea. -Ap

Vierailija
72/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkista

Vierailija
73/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian oot 18v niin kukaan ei voi sua määrätä asumaan tietyllä paikkakunnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä