En menny aktivointisuunnitelmaan, katkaisivat samantien työttömyyskorvauksen
Nyt sitten ollaan ilman rahaa. Kylläpä on niin mukavaa. Orjatyöhön on pakollinen sanokaa mun sanoneen. Kuulun siihen typerään kuntakokeiluun.
Kommentit (158)
Sanotko noin kaikille joilla on sairaus joka estää orjatyöhön osallistumisen?
Älä asioi työkkärin kanssa. Toimeentulotukea saa 300, 400 tai 500 euroa kuussa riippuen etuuskäsittelijän sukkien puhtaudesta. Sitten aina kun leikataan niin valita ja muista mainita kaiken muun ohessa miten näiden valitusten käsittely maksaa valtiolle enemmän kuin poisleikattu satanen kaksi.
No vähän oma vika. En minäkään siitä orjatyöstä pidä, mutta kyllä sitä nyt kerran tai kaksi viikossa pystyi muutaman tunnin istumaan jossain turhassa paikassa pitääkseen tuet. Yritettiin tuputtaa lisää päiviä viikkoon mutta sanoin vaan että en jaksa, niin ei ne voineet pakottaa.
Työmarkkinatuen voivat katkaista mutta eivät toimeentulotukea tai asumistukea.
Kertokaa te neropatit miten pienellä kylällä jossa on 50 työtöntä muka hakee töihin 2 viiko välein paikallisiin yrityksiin ja käy niissä työhaastatteluissa? Tai naapurikunnissa kun ei niillä ole edes autoja. Ei edes ne yritykst alaa joka 2 viikon välein haastattelemaan 50 työtöntä. Tässä touhussa ei ole mitään järkeä.
Kuolen mieluummin nälkään ku meen orjatyöhön.
TÄSSÄ HYVÄ ESIMERKKI TYÖTTÖMÄSTÄ...
Lentäjästä työttömäksi Whatsapp-viestill
Toki tiesit sanktion, kun et aktivointiin mennyt?
Minä olen ihan vapaaehtoisesti työtön enkä käytä mitään yhteiskunnan palveluita, joten en ole yhteiskunnalle penniäkään velkaa. Maksin silti veroa ruoasta ja asumisesta. Nautin vapaudesta. Imekää paskaa.
Hae toimeentulotukea, siihen olet oikeutettu. Itse osallistuin aktiviointisuunnitelmaan, nöyryyttävävä palaveri ilmaista hyväksikäyttöä varten.
Mihin ihmeen orjatyöhön? Ei aktivointisuunnitelma tarkoita mitään orjatyötä. Jos olisit mennyt sinne suunnitelman tekoon, niin ei sinua olisi voitu laittaa kuntouttavaan työtoimintaan vastoin tahtoasi, koska laki ei mahdollista sellaista. Ylipäätään kuntouttava työtoiminta on lain mukaan tarkoitettu vain sellaisille, joiden työkyky on niin huono, että he eivät kykene varsinaiseen työhön.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työttömät ei edes saa asumistukea tai toimeentulotukea.
Köyhien ongelmia.
En ole töitä tehnyt vieraalle täytettyäni 25v ja nyt 51 vuotiaana on leppoisaa ajella nurmikoita kotipihalla ilman stressiä.
Kannattaa jo nuorena miettiä miten elää elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hae toittöä varten.
Taas skitsoeläkkeellä oleva aloittaja-
rolli on sepustanut tällaisen tarinan tänään.
Kovasti teet kyllä töitä lietsoaksesi kateutta ja vihaa työttömiä köyhiä kohtaan.
Mahtaa sua työttömät ja köyhät-sitä ja tätä trollii ahistaa todella kovasti
kun kokoajan teet näitä työtön-köyhät-aloituksia ja ketjuja,joita
sitten käsivatkaten kikulifinniäs ja silmät kiiluen suu vaahdossa
trollaatjaspämmäät esiin kokoajan vastailemalla itse itsellesi.
Puhutaan sitten myös muista tuista! Kaikki tuet esiin!
Ei se haittaa. Me muut ei tajuta tekevämme orjatyötä, kun raadetaan päivästä toiseen, että saadaan sinut elätettyä. Mene päikkäreille, ettet liikaa väsy.
Älä asioi työkkärin kanssa. Toimeentulotukea saa 300, 400 tai 500 euroa kuussa riippuen etuuskäsittelijän sukkien puhtaudesta. Sitten aina kun leikataan niin valita ja muista mainita kaiken muun ohessa miten näiden valitusten käsittely maksaa valtiolle enemmän kuin poisleikattu satanen kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työttömät ei edes saa asumistukea tai toimeentulotukea.
No miten se on mahdollista? Eivät älyä hakea vai? Kyllähän sen lakiosan kaikki saa, jos siitä leikataan 20% niin kyllä sillä silti elää. Olen testannut mutta kävi tylsäksi kun piti vain ryypätä koko ajan että aika kuluisi.
Se palaveri eli suunnitelma on sitä varten että voidaan pakottaa orjatyöhön. 3 naista vierekkäin tuijottaa sua ja naputtaa kynsillä pöytään, joko menet kerron sinun nimesi sinne että sinä tulet tutustumaan nyt soitan fionalle että Sanni tulee tutustumaan silloin ja silloin .
Kyllä on ihanaa miten nopeasti rahat otetaan pois sain 250e ja sillä piti elää. Nyt ei tule sitäkään.