Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei pidä matkailusta?

Vierailija
12.06.2021 |

Minusta se on ihanaa.

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on onnellinen ja jonka ei tarvitse paeta omaa pitkästyttävää elämäänsä.

Vierailija
2/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu on ihan perusjuttu. En ymmärrä, miksi se pitää edes nostaa aina erikseen joksikin "harrastukseksi". Lähes kaikki ihmiset haluavat nähdä uusia paikkoja välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka viihtyy parhaiten omassa kodissaan. Sellainen kuin minä, joka ei halua tuhlata minuuttiakaan elämästään poissa kotoa, jos se vain on mahdollista.

Vierailija
4/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka viihtyy parhaiten omassa kodissaan. Sellainen kuin minä, joka ei halua tuhlata minuuttiakaan elämästään poissa kotoa, jos se vain on mahdollista.

Eli todella rutinoitunut ihminen, joka ei halua koskaan mitään uutta?

Vierailija
5/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se matkustaminen, joka lomalla ole aika rutinoitunutta touhua? Robottina varataan aina uusi lomamatka.

Vierailija
6/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisen pitäisi haluta jotain uutta koko ajan, jos on onnellinen elämässään sellaisena kuin se on? Eivät kaikki ihmiset halua uusia kokemuksia. Rauhallinen, rentouttava oleminen omassa kodissani on parasta mitä tiedän. En halua olla poissa kotoa, tuhlata aikaa jossain matkoilla ja koko ajan miettiä, koska taas pääsen omaan rakkaaseen kotiini.

Vierailija
7/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskammoinen introvertti, köyhä, mielisairas, kielitaidoton autisti.

Vierailija
8/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää pidä. Olen kyllä käynyt aika monessa kohteessa.

Mutta inhoan kaikkea surkeutta ympärillä ja kerjäläisiä yms.

Mutta parissa paikassa haluan käydä.

Vierailija
9/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se matkustaminen, joka lomalla ole aika rutinoitunutta touhua? Robottina varataan aina uusi lomamatka.

Miten niin robottina? Voi välillä matkustaa hetken mielijohteesta, välillä suunnittelee matkaa pari vuotta, välillä ei matkusta ollenkaan, välillä tekee lähimatkailua jne. Minusta tuo on vaihtelevaa elämää, eikä mitään joko-tai.

Vierailija
10/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskammoinen introvertti, köyhä, mielisairas, kielitaidoton autisti.

Hauska tavata! Älä huoli, kelpaat juuri tuollaisena. :)

11/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei pidä epämukavuudesta, stressistä ja aikatauluista – ei edes siinä tapauksessa, että niiden sietämisen kautta voi saada mukavia elämyksiä.

Vierailija
12/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisen pitäisi haluta jotain uutta koko ajan, jos on onnellinen elämässään sellaisena kuin se on? Eivät kaikki ihmiset halua uusia kokemuksia. Rauhallinen, rentouttava oleminen omassa kodissani on parasta mitä tiedän. En halua olla poissa kotoa, tuhlata aikaa jossain matkoilla ja koko ajan miettiä, koska taas pääsen omaan rakkaaseen kotiini.

Ei pidä halutakaan uutta kokoajan. Välillä voi mieltä virkistää käydä muutaman päivän ajan jossain tai jopa viikon. Saa uutta näkökulmaa ja kokemuksia. Ehtii siellä kotona olemaan 360 päivää sitten vuodessa taas.

Vierailija
13/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja appi ramppaa hirveästi ulkomailla.

Vähän kyllä mietityttää, että kun viihtyvät ravintoloissa ja baareissa niin onhan tuo lähipubi olemassa…

Mutta haluavat siis syödä hyvin. Ja pitävät kunnon meiningistä.

Vierailija
14/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en matkustamisesta hirveästi pidä. Aina välillä on kiva käydä jossain reissussa mutta mitään matkakuumetta en ikinä pode. Olen tosin asunut ulkomailla niin ehkä matkailuhaluttomuuteni johtuu myös siitä. 

Vierailija
15/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhaluinen. Ainakin puolet matkustamisesta on muuta kuin nautintoa: odottelua, hikoilua, jalat sattuu, yleiset vessat ovat kamalia, sänky ei ole oma, …

Paljon olen reissannut, mutta enää ei tee mieli.

Vierailija
16/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin robottina? Voi välillä matkustaa hetken mielijohteesta, välillä suunnittelee matkaa pari vuotta, välillä ei matkusta ollenkaan, välillä tekee lähimatkailua jne. Minusta tuo on vaihtelevaa elämää, eikä mitään joko-tai.

"Eikös se matkustaminen, joka lomalla ole aika rutinoitunutta touhua?"

opettele lukemaan

Vierailija
17/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla se kovaääninen suomalaisturistin joka kailottaa ulkomailla. Se jota saa hävetä.

Vierailija
18/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä halutakaan uutta kokoajan. Välillä voi mieltä virkistää käydä muutaman päivän ajan jossain tai jopa viikon. Saa uutta näkökulmaa ja kokemuksia. Ehtii siellä kotona olemaan 360 päivää sitten vuodessa taas.

Mä saan päivttäin kotona uusia näkökulmia. Ei mun tarvitse lähteä johonkin Dubaihin shoppailemaan muiden tyhjäpäiden kanssa ja esittää kuinka matkailu avartaa. :D

Vierailija
19/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua matkustaminen ei virkistä, en todellakaan halua tuhlata rahojani matkailuun. Enkä tarvitse uutta näkökulmaa ja kokemuksia. Olen kerran matkustanut ulkomaille ja se oli hirvittävän stressaavaa. Ensin miettiä, mitä pitää pakata, sitten kaikki toiminta lentokentällä, minne pitää mennä ja mitä pitää siellä tehdä. Epämukava matka lentokoneessa, pois lentokoneesta, hotelliiin. Aina muistaa ottaa avain mukaan että pääsee takaisin huoneeseen. Pakolliset nähtävyyskierrokset ja syöminen ravintoloissa, ei kiitos, ei ole mukavaa. Ja  koko ajan laskee tunteja, milloin pääsee lentokoneeseen ja takaisin kotiin, jossa saa rentoutua omassa rauhassa ja tehdä juuri sitä mitä haluaa. Ah, ihana elämä kotona!

Vierailija
20/166 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikös se matkustaminen, joka lomalla ole aika rutinoitunutta touhua?"

opettele lukemaan

Kuka on väittänyt, että täytyy matkustaa joka lomalla tai sitten ei ollenkaan?? Opettele ajattelemaan, äläkä rutinoidu siellä kotonasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän