Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei pidä matkailusta?

Vierailija
12.06.2021 |

Minusta se on ihanaa.

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä matkailusta. Kotihiiri.

Vierailija
162/166 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...vanha ja väsynyt. Aikansa kutakin.

Jotkut sortuu jo viiskymppisenä vanhuuteen. 

Mun tätini on 93v ja edelleenkin suunnittelee maailmanympärimatkaa mikä lykkääntyi koronan takia. Euroopassa ja Usassa käynyn parin vuoden sisällä. 

Wau, upeaa! Toivottavasti tätisi pääsee pian maailmanympärysmatkalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...vanha ja väsynyt. Aikansa kutakin.

Jotkut sortuu jo viiskymppisenä vanhuuteen. 

Mun tätini on 93v ja edelleenkin suunnittelee maailmanympärimatkaa mikä lykkääntyi koronan takia. Euroopassa ja Usassa käynyn parin vuoden sisällä. 

Wau, upeaa! Toivottavasti tätisi pääsee pian maailmanympärysmatkalle. 

Hän on todella uskomaton, skarppi kaikin tavoin. Olen varma että vielä lähteekin! 

Vierailija
164/166 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen perusteella ne, joilla ei ole rahaa tai kielitaitoa tai kumpaakaan. 

Minulla ei ole rahaa tällä hetkellä matkustaa, mutta ei se suinkaan tarkoita ettenkö pitäisi matkustelusta. 

Näinkin varmaan on. Mutta joillakin kyseessä on kateus, kun ei ole rahaa, uskallusta tai kielitaitoa niin sanotaan että matkailu on perseestä, vaikkei ole edes kokemusta. 

Vierailija
165/166 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkaillut nuorempana riittävästi, jolloin siinä oli enemmän hyviä kuin huonoja puolia. Nyt jos laitan listaa matkustamisen plussat ja miinukset, niitä miinuksia on paljon enemmän. Toki haluan myös omalta osaltani pitää oman kulutukseni ja ympäristöhaitat minimissä, joten nekin puoltavat enemmän kotona oloa.

Vierailija
166/166 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis, mitä niin hienoa on matkailussa? Joo, uusia ihmisiä kiva tavata, mutta niitä voi tavata jo kun sanoo kaupassa kassajonossa terve edessä olevalle terve.

Ahtautuu johonkin putkeen, jonka "kokeneet" matkustajat tunkee täyteen "käsi"matkatavaroita, kun ei ole persaukisilla varaa maksaa sitä kymmentä euroa, että ne saisi ruumaan. Sitä ennen oot oottanut pari tuntia kentällä juoden saakelin ylihintaisia kahveja. Sitten kun pääset istumaan, niin edessä oleva ääliö tuppautuu selkänojansa kanssa suoraan sun syliin. Tota herkkua kestänyt sitten sen kymmenen tuntia, pääset jonnekin, missä kukaan ei puhu mitään osaamaasi kieltä, taksit huijaa, eikä kortit toimi. Nukuttua et saa, koska ilmastoidussa hotellihuoneessasi et saa sitä säädettyä, ja se on vedetty 25 asteeseen.

Ruoasta tulee ripuli, joten pari päivää meneekin vessassa ravatessa.

han tarpeeksi saan ravata töiden takia. Lomalla menen metsään, ja kattelen siellä

Viereiselle paikalle lentokoneessa osuu yleensä joku yli äyräiden tursuava läskimooses. Lentäminen on hanurista turistiluokassa. Voisi olla kiva lähteä moottoripyörällä kiertämään taas Eurooppaa, mutta muksut vähän haittaa nyt sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi