Mitä ostit viimeeksi kirpputorilta?
Oliko hyvä ostos?
Ostin tänään loistokuntoisen mehumaijan tosi edullisesti. Oon kyllä tyytyväinen tähän löytöön.
Kommentit (32)
Nukenvaatteita, itse ommeltuja uudesta kankaasta. Ehkä 10 vuotta sitten. Kai ne oli hyvä ostos, viime kesän lahjoitettiin ne veljentytölle.
Voisi, kai tänään käydä kirppareilla ja myöhemmin voisin sitten kertoa mitä sieltä löysin, jos sieltä edes löydän mitään.
Dinosauruksen. Kuusivuotias dinofani tykkäsi, joten oli varmaan hintansa (0,50€) arvoinen.
Tänään ostin valkoiset verhot olohuoneeseen niissä on hillitty kuosi.
Löysin sisareni kirppispöydän johon oli laittanut mm antamiani lahjoja.
Ostin pois ja myyn eteenpäin voitolla :D
Vierailija kirjoitti:
Tossahan tollalailla kaikki voittavat :)
Olen toi joka sai eilen inspiraation käydä kirppareilla ja eilen en löytänyt mitään.
Tänään menin toiseen kirppariin ja sieltä löysin Underdog (Alakynsi) elokuvan. Kuukausi sitten haikailin, että tuo leffa olisi kiva nähdä, kun näin siitä trailerin youtubessa. Tänään löydettyäni sen kirppareilta lausuin muutaman pahan sanan innostuttuani siitä. Sitten kun menin kassalle niin kassatyyppi sanoi siinä pöydässä olevan alennusta. Sisäisesti innostuin kovasti ja sain elokuvan sitten eurolla. Tarkistin sen levynkin ja näytti olevan hyvässä kunnossa. Ai että, kun eräs kirppari käyntikin voi piristää kummasti.
Viime viikolla ostin lapselleni CD:n (tai oikeammin 2 cdn ja yhden dvdn paketin). Oon käynyt tätä edeellisen kerran kirpparilla maaliskuussa 2020.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin pois ja myyn eteenpäin voitolla :DTossahan tollalailla kaikki voittavat :)
varsinkin kirppiksen omistaja
Pinon kirjoja. Osa oli hyviä löytöjä, joita olen toivonut löytäväni. Osa heräteostoksia.
Ihanan retrohenkisen mehukannun ja pari lasia, lapselle t-paita ja Minion lelu :D aina löytyy jotain, rakastan noita mehukannuja ja laseja missä ties mitä mansikan kuvia tai värikkäitä palloja!
Kuhan ostin. Siis semmoisen "oikean" näköisen kuhapehmolelun heräteostoksena koiralle tuliaisiksi, kun olin itse viemässä omaan pöytään lisää tavaraa.
En osta kirpputoreilta yhtään mitään, niistä saa vain luteita kotiinsa.
Ihmiset käy tonkimassa jätelavoja ja raahaavat löytöjään kirpparille myyntiin ja lutikat leviää.
On onneksi rahaa ostaa kaupasta se mitä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulisi todella paha mieli jos löytäisin läheiselleni antamia lahjoja :(
Sandaalit ja t-paidan lapselle. Pari pyyhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin pois ja myyn eteenpäin voitolla :DMinulle tulisi todella paha mieli jos löytäisin läheiselleni antamia lahjoja :(
Siinähän nuo lahjat parhaimman mukaan muuttuvat rahaksi. Mä tiedän, että omat antamani lahjat vain pölyyntyy kaapin perällä ja ovat täysin hyödyttömiä mitä oon antanut lahjaksi lähimmäiselleni. Parempi ratkaisu tuommoinen on, kuin suoraan roskiin.
Vierailija kirjoitti:
En osta kirpputoreilta yhtään mitään, niistä saa vain luteita kotiinsa.
Ihmiset käy tonkimassa jätelavoja ja raahaavat löytöjään kirpparille myyntiin ja lutikat leviää.
On onneksi rahaa ostaa kaupasta se mitä tarvitsee.
Käyn kirpputoreilla ja asun isossa kerrostalossa, jos tulee ostosten mukana lutikoita niin ne leviävät koko kerrostaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin pois ja myyn eteenpäin voitolla :DMinulle tulisi todella paha mieli jos löytäisin läheiselleni antamia lahjoja :(
Kyllähän se tietenkin harmittaa, jos lahjaostos ei ollutkaan osuva ja mieleinen, mutta itse en osaa loukkaantua. Hyvä, että edes jotain hyötyä.
Ring 2 dvd
Dark floors dvd (Lordista tehty kauhu elokuva)
They dvd (Wes Cravenin elokuva)