Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei Grace Kelly mikään kaunotar ollut!

Vierailija
11.06.2021 |

Ihan tavallisen näköinen nainen, joita mahtuu 13 tusinaan.

Kommentit (217)

Vierailija
121/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa naisten tapa puolustella kärkkäästi tiettyjä naisia kun toisaalla ovat kuin hyeenoita muiden naisten kimpussa. Pakko tähän on olla syynä naisten halu kehua niitä, jotka eivät herätä kateutta, jotta voidaan uskottavasti lytätä niitä, jotka kateutta herättävät. Kun kehuu toisaalla ja haukkuu toisaalla niin se antaa muille kuvan siitä ettei mikään haukku ja vähättely koskaan johdu kateudesta, koska hei mähän kehun muita!

Jos et ole huomannut, kaikki naiset eivät myöskään ole yksimielisiä siitä, kuka on maailman komein mies. Eivätkä miehetkään. Jotakuta miellyttää Clint Eastwood ja toista Hugh Grant. Jostakin syystä tämän tosiseikan yhteydessä ei koskaan pelata kateuskorttia.

Öh. Naiset kadehtii naisia, miehet miehiä. Makuja on toki erilaisia, mutta juuri kateuden tunteet saavat aikaan sen, ettei kaikista pysty kertomaan todellisia tuntemuksiaan.

Vierailija
122/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa naisten tapa puolustella kärkkäästi tiettyjä naisia kun toisaalla ovat kuin hyeenoita muiden naisten kimpussa. Pakko tähän on olla syynä naisten halu kehua niitä, jotka eivät herätä kateutta, jotta voidaan uskottavasti lytätä niitä, jotka kateutta herättävät. Kun kehuu toisaalla ja haukkuu toisaalla niin se antaa muille kuvan siitä ettei mikään haukku ja vähättely koskaan johdu kateudesta, koska hei mähän kehun muita!

Jos et ole huomannut, kaikki naiset eivät myöskään ole yksimielisiä siitä, kuka on maailman komein mies. Eivätkä miehetkään. Jotakuta miellyttää Clint Eastwood ja toista Hugh Grant. Jostakin syystä tämän tosiseikan yhteydessä ei koskaan pelata kateuskorttia.

Öh. Naiset kadehtii naisia, miehet miehiä. Makuja on toki erilaisia, mutta juuri kateuden tunteet saavat aikaan sen, ettei kaikista pysty kertomaan todellisia tuntemuksiaan.

Eli jos mies sanoo että Clint Eastwood on hänen mielestään komea ja Hugh Grant vähän nynny, todellisuudessa hän on aivan vihreänä kateudesta Grantia kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti aivan liian aikaisin tästä maailmasta.

Vierailija
124/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hän kaunotar. Mutta omiin silmiini Grace, Kiira Korpi tai ja Audrey Hepburn eivät ole koskaan olleet kovin kauniita. Sellainen viileys ja terävyys ei vaan vetoa minuun henkilökohtaisesti, vaikka objektiivisesti arvioiden he ovat kaikki todella kaunispiirteisiä.

Vierailija
125/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grace Kelly olisi ollut ihanne Anttilan katalogin alusvaatemallina.

Vierailija
126/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfred Hitchcock mielipide Marilynista: "Poor Marilyn Monroe had sex written all over her face."

Vierailija
127/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hän kaunotar. Mutta omiin silmiini Grace, Kiira Korpi tai ja Audrey Hepburn eivät ole koskaan olleet kovin kauniita. Sellainen viileys ja terävyys ei vaan vetoa minuun henkilökohtaisesti, vaikka objektiivisesti arvioiden he ovat kaikki todella kaunispiirteisiä.

Eihän Audrey Hepburn ollut mikään viileä ja terävä. Ajattelitkohan Katharine Hepburnia?

Vierailija
128/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Audrey Hepburn ollut mikään viileä ja terävä. Ajattelitkohan Katharine Hepburnia?

En vaan Audreayta, minun silmiini on. Terävät piirteet, hyvin laiha, kapeat huulet.

Vierailija
129/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää omat naamanne, te jotka arvostelette muita. Veikkaan että olisi lähinnä huvittavaa nähdä, miten joillakin on pokkaa olla muoti- ja ulkonäkötuomareita, vaikka itse ei olla täydellisiä.

Kyllästyttää suunnattomasti tämä nykyajan ulkonäkö kommentointi. Miten tyhjää voi olla jonkun elämä ?

Vierailija
130/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää omat naamanne, te jotka arvostelette muita. Veikkaan että olisi lähinnä huvittavaa nähdä, miten joillakin on pokkaa olla muoti- ja ulkonäkötuomareita, vaikka itse ei olla täydellisiä.

Kyllästyttää suunnattomasti tämä nykyajan ulkonäkö kommentointi. Miten tyhjää voi olla jonkun elämä ?

Aika naurettavaa, ettei mitään saisi arvostella, jos ei itse ole täydellinen. Ja jos ulkonäköä ei saisi kommentoida, niin eikö sun kannattaisi näyttää esimerkkiä ja olla tuomitsematta toisten ulkonäköä? Tai saat tietysti arvostella, jos olet täydellisen kaunis.

Ja aika tyhjää on sunkin elämä, kun jaksat paheksua tuntemattomien ihmisten ajankäyttöä. :D

Vierailija
131/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruhtinatar Gracen tyttäristä tuli hevosnaamoja.

Vierailija
132/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Grace Kellyllä ollut muuta kuin 100 % virheettömät kasvonpiirteet ja kauniin eloisat sopivan tummat silmät.

Ketjusta huomaa kuinka Kardashianeiden ja muiden leikeltyjen ankkahuulien ihannointi on täysin vääristänyt joidenkin käsityksen kauneudesta. Mitä kuolleempi katse ja muovisempi ulkonäkö sen parempi. Viikolla oli joku lehtijuttu taas Kardashianeista ja mietin pitkän aikaa, kuka ihme on mukana kuvassa, ennen kuin tunnistin Kylie Jennerin. Jopa Caitlyn on tunnistettavampi vanhoista kuvista. Ne naiset ei pysty hymyilemään kuin leikkauksen ansiosta, kun muuten muiden leikkausten arvet kiristää. Ainakin Kyliellä on leikattu jopa suupielet pysymään ylöspäin. Siksi sellainen outo ilmeettömyys on muotia.

Vierailija
133/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies sanoo että Clint Eastwood on hänen mielestään komea ja Hugh Grant vähän nynny, todellisuudessa hän on aivan vihreänä kateudesta Grantia kohtaan?

Miehet eivät kadehdi samalla tavoin muiden miesten ulkonäköä kuin naiset muiden naisten ulkonäköä, koska jo lähtökohtaisesti miehet ja naiset eroavat toisistaan sekä luonteeltaan että kiinnostuksen kohteiltaan ja lisäksi maailma pyörii naisten kauneuden ympärillä. Tästähän kertoo se, miksi missikisat ovat maailmanlaajuinen tapahtuma, joka herättää vuosikymmenestä toiseen kiinnostusta.

Vierailija
134/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina sanottu Grace Kellyn näköiseksi ja itse inhoan laatikkomaisia kasvojani. Gracelle ne kyllä sopivat.

Itse tykkään että tummaveriköt sirot sydänkasvot ovat kauniita, esim. Penelope Cruz

Vierailija
135/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa on kauniimpi kuin Grace Kelly oli ikinä.

Kappas vaan, Maisakin on osallistunut ketjuun. Ja vielä yläpeukuttanut omaa kommenttiaan, muut 20 ovatkin aivan päinvastaista mieltä.. 😄

Vierailija
136/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Grace oli todella kaunis. Siis kauneudenhan näkee jokainen eri tavalla mutta mielestäni hänellä oli hyväkuntoinen iho ja luusto vanhuuteen asti. Ei pilannut itseään tupakalla, auringolla ja alkoholilla. Nykyään ihmiset pilaavat ulkonäkönsä kauneusleikkauksilla. Kuminaamat ovat kaukana kauniista. 

Vierailija
137/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grace Kellyn äiti oli valokuvamalli.

Vierailija
138/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin moni mamma puolustaa kynsin ja hampain jonkun naisen ulkonäköä, ei kyseessä voi todellisuudessa olla nainen, jonka ulkonäköä kadehditaan.

Vierailija
139/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun Grace Kellyn arvostelijat on tottuneet Instagram-tyrkkyjen filtteröityyn töröhuuliseen "kauneuteen".

Vierailija
140/217 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ainakin saan kommentoida että mun makuun on joku muu enemmän. Mun mielestä toi näyttää perus nätiltä suomalaiselta naiselta ja ehkä siksikään en näe tota kovin erikoisena. Marilyn on enemmän mun makuun, on naisellisempi mun mielestä, mua ei kiehdo sellanen ns ylväs kauneus vaan enempi seksikkyys ja naisellisuus. Eikä tää oo mtn haukkumista. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi