Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva tulossa ja mies ei kosi

Vierailija
10.06.2021 |

Olemme 30-40 välillä oleva pariskunta, yhdessä 3 vuotta. On yhteinen talo. Tein pos.raskaustestin, yllättäen, mutta mies on toivonut lasta. Ongelma on ettei mies kosi/sovi päivää. Itselleni riittäisi vaikka kahden naimisiin meno maistraatissa. En vain haluaisi lasta ennen avioliittoa. Yhdessä liitossa jo olin, jossa mies ei halunnut naimisiin..mielestäni se kertoo jostain. Mitä ihmettä tehdä...

Kommentit (446)

Vierailija
421/446 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla

Vierailija
422/446 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi riittänyt jo tuollainen miehen jahkailu.

Toista kertaa en kysyisi. Siinä vaiheessa koko ajatus naimisiin menosta olisi pilalla, kun aina takaraivossa muistaisi miehen aiemmat jahkailut..

Lapsen pitäisin. Ei ole lapsen syytä isän typerä käytös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/446 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aiotko olla eri niminen lapsesi kanssa? Minä en."

Mikä ihme tämä argumentti on? :D Eli siis naisen pitää päästä naimisiin, jotta hän vaihtaa nimensä, jotta miehen ei tarvitse? Siitä lapsesta ei tule eri nimistä naisen kanssa, jos nainen antaa nimensä lapselle. Miksi miehen nimi pitää aina saada lapselle? Miksi sen nimen pitäisi olla sama? Ja jos sen pitää olla sama, niin miksi ihmessä akka ei anna omaansa? Näin munaton on avioton nainen, ja vielä kehtaatte vedellä noita ihme nimiargumentteja.

Naisen nimen voi antaa suoraan lapselle, silti muka pitää mennä naimisiin. Miehet ei koskaan vaihda nimeä, miksi vain naisella on näitä outoja, akkamaisia ajatuksenjuoksuja? Tehän aina väitätte miten sillä ei ole väliä jos on oman perheen kanssa eri nimi, sitten pitääkin ehdottomasti olla avioperheellä sama nimi, mutta nimeä vaihtamalla tehän olette eri nimisiä sisarustenne ja OMIEN VANHEMPIENNE KANSSA. Ihan sairasta.

Lisäksi miehet haluaa vain poikia koska he jatkavat nimeä. Se nimenvaihtonne saa miehet vain syrjimään ja vihaamaan sukupuoltanne enemmän, silti te jatkatte tapaa, pässit. Onneksi ap:n mies tajuaa millainen reikä on kyseessä eikä ota sinua vakavasti.

Vierailija
424/446 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsilla on minun sukunimeni, ja ihan olen naimisissa.

Lisäksi, ei sen miehen tarvitse kosia, onko VIELÄ noin vanhanaikaisia nuoria!!! Voi ei.

Ajatelkaa naiset itse.

Vierailija
425/446 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on joku sitoutumiskammoinen. Tossa yhdessä ketjussahan TKH kirjoitti joku 160 sivua siitä, kuinka teinikihlat on parempia kuin oikeat kihlat, koska oikeat kihlat vaatii sitoutumista ja ajatuksen naimisiinmenosta.

Ei naimisiin ole millään muotoa kaikkien haluttava.

Lapsi tulee ilmankin ja elämä rullaa. Ei kaikki halua vaikka sitoutua haluaakin, se ei todellakaan ole sitoutumiskammoa.

Voi pyhä sylvi.

Eli teet tuosta liian ison ongelman mielestäni.

Vierailija
426/446 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykyaikaisten ehkäisymahdollisuuksien aikana voi "tehdä yllättäen positiivisen raskaustestin".

Vierailija
427/446 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vauva tulossa ja en tunne miestäni"

Vierailija
428/446 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vauva tulossa ja en tunne miestäni"

Kuullostaa jotenkin niin naiselliselta. Miksiköhän?

Vierailija
429/446 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aiotko olla eri niminen lapsesi kanssa? Minä en."

Mitäs tämä nimiasia tähän kuuluu?

Vierailija
430/446 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on on talo, lapset ja kaikki ollut jo pari kymmentä vuotta mallillaan. Eikä olla naimisissa. Ei naimisiin ole pakko mennä. Avioliitostakin voi erota (yllätys..), ei se ole mikään tae mistään. Ei minusta oikein nykyään edes mikään signaali mistään. Perintöasiat voi hoitaa juristin toimistossa.

Vierailija
431/446 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kyllä kosisi jos naisystävä tärähtäisi paksuksi, vaan muuttaisin livakasti asuinpaikkakuntaa.

Vielä lisäksi kun nykynaisten kanssa mies ei koskaan voi olla varma, että onko hän edes syntyvän lapsen isä vaiko vaan sponsori.

Parempi ottaa pitkät.

Jos lapsi syntyy avioliiton ulkopuolella, voi mies aina vaatia isyystestiä. Tämä on tietysti yksi syy miksi miehen ei kannata avioitua ennen kuin lapsi on syntynyt.

Miehen ei kannata koskaan avioitua, koska hänelle siitä seuraa aina ongelmia ja vastaavasti siitä ei ole miehelle minkäänlaista hyötyä.

Mutta selitäppä tämä jonneille niin että ymmärtäisivät - mutta kantapään kautta sitten.

Vierailija
432/446 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nykyaikaisten ehkäisymahdollisuuksien aikana voi "tehdä yllättäen positiivisen raskaustestin".

Erittäin hyvin voi. Mikään, toistan, MIKÄÄN, ehkäisymenetelmä ei ole 100% varma. 99,5% varmuus todella tarkoittaa 0,5% epävarmuutta. Eli yhtä ihmistä kahtasataa kohtaan.

Itse olen tullut raskaaksi ehkäisypillereiden läpi. Ystäväni tuli raskaaksi hormonikierukan ohi. Jopa jokunen harva sterilisoinnin jälkeen raskauden aikaan saanut ihminen löytyy.

Vierailija
433/446 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi lienee jo syntynytkin. Olisi mielenkiintoista tietää miten kävi. En jaksa lukea koko ketjua läpi.

Vierailija
434/446 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan etta lapselle tulee sitten sinun sukunimesi.

Mitä v..... XDDDDDDDDDD minun vanhempani eivät ikinä olleet naimisissa ja meillä molemmilla on isän sukunimi. Pitäisikö siinä olla jotain ihmeellistä?! XD mikä v.... siinä avioliitossa k....hottaa niin monia????? Minä en ole tähän päivään mennessä päättänyt haluanko naimisiin. Jos haluan, en erityisesti osaa sanoa että miksi v....ssa haluan. Mikä se pointti on. Jos en ikinä päädy naimisiin niin sitten en. Ei paljon hetkauta minun elämääni?????

Vierailija
435/446 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kusettamalla miestä siihen tarvittavan kierouden omatessa.

Niin helppoa se naisille on… sim-sala-bim.

Vierailija
436/446 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma syy, ap. Miksi levitit jalat ennen häitä?

Vierailija
437/446 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät minunkaan vanhempani naimissa olleet kun saivat isosiskoni ja minut 2 vuoden päästä. He menivät naimisiin kun olin 5-vuotias. Onko järjestyksellä niin paljon väliä? Toki ymmärrän toiveen sellaisesta, mutta toista ei voi pakottaa naimisiin. Isäni piti todistaa isyys, mutta ei kuulemma ollut sen kummempaa ja äidilleni kävi se, että meille tuli isän sukunimi. Ei enää eletä vanhoja aikoja.

Vierailija
438/446 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiertää? Siis oikeasti? Ajatus ettei halua kanssasi naimisiin?

Sanoisin itse vaan että ymmärtäähän hän että lapsi saa sinun sukunimesi ja että teidän täytyy sopia taloudelliset asiat äitiyslomasi jne ajaksi koska sinulla ei ole mitään avioliiton tuomaa turvaa.

En todellakaan alkaisi pakottamaan tai vinkumaan ketään kanssani naimisiin joka ei haluaisi.

Vierailija
439/446 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu äijän kanssa yksissä 27 vuotta, ei olla edes kihloissa. Tytär on 24 vuotias ja hänellä on minun sukunimeni. En ymmärrä tätä pakkomieltä että pitää olla kihloissa/ naimisissa kun lapsi tulee. Mitä pirua se rengas sormessa muuttaa? Itse ainakin heittäisin sen ekassa riidassa huitinhemmettiin, onneksi ei ole sormusta mitä heitellä...

Vierailija
440/446 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu äijän kanssa yksissä 27 vuotta, ei olla edes kihloissa. Tytär on 24 vuotias ja hänellä on minun sukunimeni. En ymmärrä tätä pakkomieltä että pitää olla kihloissa/ naimisissa kun lapsi tulee. Mitä pirua se rengas sormessa muuttaa? Itse ainakin heittäisin sen ekassa riidassa huitinhemmettiin, onneksi ei ole sormusta mitä heitellä...

Kuulostat just semmoselta ihmiseltä, jonka kanssa kenenkään ei pitäisi mennä naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme