Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä fyysisiä oireita stressi on sinulle aiheuttanut?

Vierailija
09.06.2021 |

Mitä oireita stressistä voi tulla? Itsellä ollut viimeisen vuoden aikana kaikenlaisia oireita, sitä ennen olen ollut terve. Mitään muuta eroa ei ole entiseen, kuin kova stressi. Lääkärissä käyty ja ei ole vakavaa.

Kommentit (389)

Vierailija
161/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressistä puhkesi refluksi eli vatsaoireita. Hiukset meni myös huonoon kuntoon.

Vierailija
162/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihottumaa, aknea, vatsaoireita, unettomuutta, sydämen tykytyksiä, vapinaa, ahdistusta, oksentelua, ruokahaluttomuutta, ylensyöntiä, hikoilua, päänsärkyä ja lihaskipuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen sen lihomisen aiheuttaa!

Vierailija
164/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöminen sen lihomisen aiheuttaa!

Pahasti stressaantuneena syö kyllä herkästi vähän väliä eli liikaa.

Toisaalta osalla stressi vie ruokahalun. Mutta ei voi silti sanoa, että keskimäärin hyvin.

Vierailija
165/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniongelmia, vatsaoireita, paniikkikohtauksia, lihomista (sokerin himo) .

Vierailija
166/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityspaskavatsan, eläpä tällä sitten....

Vierailija
167/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoliston tulehdus.

Vierailija
168/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te joilla jännityspäänsärkyä, onko se kovaa tai häiritsevää? Itselläni on niska jumissa ja pantamaista puristusta, vihlontaa ja pistelyä päässä. Välillä se on kovaa ja häiritsevää, välillä lievää. Välillä oireetonta. Joskus ohimo tuntuu puutuneelta. Voikohan olla juuri jännityspäänsärkyä?

mulla toistaiseksi mt-lääkitys alkanut tuota helpottamaan.

Kiitos vastauksesta! Lääkäri ehdotti minulle mt-lääkettä tueksi, kun stressi ilmeisesti aiheuttaa minulle näitä oireita. Pitäisi varmaan kokeilla, kun oireet ovat häiritseviä.

Eikö stressiä aiheuttaville asioille voi tehdä mitään vai lääkitäänkö ihminen, jotta tämä kestäisi esim. työpaikan kohtuuttomia vaatimuksia tai työskentelyolosuhteita?

Itse en ainakaan voinut vaikuttaa asioihin jotka stressasivat. Koitin vaan jaksaa tilannetta kunnes lopulta sain fyysisiä oireita joihin meinasin kuolla.

Vierailija
169/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten lähtöä.

Vierailija
170/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus (aivan painajaista, viime aikoina yöunet 2-3 tuntia)

Migreeni

Nenäverenvuoto

Selkälukko

Ripuli

Vierailija
171/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes joka toinen mainitsee listassaan psyykkisiä oireita, vaikka kysyttiin, että mitä fyysisiä oireita.

Näillä ilmeisesti lukemisen ymmärtämisen heikkous on myös fyysinen vaiva?

Kokeilepa huviksesi vaikka paniikkikohtausta ja tuu sitten kertomaan oliko siinä fyysisiä oireita.

Vierailija
172/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpä. Aika monet rintasyöpäkaverit kertovat että ennen sairastumista ollut kova stressi.

Vierailija
173/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäjumeja, rytmihäiriöitä, unettomuutta, lihomista, hampaiden narskutusta unissaan ja siitä johtuvaa päänsärkyä.

Vierailija
174/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunympärysihottuma.

Pysyi pois pari vuotta kun olin eri duunissa. Sitten kun siirryin taas aiempaan paikkaan takaisin, ihottuma puhkesi uudestaan.

Vierailija
175/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palan tunne kurkussa, pakonomainen röyhtäily, vatsavaivat, huono olo, hengenahdistus, paineen tunne päässä, raajojen kihelmöinti, kehää kiertävät ajatukset ja tunne siitä, että tulen hulluksi.

Vierailija
176/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi tuo paniikkihäiriöitä ihan missä vain, karseinta on jos olen marketissa ja olen pyörtyä.

Toinen ääripää on vain sydämen syke 110 ja huono vointisuus ripsa.

Olin kuukausi sitten koronassa ja luulin kuolevani en ikinä ole ollut niin kauaa niin kipeä kuin olinkin!

Luulen että stressin syytä sekin.

Vierailija
177/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämentykytyksiä, huimausta, epätodellista oloa, raajojen puutumista. Kaikki lakkasivat kun sain vähennettyä työvuoroja. Luulin jo sairastavani jotain vakavaa sairautta / olevani tulossa hulluksi.

Vierailija
178/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripulia 3 vkoa putkeen

Huimausta

Päänsärkyä

Nukun huonosti

Ahdistaa

Masentunut

Ahdustunut

Ihottumaa

Tinnitus

Meniere kohtaus

Tällä listalla viimeksi alkoi saikku.... ja pitkä sellainen

Vierailija
179/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia edellämainittuja oireita on. Ja lisäksi pelkään syöpää, sillä luulenpa, että syöpä kasvaa stressin seurauksena. Niin monella tuttavalla on ollut stressaava elämä ja kaiken kukkuraksi vielä syöpä.

Nyt olisi pakko yrittää rentoutua, mutten voi. Pitää hakea töitä ja laittaa hakemuksia joka hetki.

Totta. Sukulaisella vatsasyöpä ja lääkäri sanoi stressi syöpä! Hän menehtyi nuorena.

Vierailija
180/389 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon pistely, lihaskrampit, heikotus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme