Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (689)

Vierailija
681/689 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ymmärtäisin kumppaniani täydellisesti ja hän minua.

Vierailija
682/689 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ottaisin. Olen uskollista tyyppiä, reipas, ahkera, luotettava, en osta mitään turhuutta, harkitsen aina pitkään iompia siirtoja elämässäni.

Ulkonäkökin vaarmaan OK monelle, mutta ei vaan löydy. Suurin osa kauheita roistoja...se on tosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/689 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Olen tylsää seuraa, enkä pidä itsestäni. Sairastan myös kaksisuuntaista. 

Vierailija
684/689 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Päihteetön, itsenäinen, välittävä ja empaattinen, elämä vaikeuksien jälkeen tasapainossa. Tykkään joskus hemmotella, mutten paapo pilalle. Arkijärki ja luovuus tasapainossa.

Minulla on kuuma hella ja lämmin vuode.

Vierailija
685/689 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kysymys ja hirvee vastata näin, mutta menisin itteni kanssa naimisiin........................... XDDDDDDD <3

Vierailija
686/689 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan pitkään, mutta sehän tarkoittaa samaa kuin en. Panisin, mutta en seurustelisi.

Luonnevikoja liikaa.

Vierailija
687/689 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin todellakin itseni kanssa! Olen hauskaa seuraa, vitsikäs yms. positiivista.

Mutta en asuisi itseni kanssa. Siksi en oikeassa elämässä seurustele. Varjelen ketään joutumasta siihen tilanteeseen, että joku alkaisi luulla, että minusta olisi muka puolisoksikin. Olen kyllä pitkissä suhteissa ollut, mutta lopulta aloin tylsistyä ja kallistua takaisin omaksi itsenäiseksi itsekseni, joka ei jaksa huomioda toista, varsinkaan eroottisessa mielessä, vaan joka haluaa kuluttaa aikaa yhä enemmän omien kiinnostuksen kohteitten parissa ja puuhata korkeintaan kaikkea yleisluontoista sen toisen kanssa. Sitten ollaan tilanteessa, jossa muistutetaan enempi kämppiksiä tai siskoa ja sen veljeä kuin romanttista paria.

Vierailija
688/689 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaksi näin läpeensä introverttia ei toimisi. Jonkun pitää hoitaa suhteet muihin ihmisiin. Muutenkin olisi varmaan jollain lailla laimea suhde. Toisaalta kumpikin ymmärtäisi toisen oman tilan tarpeen se olisi hyvä asia. Mutta ei, en jaksaisi Itseäni.

Vierailija
689/689 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelisin todellakin itseni kanssa! Olen hauskaa seuraa, vitsikäs yms. positiivista.

Mutta en asuisi itseni kanssa. Siksi en oikeassa elämässä seurustele. Varjelen ketään joutumasta siihen tilanteeseen, että joku alkaisi luulla, että minusta olisi muka puolisoksikin. Olen kyllä pitkissä suhteissa ollut, mutta lopulta aloin tylsistyä ja kallistua takaisin omaksi itsenäiseksi itsekseni, joka ei jaksa huomioda toista, varsinkaan eroottisessa mielessä, vaan joka haluaa kuluttaa aikaa yhä enemmän omien kiinnostuksen kohteitten parissa ja puuhata korkeintaan kaikkea yleisluontoista sen toisen kanssa. Sitten ollaan tilanteessa, jossa muistutetaan enempi kämppiksiä tai siskoa ja sen veljeä kuin romanttista paria.

Eihän yhteen tarvitse muuttaa edes avioliitossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä