Miten onnistua löytämään parisuhde?
Nykypäivän deittailu vähän pelottaa mutta yksin jääminen pelottaa enemmän. Olen mielestäni ihan nätti, urheilullinen, korkeasti koulutettu ja fiksu, sosiaalinen ja hyvä tyyppi, ainakin on paljon kavereita jotka ovat sitä mieltä. Miten onnistua löytämään se oikea? Ikää kuitenkin jo kolmekymmentä..
ja ei, en ole ulkonäkökeskeinen tai valikoiva, ainoa toive on se että mies olisi minua pidempi (173cm) ja treenaisi. Deittiapit selattu ja tuntuu ettei keskustelua vain synny vaikka yritän, tai sitten miehet ovat todella täynnä itseään. Olisiko helpompi olla yksin?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Oon tullut siihen tulokseen että ei mitenkään. Kai mussa on itsessä joku vika jota en vaan itse näe minkä vuoksi kelpaan vain seksisuhteisiin.
Tämäpä..
Sun pitää arvostaa itseäsi enemmän. Jos sulle oikeasti kelpaa lähes kuka tahansa, olet epätoivoinen ja sen aistii.
Tunnetko oikeasti edes itseäsi vai etkö ole vaan tunnustanut edes itsellesi mitä oikeasti haluat?
Puolison voi tavata melkein missä vaan. Mä tapasin mieheni yhteisen kaverin kautta.
Jos olet oikeasti nätti ja urheilullinen, niin seuraa on takuulla tarjolla vaikka kuinka. Todennäköisesti swaippailet niitä kaikkein komeimpia ja vetävimpiä tyyppejä joita kaikki muutkin naiset yrittävät.
Parisuhteita ei kasva puissa. Kaksi ihmistä luo sellaisen yhdessä. Ja myös hoitaa sitä.
Sä oot niin nuori että luulisi kumppanin löytyvän helposti. Kai sulla on jotain elämää - työ, opiskelu, harrastuksia ym.?
Menet vaikka supermarkettiin ja nappaat sieltä sopivan ukon ja sanot vaan että nyt mentiin. Aivan turha tehdä yksinkertaisista asioista turhan monimutkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikeasti nätti ja urheilullinen, niin seuraa on takuulla tarjolla vaikka kuinka. Todennäköisesti swaippailet niitä kaikkein komeimpia ja vetävimpiä tyyppejä joita kaikki muutkin naiset yrittävät.
Kyllä seuraa saa sänkyyn helpostikin, parisuhteeseen ei
Vierailija kirjoitti:
Oon tullut siihen tulokseen että ei mitenkään. Kai mussa on itsessä joku vika jota en vaan itse näe minkä vuoksi kelpaan vain seksisuhteisiin.
Jos sinulle käy jatkuvasti noin, tarkoittaa se sitä että sinun täytyy omaksua uusi strategia. Helpoin tapa erottaa seksin perässä olevat miehet on se, että et harrasta seksiä parisuhteen ulkopuolella. Et vaikka olisi kuinka charmikas ja kuinka "rakastunut" miesehdokas asialla. Miehistä arviolta 80 % ei halua suhdetta kanssasi mutta 98 % yrittää silti seksiä. Jos odotat parisuhteeseen saakka se karsii suurimman osan seksin perässä juoksijoista.
Ja kyllä, tämä tarkoittaa että suurin osa miehistä katoaa kuin tuhka tuuleen kun kerrot, että haluat seksiä vain sitoutuneessa suhteessa. Nuo miehet ovat juuri niitä, jotka olisivat kadonneet heti seksin jälkeen.
Mun kaikki parisuhteet (olen jo 40v ja lasken tähän nyt myös nuoruuden suhdeyritykset, jotka kaatui 1-3 vuodessa) on aina alkaneet siten, että olen tutustunut mieheen jossain, esim. harrastuksessa, töissä, kaverin kautta tms. Sitten jossain illanvietossa (jossa siis on muitakin ihmisiä) muutaman juoman jälkeen jompikumpi on uskaltanut ilmaista kiinnostuksensa tai on vähän vaivihkaa päädytty suutelemaan ja siitä se sitten on jatkunut parisuhteeksi.
Että ehkä kannattaa vaan hankkiutua tilanteisiin, joissa voi tutustua ihmisiin ja sitten samojen ihmisten kanssa tilanteisiin, joissa tunnelma on rennompi, että joku uskaltaa tehdä siirtoja.