Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jota ei kiinnosta katsoa lätkää?

Vierailija
06.06.2021 |

Vai onko koko Suomi telkkarin ääressä? Meillä ei kiinnosta edes miestä näköjään, telkkari pysynyt koko illan kiinni.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle Suomen joskus viime vuosituhannella voittama maailmanmestaruus oli tärkeä. Pelaahan jääkiekkoa tosissaan lähes 10 maata maailmassa. Tosin kyseisenä vuonna parhaat maat eivät olleet mukana.

Vierailija
22/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Onko nyt jotain pelejä? En ole koskaan katsonut mitään urheilua. Varsinkin se huutoselostus käy niin hermoille että en jaksa yhtään kuunnella edes taustalla. M40

Jep. Tuon peräsuoli pitkällä huutavan selostajaäijän voisi jo lukita pehmustettuun ja äänieristettyyn huoneeseen.

Eniten riepoo se, että se rääkyy liki joka stanan mainoskatkollakin oijoijoitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marginaalilaji. Aivotonta sähellystä.

Vierailija
24/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla katsoa. Jännitän liikaa!

Vierailija
25/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaa gallup, että mikä voisi olla epäkiinnostavampaa kuin jääkiekko. Harmi vaan kun en keksi juurikaan vastausvaihtoehtoja valittavaksi.

Vierailija
26/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulle Suomen joskus viime vuosituhannella voittama maailmanmestaruus oli tärkeä. Pelaahan jääkiekkoa tosissaan lähes 10 maata maailmassa. Tosin kyseisenä vuonna parhaat maat eivät olleet mukana.

Olikos se -95? Kyllä minäkin silloin katsoin, ja jopa torille menin.

Mutta siitä on aikaa... Taisin olla 13-vuotias. Enää ei kiinnosta yhtään.

Ap

Vierailija
27/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi laittaa gallup, että mikä voisi olla epäkiinnostavampaa kuin jääkiekko. Harmi vaan kun en keksi juurikaan vastausvaihtoehtoja valittavaksi.

Minusta jalkapallo on vielä epäkiinnostavampaa.

Ap

Vierailija
28/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Eihän sun miestäkään kiinnosta.

Sorry, mutta en ymmärrä kysymystä, koska yleensä suositut asiat eivät kiinnosta kaikkia ja se on ihan okei.

Vierailija
29/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Yritetään nukkua mutta naapurit huutaa ja tömistää jalkoja lattiaan(meidän katto) niin nuku tässä nyt sitten.

Mietin tuossa äsken kun ikkunat on auki, että mitä kummaa naapuritalossa huudetaan, kunnes tajusin että ainiin Suomen peli.

Ap

Joo ei tarvitse itse katsoa vaan tilanteesta pysyy kärryillä ihan tuota naapurien huutoa kuuntelemalla.

Sinänsä erikoinen ilmiö tuokin huutokatsominen, koska ei esim 20 vuotta sitten juuri kukaan möykännyt tuolla tavalla ja pitänyt oikeutenaan häiriköidä muita jonkun lätkämatsin takia.

Vierailija
30/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Onko nyt jotain pelejä? En ole koskaan katsonut mitään urheilua. Varsinkin se huutoselostus käy niin hermoille että en jaksa yhtään kuunnella edes taustalla. M40

Seuraan monta kertaa päivässä Iltiksen ja Hesarin ym. uutisotsikot niin siitä tiedän mitä tapahtuu, vaikka pelit ei kiinnosta. Vaikea välttyä infolta kun on ykkösuutisena koko ajan.

Ap

Mä ite aattelen, että tärkeä tietää mistä Suomi puhuu, vaikkei mua kyllä saisi yhtään lätkämatsia katsomaan. Seuraan uutisten tasolla, koska tiedän sen olevan tärkeä osa suomalaisuutta. Jos tilanne niin vaatii, niin osaan sitten keskustella jääkiekosta. En ole kokenut tarpeeksi tehdä omasta kiinnostuksen puutteesta suurta numeroa kun kuitenkin niin monelle se on niin iso juttu.

Vierailija
31/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, urheilu ei kiinnosta minua yhtään

Vierailija
32/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, olet uniikki lumihiutale.

Vierailija
33/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No se vois olla yks. Toinen ehkä 50km perinteinen hiihto. Tai joku salibändy.

Vierailija
34/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1 - 1,5 miljoonaa kiinnostaa enemmän tai vähemmän. 

4 miljoonaa ei kiinnosta. 

Vierailija
35/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No se vois olla yks. Toinen ehkä 50km perinteinen hiihto. Tai joku salibändy.

Hiihdossa sentään on usein kauniita lumimaisemia.

Vierailija
36/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Mun mieskään ei katso muuta urheilua kuin satunnaisesti snookeria telkkarista. Olen kiitollinen hänestä.

Vierailija
37/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Yritetään nukkua mutta naapurit huutaa ja tömistää jalkoja lattiaan(meidän katto) niin nuku tässä nyt sitten.

Hyvä, että av on vielä auki, niin pääsit heti raportoimaan asiasta. 

Vierailija
38/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se itkuinen huutoselostus aina kun suomi voittaa jotain, aiheuttaa minussa ihan sanoinkuvailematonta myötähäpeää.

Vierailija
39/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo kiinnostanu jääkiekko ikinä tässä elämässä eikä kiinnosta vastaisuudessakaan. Eikä pahemmin jalkapallokaan. Sitä vastoin taitoluistelu ja yleisurheilu on ihan neutraaleja asioita. Ootan jo kesäolympialaisten avajaisseremoniaa.

T: asperger M27

Vierailija
40/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut sitten vuoden 1995 vai milloin se oli se det liger in?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi