Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jota ei kiinnosta katsoa lätkää?

Vierailija
06.06.2021 |

Vai onko koko Suomi telkkarin ääressä? Meillä ei kiinnosta edes miestä näköjään, telkkari pysynyt koko illan kiinni.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Vierailija
42/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi laittaa gallup, että mikä voisi olla epäkiinnostavampaa kuin jääkiekko. Harmi vaan kun en keksi juurikaan vastausvaihtoehtoja valittavaksi.

Minusta jalkapallo on vielä epäkiinnostavampaa.

Ap

No se vois olla yks. Toinen ehkä 50km perinteinen hiihto. Tai joku salibändy.

Hiihdossa sentään on usein kauniita lumimaisemia.

Ja hyväkroppaisia miehiä. Tai on kai niitä tuolla kaukalossakin, mutta ne on kaikenlaisten suojusten alla jemmassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa. EVVK.

t. Mies

Vierailija
44/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavan näköisiä nuo lätkäfanimiehet ja -naiset. Hirveessä kännissä lillutaan samassa paljussa ja poltetaan tupakkaa. Yök!

Vierailija
45/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavan näköisiä nuo lätkäfanimiehet ja -naiset. Hirveessä kännissä lillutaan samassa paljussa ja poltetaan tupakkaa. Yök!

Mietin juuri samaa uutiskuvasta. Ja eka ajatus oli, että onneksi minulla ei ole yhtään tuollaista sukulaista eikä kaveria.

Ap

Vierailija
46/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 15 minsaa ja se riitti. Nyt Netflixistä katsomaan Bob Lazarin dokkaria uudestaan :)

Nuorempana katsoin kyllä näitä matseja tosi kiinnostuneena, nykyään totaalisen yhdentekeviä.

Vierailija
47/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se itkuinen huutoselostus aina kun suomi voittaa jotain, aiheuttaa minussa ihan sanoinkuvailematonta myötähäpeää.

Muistan kuinka itse olisin halunnut katsoa formuloita lapsena isän kanssa, mutta en kestänyt sitä Kyllösen huutamista aina kun Häkkinen voitti! Luojan kiitos isää ei ole sentään lätkä ikinä kiinnostanut... 

Vierailija
48/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vähääkään enkä tajua miksi se joitakin niin nyppii, huomenna taas eräs työkaveri piruilee "seurasitko peliä, ai et vai, no miksi et?!" vaikka tietää varsin hyvin ettei jääkiekko minua kiinnosta.

Vierailija
49/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisoja oli kivempi katsoa silloin kun kaikki ottelut näkyivät ilmaiskanavilla. Katsoisin muitakin kuin Suomen pelejä, mutta maksukanavien hinnoittelu on ylipääsemätön este.

Vierailija
50/50 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa. En koe tässä mitään kiinnostavaa. Minulle on täysin yhdentekevää kuka voittaa ja kuka häviää, asialla ei ole mitään merkitystä. Nehän on vain pelejä. Mulle täytyy maksaa että suostun katsoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi