Yli 40-vuotias, mitä meikkivoidetta käytät?
Tai bb/cc/mitä näitä nyt onkaan-voidetta. Itse en voi enää käyttää mitään puuterimaisia tuotteita, kasvot tulevat jotenkin liian paklatun ja elottoman näköiseksi joten pitää testailla voidemaisia tuotteita.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Everyday mineralsin mineraalimeikkipohja on ollut käytössä useamman vuoden. Sitä ennen käytin Lily Lolon mineraalimeikkipohjaa.
Eri, mutta pakko kommentoida 😂😂
Mua alkoi huvittaa tän kommentin kohdalla ala peukutukset. Hän asiallisesti vastasi kysymykseen, mitä pohjaa käyttää ja jengi ei tykkää 🤔Jos ap kertoisi ihostaan sekä kommentoijat niin saattaisi löytyä se sopiva tuote.
Rasvainen, kuiva tai sekaiho vaatii erilaiset tuotteet jopa eri vuodenaikoina siistiin meikkipohjaan. Mineraalit sisältää luonnostaan suojakertoimen, joten on varmasti kommentoijalle oikein sopiva tuote.Itselläni on sekaiho, jonka hyvä hoito vaatii kosteutta tai tulee finnejä. Hyvä meikkipohja tulee jo kasvonesteen, seerumin ja öljyn seoksesta, jonka päälle lisään suojakertoimellisen BB-voiteen. Kesällä sekoitan aurinkovoiteen ja Lumenen sävyn heleyttäjä ja peitän näpyt niin meikkipohja on valmis. Toki itselläni on ihan hyvä iho.
Varmaan alapeukut siitä että aloituksessa jo kerron että puuterimaisia en käytä ja voidemaista etsin. Ekalla sivulla muistaakseni kuvailen ihoani. Ap
Miehen, lapset, työpaikan, omakotitalon ja vielä mökinkin ilman meikkivoidetta saaneen mieli voi muuttua sillä hetkellä kun yhdessä yössä rupsahtaakin ja otsalle ilmestyy maksaläikkien lisäksi alati syvenevät uurteet.
Nimim. samat ilman teinivuosien jälkeisiä meikkivoidekokeiluja saanut, mutta pikarupsahduksen jälkiä epätoivoisesti peittelevä
Chanel Ultra Le Teint Velvet
Lumene CC
Estee Lauder Futurist Hydra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Ardenin Flawless Finish Perfectly Nude ja Essencen Fresh & Fit Awake Healthy Glow. Essencestä tykkään oikeastaan enemmän.
Mineraalimeikkiäkin käytän joskus, suihkutan kasvovettä tms. puuterin päälle, niin ei jää jauhoiseksi vaan tulee kiva hohde.Onko Essence hajusteeton?
Ei, on hajustettu
Ok, sitten ulkona minun käytöstä. Harmi, sillä muuten Essence on hintaansa nähden todella hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Everyday mineralsin mineraalimeikkipohja on ollut käytössä useamman vuoden. Sitä ennen käytin Lily Lolon mineraalimeikkipohjaa.
Mua alkoi huvittaa tän kommentin kohdalla ala peukutukset. Hän asiallisesti vastasi kysymykseen, mitä pohjaa käyttää ja jengi ei tykkää 🤔Jos ap kertoisi ihostaan sekä kommentoijat niin saattaisi löytyä se sopiva tuote.
Rasvainen, kuiva tai sekaiho vaatii erilaiset tuotteet jopa eri vuodenaikoina siistiin meikkipohjaan. Mineraalit sisältää luonnostaan suojakertoimen, joten on varmasti kommentoijalle oikein sopiva tuote.Itselläni on sekaiho, jonka hyvä hoito vaatii kosteutta tai tulee finnejä. Hyvä meikkipohja tulee jo kasvonesteen, seerumin ja öljyn seoksesta, jonka päälle lisään suojakertoimellisen BB-voiteen. Kesällä sekoitan aurinkovoiteen ja Lumenen sävyn heleyttäjä ja peitän näpyt niin meikkipohja on valmis. Toki itselläni on ihan hyvä iho.
Varmaan alapeukut siitä että aloituksessa jo kerron että puuterimaisia en käytä ja voidemaista etsin. Ekalla sivulla muistaakseni kuvailen ihoani. Ap
Okei, sinulle ei käy puuterimaiset. Etkö sen jälkeen osaa itse etsiä kaupasta niitä voidemaisia? Ihan yhtä tyhjän kanssa ovat kaikki tässä ketjussa annetut suositukset, koska voidemaisuuskaan ei takaa, että jonkun toisen käyttämä tuote sopii sinulle. Voi jopa olla niin, että se tuote käy sinulle parhaiten, jota kaikki muut haukkuvat. Eikö ole ihan itsestään selvää, että tällaisessa ketjussa mainitaan suunnilleen kaikki maailman voidemaiset meikkivoiteet, eli lopputulema on plus miinus nolla, ja joudut joka tapauksessa arpomaan, mitä tuotetta ostat kokeiltavaksi seuraavalla kauppareissulla.
- Eri kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Lancome Teint Idole Ultra Wear Nude. Ohut, levittyy hyvin, ei keräänny silmänympärysryppyihin, tarvittaessa kerrostamalla saa peittävyyttä.
Iho ohut, couperosan punoittava, pintakuiva ja rasvainen t-alue.
Tämä on ainut hyvä meikkivoide jonka olen rasvaiselle iholleni löytänyt. Kaikki muut rasvoittuvan ihon meikkivoiteet ovat paljon peittävämpiä, enkä tykkää kovin peittävästä voiteesta. Tämä on ohut ja kestävä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, sinulle ei käy puuterimaiset. Etkö sen jälkeen osaa itse etsiä kaupasta niitä voidemaisia? Ihan yhtä tyhjän kanssa ovat kaikki tässä ketjussa annetut suositukset, koska voidemaisuuskaan ei takaa, että jonkun toisen käyttämä tuote sopii sinulle. Voi jopa olla niin, että se tuote käy sinulle parhaiten, jota kaikki muut haukkuvat. Eikö ole ihan itsestään selvää, että tällaisessa ketjussa mainitaan suunnilleen kaikki maailman voidemaiset meikkivoiteet, eli lopputulema on plus miinus nolla, ja joudut joka tapauksessa arpomaan, mitä tuotetta ostat kokeiltavaksi seuraavalla kauppareissulla.
- Eri kommentoija
Kiitos mielipiteestäsi🙄 Ap
Lumenen cc usein lantrattuna nivean silmänympärysvoiteeseen (neutraali, pieni tuubi, hoitaa ihoa, toimii).
Mutta nyt sain kesää vasten kokeiluun Lumenen ”invisible illumination” sävyttävän seerumin ja se on toistaiseksi paras kokeilemani! Ohut, hengittää, ei valu hikoillessa. Jos on jotain laikkuja, kuten minulla usein on, lisään vähän cc:tä niiden kohdalle.
N42, ei naimisissa eikä omakotitaloa eikä edes lapsia :D
Oma yritys, ihana kumppani ja koira löytyy.
Lorealin sävyttävä päivävoide BB cest magic. Ollut käytössä jo viisi vuotta. Huipputuote. Saa marketista ja toimii punertavalla iholleni (sävy medium light). Pakkaus muuttunut ja hinta nousee tasaisesti, mutta edelleen alle 20,-.
Nainen 49.
Aviomies jätti ja vaihtoi 10 vuotta nuorempaan.
Omakotitalo, kolme lasta, koira, auto ja tutkinto. Mukava miesystävä.
Ei kesämökkiä eikä farmaria.
:)
Mulla käytössä tämä (ei tuo sävy kuitenkaan) https://www.kicks.fi/meikki/meikkipohja/meikkivoiteet/futurist-hydra-re…
Käytän aina vain Max Factorin Lasting Performancea. Välillä kokeillut muitakin, mutta tästä olen löytänyt itselleni hyvän sävyn ja peittävyys ja pysyvyys ok. Kai sitä voisi joskus kokeilla noita kalliimpiakin merkkejä, mutta pelkään että maksan itselleni huonommasta tavarasta moni kertaisen hinnan.