Yli 40-vuotias, mitä meikkivoidetta käytät?
Tai bb/cc/mitä näitä nyt onkaan-voidetta. Itse en voi enää käyttää mitään puuterimaisia tuotteita, kasvot tulevat jotenkin liian paklatun ja elottoman näköiseksi joten pitää testailla voidemaisia tuotteita.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään enkä meikkaa kun harvoin , eikä korvakorujakaan ole kun harvoin.
Hienoa, just tätähän tässä kysyttiin👍
No jaa, aloittaja ei kieltänyt vastaamasta niitä, jotka eivät käytä meikkivoiteita.
Arvattavasti puuterien ja meikkivoiteiden käyttäjiä ärsyttää suunnattomasti se, että edelleen on olemassa normaaleja ja töissä käyviä naisia, jotka eivät joka ikinen aamu paklaa naamaansa meikkivoitiella ja puutereilla. Siitähän tulee näille naisille jo melkoinen säästä joka kuukausi.
Minua ei haittaa, mitä joku muu tekee. Mutta kun osa näistä "en käytä meikkiä" -tapauksista tulee jeesustelemaan sitä, että jokainen voi olla ihanan luonnollinen ja kaunis ilman meikkiä. Ei voi, ihoja kun on erilaisia.
Garnier bb, Lumene(Valo) bb, talvella Madara cc. En halua käyttää enää paksuja meikkivoiteita. Olen kokeillut mineraalipuutereita, mutta näyttävät aina inhottavan jauhomaisilta minulla.
Minulla sama ongelma. Lisäksi hyvin pintakuiva iho. Ostin juuri kesäksi Estee Lauderin Futurist hydra rescuen jossa SPF45. Ihan ok kesätuote. Talvella käytän enimmäkseen Diorin Backstagea. Ei kovin peittävä mutta kestää todella hyvin kerrostamista. Myös Shiseidon Synchro skin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään meikkivoidetta. En ole koskaan käyttänyt.
Silti toimin yleisön palvelussa joka ikinen päivä.
Ja silti olen päässyt naimisiin ja saanut kaksi lasta. Ja silti mulla on omakotitalo ja mökki.
Ilman mitään meikkivoiteita koskaan.
Kivat sulle. Kaikki ei oo yhtä onnekkaita.
Juuri tuon takia en enää käytä lainkaan meikkivoiteita vaan ainoastaan sävyttävää kosteusvoidetta. Näin kesällä riittää suht mattapinnan jättävä aurinkosuoja kun on sopivasti päivetystä alla.
Ripsiinkin riittää pelkkä kestoväri joten aamulla ei tarvitse kuin taivuttaa ripset.
Chanelin ultra le teint velvet. Ei tarvitse erikseen puuteria,
Estee Lauder double wear rasvoittuvalle, pintakuivalle sekaiholle. 40 v. Levitän todella ohuesti, kostealla meikkisienellä. T-alueelle vähän enempi kerroksia, muualle todella maltillisesti. Tämä ei kenties suosituin ikääntyvälle iholle, mutta itselleni toimii kun ohuelti laittaa. Pysyy todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti olen päässyt naimisiin ja saanut kaksi lasta. Ja silti mulla on omakotitalo ja mökki.
Voi luoja miten typerä viesti.
Hyvinä ihopäivinä:
Armanin second skin: näyttää luonnolliselta ja kuulaalta
Huonoina ihopäivinä:
IT Cosmeticsin meikkivoide
Minulla on ajoittain paha aikuisiän akne. Välillä en pysty ollenkaan käyttämään mitään meikkejä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein nyt kyllä onnistu näkemään mitä yhteyttä näillä asioilla on keskenään..
Minäkään en käytä, meikkaan harvoin ja sitten joskus laitan puuteria vain mutta en laske sitä meikkaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään enkä meikkaa kun harvoin , eikä korvakorujakaan ole kun harvoin.
Hienoa, just tätähän tässä kysyttiin👍
No jaa, aloittaja ei kieltänyt vastaamasta niitä, jotka eivät käytä meikkivoiteita.
Arvattavasti puuterien ja meikkivoiteiden käyttäjiä ärsyttää suunnattomasti se, että edelleen on olemassa normaaleja ja töissä käyviä naisia, jotka eivät joka ikinen aamu paklaa naamaansa meikkivoitiella ja puutereilla. Siitähän tulee näille naisille jo melkoinen säästä joka kuukausi.
Miksi ihmeessä ärsyttäisi?? 😂
Onko tavoitteesi ärsyttää?
nuorena käytin jotain lumenea mutta en ole nyt enää käyttänyt varmaan 10+ vuoteen. olen 42 siis.
En käytä enää meikkivoiteita kun tekevät vanhan ja suttuisen näköiseksi. Näytän 60v tangolaulajalta jos laitan koko meikin. Mieluiten kevyt ehostus.