Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotias, mitä meikkivoidetta käytät?

Vierailija
06.06.2021 |

Tai bb/cc/mitä näitä nyt onkaan-voidetta. Itse en voi enää käyttää mitään puuterimaisia tuotteita, kasvot tulevat jotenkin liian paklatun ja elottoman näköiseksi joten pitää testailla voidemaisia tuotteita.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korento voidemainen meikkipohja

Vierailija
62/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen Even better glow. Aivan huippu. Ja jos on hyvä iho, eikä paljon peitettävää niin pelkästään riittää Cliniquen meikkipuuteri Almost powder make up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punastuvalle ja hikoilevalle nassulle?

Ei. Normaali iho, vähän värissä epätasaisuutta ja otsa saattaa päivän mittaan hiukan kiillellä.

Mikä olisi punastuvalle ja hikoilevalle nassulle, anyone?

Vierailija
64/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauder Double Wear Nude Water Fresh.

Sopivan ohut, voi tarvittaessa kerrostaa ja pysyy hyvin.

Paras tulos, kun levittää sormin ohuen kerroksen. Oma iho normaali tai kuiva.

Vierailija
65/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään meikkivoidetta.  En ole koskaan käyttänyt.

Silti toimin yleisön palvelussa joka ikinen päivä.

Ja silti olen päässyt naimisiin ja saanut kaksi lasta.  Ja silti mulla on omakotitalo ja mökki.

Ilman mitään meikkivoiteita koskaan.

Vai että PÄÄSSYT naimisiin. Tirsk tirsk. No lapsista onnea! Yleensä ihmiset kyllä ovat omista eivätkö ulkoisista saavutuksistaan ylpeitä, ja kyse ketjussa täysin muusta. 

Vierailija
66/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitan Lumene cc ja Diorin nudeskin

Vierailija
67/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Ardenin Flawless Finish Perfectly Nude ja Essencen Fresh & Fit Awake Healthy Glow. Essencestä tykkään oikeastaan enemmän.

Mineraalimeikkiäkin käytän joskus, suihkutan kasvovettä tms. puuterin päälle, niin ei jää jauhoiseksi vaan tulee kiva hohde.

Vierailija
68/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän It Cosmeticsin CC voidetta, tai Estee Lauderin Double Wearia. Kumpaakin riittää kun sutii, tai sienestää ihan minimaalisen vähän.

Minulla on normaali iho, mutta olen myös huomannut että puuterimaiset tuotteet kuivattaa ja kerääntyy rumasti. Käytän myös voidemaista aurinkoouuteria/contour tuotetta ja poskipunaa. Kiinnitykseen käytän puuterin sijaan Macin Prime fix suihketta -tätä ei kysytty, mutta kerronpa kuitenkin :p

Vierailija
69/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana käytin noita Lancomea ja Cliniqueta, mutta tuo edellä mainittu Zuii ollut vastaava ja paljon parempikin. Kaikkein parasta juuri se sen "myrkyttömyys". Ei mitään PEG:tä, silikonia yms.

Vierailija
70/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä juuri koskaan varsinaista meikkivoidetta, vaan bb-voidetta ja Lily Lolon mineraalimeikipuuteria. Jos joskus harvoin meikkivoidetta laitan, niin NYXin Bare with me tai samalta merkiltä Can't stop won't stop ovat valintojani. Ainakin mun iholleni em. aineet ovat parhaita ja ikää on 45v.

Vierailija
71/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene CC. Paras.

Vierailija
72/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Ardenin Flawless Finish Perfectly Nude ja Essencen Fresh & Fit Awake Healthy Glow. Essencestä tykkään oikeastaan enemmän.

Mineraalimeikkiäkin käytän joskus, suihkutan kasvovettä tms. puuterin päälle, niin ei jää jauhoiseksi vaan tulee kiva hohde.

Onko Essence hajusteeton?

Vierailija
73/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armani Luminous Silk. Aina välillä aamuisin mietin, onko tämä nyt niin hyvä, mutta keskellä päivää peiliin vilkaistessani olen joka kerta positiivisesti yllättynyt, miten hyvältä ja luonnolliselta tämä näyttää. Puuterin sijaan meikinkiinnityssuihketta, esimerkiksi Urban Decay All Nighter. En tiedä, olenko jotenkin outo, mutta yksi meikkivoidepullo kestää käytössäni yli vuoden, joten ei haittaa sijoittaa kalliiseen tuotteeseen.

Vierailija
74/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

It Cosmetics CC-voide tai Lumene Blur on omat suosikit arkisin. Peittävät, mutta eivät ole liian paksuja. Estee Lauderi double wear on myös hyvä, mutta on omaan makuuni liian tuhti päiväkäyttöön.

Vierailija
75/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene CC toimii. Harmillisesti ei ole omakotitaloa eikä mökkiä, mutta en silti osaa lopettaa :C

Vierailija
76/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meikkivoide ryppyjä peitä vai mitä oikein luulette?

Jos peittäisi, kaikki olisivat rypyttömiä.

Itselläni ei ole ryppyjä ilman meikkiä eikä meikin kanssa mutta kateellisten mielestä KAIKKI ON MEIKIN ANSIOTA. Ja ikää mulla on 40+.

Vierailija
77/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meikkivoide ryppyjä peitä vai mitä oikein luulette?

Jos peittäisi, kaikki olisivat rypyttömiä.

Itselläni ei ole ryppyjä ilman meikkiä eikä meikin kanssa mutta kateellisten mielestä KAIKKI ON MEIKIN ANSIOTA. Ja ikää mulla on 40+.

Olet ymmärtänyt väärin. Ei kai tässä kukaan ryppyjä peittämässä olekaan, ainakaan minä. Pointti on siinä että haluan löytää niiden ryppyjen kanssa toimivan meikkipohjan, kaikki ei sellaisia ole. Ap

Vierailija
78/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki ei peitä harakanvarpaita eikä uurteita.

Vai miksi kuvissa näkee ja varsinkin luonnossa, kuka on 20 ja kuka 45. Vaikka kunmallakin olisi tismalleen samat meikkituotteet.

Jos peittäisi, kaikkien pitäisi aina näyttää 18.

Vierailija
79/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Everyday mineralsin mineraalimeikkipohja on ollut käytössä useamman vuoden. Sitä ennen käytin Lily Lolon mineraalimeikkipohjaa.

Eri, mutta pakko kommentoida 😂😂

Mua alkoi huvittaa tän kommentin kohdalla ala peukutukset. Hän asiallisesti vastasi kysymykseen, mitä pohjaa käyttää ja jengi ei tykkää 🤔

Jos ap kertoisi ihostaan sekä kommentoijat niin saattaisi löytyä se sopiva tuote.

Rasvainen, kuiva tai sekaiho vaatii erilaiset tuotteet jopa eri vuodenaikoina siistiin meikkipohjaan. Mineraalit sisältää luonnostaan suojakertoimen, joten on varmasti kommentoijalle oikein sopiva tuote.

Itselläni on sekaiho, jonka hyvä hoito vaatii kosteutta tai tulee finnejä. Hyvä meikkipohja tulee jo kasvonesteen, seerumin ja öljyn seoksesta, jonka päälle lisään suojakertoimellisen BB-voiteen. Kesällä sekoitan aurinkovoiteen ja Lumenen sävyn heleyttäjä ja peitän näpyt niin meikkipohja on valmis. Toki itselläni on ihan hyvä iho.

Vierailija
80/92 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikki ei peitä harakanvarpaita eikä uurteita.

Vai miksi kuvissa näkee ja varsinkin luonnossa, kuka on 20 ja kuka 45. Vaikka kunmallakin olisi tismalleen samat meikkituotteet.

Jos peittäisi, kaikkien pitäisi aina näyttää 18.

Väittikö joku että peittää? Voi olla että meni sellainen väite ohi kun näitä vastauksia luin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan