Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pfizerin toimitusjohtaja: Tarvitaan kolmas rokote 6-12kk sisään

Vierailija
05.06.2021 |

https://www.cnbc.com/2021/04/15/pfizer-ceo-says-third-covid-vaccine-dos…

Pfizer CEO Albert Bourla said people will “likely” need a third dose of a Covid-19 vaccine within 12 months of getting fully vaccinated.
He also said it’s possible people will need to get vaccinated against the coronavirus annually.

Koronarokotteesta on tarkoitus tehdä vuosittainen kausi-influenssarokotteen tapaan.

Kommentit (293)

Vierailija
1/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokoteyhtiöt: suojavaikutus kestää ainakin kuukausia

Vierailija
2/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta kestävästä tehosta on puhuttu Suomessakin. Niillä, jotka ehdittiin rokottaa 3 viikon väliajalla molemmilla annoksilla ennen helmikuuta, olisi sen mukaan tarve seuraavalle kierrokselle jo kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota normi flunssarokotetta, enkä ota koronarokotetta.

Vierailija
4/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Vierailija
5/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Ei tarvitse selittää tänne, selitä itsellesi. Kyseessä ei ole mikään flunssa ja poliitikot eivät ole tehneet järkeviä päätöksiä pikaisesta tukahduttamisesta, joten toivon mukaan et muita tapaa. Missään.

Vierailija
6/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sairaanhoitaja ja olen itse pistämässä näitä rokotteita. Sovimme toisen hoitajan kanssa, että merkitsemme papereihin toisillemme rokotuksen otetuksi, vaikka emme sitä otakaan

Kun on itse jakamassa näitä pistoksia, niin silloin on tiettyjä etuja, kuten se ettei tarvitse ottaa rokotetta

Vierailija
7/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä hyvää rahastusta.

Vierailija
8/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalen mukaan kolmas piikki tappaa 50% ottajista.

Vierailija
9/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sairaanhoitaja ja olen itse pistämässä näitä rokotteita. Sovimme toisen hoitajan kanssa, että merkitsemme papereihin toisillemme rokotuksen otetuksi, vaikka emme sitä otakaan

Kun on itse jakamassa näitä pistoksia, niin silloin on tiettyjä etuja, kuten se ettei tarvitse ottaa rokotetta

Miksi ette ota?

Vierailija
10/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavatko rokotetta jakavat henkilöt todella 25e tuntipalkan?

Vierailija
11/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllättyneitä olivat? Tulee kolmas, neljäs, viides ja niin edespäin kunnes rokotetta ei voikaan enää lopettaa. Tällä saadaankin jatkettua pandemiaa loputtomiin ja rajoitukset eivät tule poistumaan. Uusi normaali.

Vierailija
12/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Ei tarvitse selittää tänne, selitä itsellesi. Kyseessä ei ole mikään flunssa ja poliitikot eivät ole tehneet järkeviä päätöksiä pikaisesta tukahduttamisesta, joten toivon mukaan et muita tapaa. Missään.

Vaarantaako rokottamaton   enemmän kuin rokotettu? Ketä vaarantaa,rokotettujako?

Vierailija
13/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattepa nähdä. Muutaman vuoden päästä koronarokotteen buusteri on mukana influenssan kausirokottessa.

Koronasta ei enää päästää eroon, aina löytyy jostain päin maailmaa ihmisryhmiä, jossa ei rokotekattavuus tule riittämään ja niissä kehittyy mutaatioita, jota vastaan meidän täytyy suojautua.

Vierailija
14/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten suu pannaan, kun aletaan testata vasta-aineita ja töihin ei ole tulemista jos niitä ei löydy?

Vierailija
15/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattepa nähdä. Muutaman vuoden päästä koronarokotteen buusteri on mukana influenssan kausirokottessa.

Koronasta ei enää päästää eroon, aina löytyy jostain päin maailmaa ihmisryhmiä, jossa ei rokotekattavuus tule riittämään ja niissä kehittyy mutaatioita, jota vastaan meidän täytyy suojautua.

Rokotteet aiheuttaa mutaatioita.

Vierailija
16/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee en ole ottamassa... en lähde mihinkään rokotusrumbaan. Se on kuitenkin koettelemus elimistölle. Astmaatikkona en koskaan ottanut influenssarokotusta. Influenssan olen kerran 90 luvulla sairastanut.

Otin ekan koronarokotuksen pari viikkoa sitten.

Vierailija
17/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavatko rokotetta jakavat henkilöt todella 25e tuntipalkan?

Ei, minä saan 38 euroa tunnilta. T. Sh

Vierailija
18/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se naapurin Kale vai kuka?

Vierailija
19/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se naapurin Kale vai kuka?

Kalevi Korento

Vierailija
20/293 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaarannat muut?

Jokainen vaarantaa ihan itse itsensä jokaisella kokeilemallaan piikillä. Ei hän sillä suojaa tai vaaranna mutia, hän vain suojaa tai vaarantaa itsensä. Soon siis 25 prosaan tod. näköisyys että tuosta olisi jotain iloa kokeilijalleen