Minkälainen nainen ei kelpaa kenellekkään?
Siis toki joku 24/7 alkkis varmaan huolii, mutta siis näin yleisesti?
Kommentit (18)
Sellainen jolla on kasvanut umpeen.
Sellainen, jos minä olisin nainen.
Minä. Tarkemmin, en kelpaa suomalaisille miehille. Ruotsalaiset, norjalaiset, saksalaiset, ranskalaiset, espanjalaiset, jenkit, italialaiset, jne. vientiä on edelleen vaikka ikää on, olen ruma ja lihavakin. Minä taas itse haluaisin mukavan suomipojan jonka kanssa vanheta yhdessä. Joku vika mussa epäilemättä on mutta kukaan ei ole sanonut mikä se on.
En ymmärrä sinun tarvetta kirjoitella tällaisia. Kaikki kelpaa jollekin ja joku joka ei kelpaa sinulle, on jonkun toisen aarre. Ihan tarpeetonta nämä kelpaamisjuttusi. Kukaan ei kelpaa kaikille ja kaikki kelpaa jollekin.
Eikä elämän tärkein asia ole kelvata jollekin puolisoksi. Parisuhteessa ei edes pitäisi puhua kelpaamisesta vaan haluamisesta. Jokainen saakoon sen jonka eniten haluaa. Se että "kelpaa jollekin" ei riitä yhtään mihinkään. PItää olla tunteita.
Ei KENELLEKKÄÄN. Näihin ei koskaan tule kaksoiskonsonanttia tuonne. Se on KENELLEKÄÄN yhdellä koolla tuolla välissä. Kenelle + kään.
Sellaista ei ole. Vaikka nainen sylkisi vihreää limaa ja polttaisi miehen kodin kerta toisensa jälkeen, niin nainen kelpaa aina jollekulle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla on kasvanut umpeen.
Sinne kai se vasta onkin tiukkaa ja kuumaa tunkeutua?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista ei ole. Vaikka nainen sylkisi vihreää limaa ja polttaisi miehen kodin kerta toisensa jälkeen, niin nainen kelpaa aina jollekulle miehelle.
Tuo lima on mielenkiintoinen kommentti, sinulla on jännittäviä tuttavia.
Minä ainakaan en ole millään mittarilla parisuhdekelpoinen. Hieman yli 30-vuotias, FT, hyväkäytöksinen mutta liian ruma kenenkään katsoa. En ole koskaan ollut edes treffeillä enkä uskaltaisikaan. En halua, että kukaan joutuisi tyytymään minuun.
Sellainen jolla on odottaa kotona valikoima eri värisiä kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla on odottaa kotona valikoima eri värisiä kakaroita.
Onhan se sitten useammallekin kelvannut ainakin hetkeksi.
Minä olen yksin. Olen pitkä mallinvartaloinen aika kaunis maisteri 😉
Miesvihaaja on varmaan se vaikein tapaus. Sellainen kunnon kiukkuinen kainalokarva-feministi jolla on huomioväritukka.
Muuten ulkonäön suhteen luulisin että vakka löytää kantensa, oli sitten pyöreä tai hoikka jne.
No emt, ehkä, jos kasvoissa riittävän pahoja iho-ongelmia=ruma. Sairas, riippuu miten=surkea, ruma. Päihdeongelmainen ...
Demari