Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, joita v*tuttaa oletus, että olet joku ehtoinen leipuriemäntä?

Vierailija
05.06.2021 |

Leipominen ja emännöinti ei ole mun juttu. Ei kiinnosta. Käytän sen ajan mieluummin muuten.

Vituttaa, jos kutsun kavereita oluelle niin eivät oikein innostu, vaan mieluummin pitäisi kotisohvalla kahvitella pullaa mussutellen. Muttakun minua ei kiinnosta leipoa sitä pullaa... argh.

Kommentit (488)

Vierailija
121/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oleta moista, koska tiedän että nykynaiset eivät osaa edes vettä keittää.

Tämä taitaa olla ihan teidän naisten päänsisäinen kuvitelma, yksi niistä miljoonista mitä siellä pääkopissanne on. 

Palstamiehen elämä on varmasti vaikeaa, kun yksikään nainen ei ole koskaan kiinnostunut sinusta. 

Syynä on mm. pääkoppasi "liike". 

Vierailija
122/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kämpän siivoaminen ilmeisesti jollekin ylivoimaisen vaikeaa? En kyllä ymmärrä mitä ihmeellistä ”emännöintiä” se vaatii, jos pari kaveria tulee kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kämpän siivoaminen ilmeisesti jollekin ylivoimaisen vaikeaa? En kyllä ymmärrä mitä ihmeellistä ”emännöintiä” se vaatii, jos pari kaveria tulee kylään.

Jaahas, kiitos tiedosta. Et ymmärrä asiaa ja päätit tulla kertomaan sen tänne. Kiitos tiedosta?

Vierailija
124/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sinuakin vituta moni asia, joka on muille ihmisille mysteeri. Ei se valitettavasti sitä vitutusta poista, korkeintaan lisää sitä.

Vierailija
125/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon valikoinut lähipiirini siten, ettei ystävien kanssa tuota ongelmaa oo. Ihan hyvin voidaan juoda kahvit Mariekeksien kanssa. 🙂Sit kun on aikaa, tykkään kyllä leipoakin, mutta painetta ei oo. Ystävien kanssa. Miehen kanssa tuntisin aluksi painetta, kun siskonsa ja äitinsä ovat niitä pullantuoksuisia. Mutta eivät onnellisia. Joskus aiheesta riudeltiinkin, mutta lopulta mies tajusi, että oon mikä oon ja että elämäänsä tyytyväinen nainen on aika jees kumppani

Ymmärsinkö oikein että riitelitte siitä, että mies olisi toivonut sinun olevan pullantuoksuinen? Hyvä että olet pitänyt puolesi ja valinnut ystäväsi hyvin! Mistä tuollaisia ystäviä saa?

Kyllä riideltiin. Miehen lapsuudenperheessä on tosin vanhanaikainen työnjako ja kun mies sitten opetteli itse sitä pullaa leipomaan, sai kuulla kuittailua siskoiltaan.

Mun ystävät on peräisin lapsuudesta, töistä ja harrastuksista. Nuo omanhenkiset on ne, jotka on pysyneet.

Vierailija
126/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat AP viestiesi perusteella sellaiselta minä, minä -tyypiltä, etten ihmettele miksei tapaamiset onnistu. Yksinkertaisesta asiasta olet tehnyt jonkun ylitsepääsemättömän vuoren. Baariin pitää päästä hinnalla millä hyvänsä, vaikkei ketään muuta kiinnosta. Pitää tavata kavereita yöllä, kun vain baarit on auki. Himaan ei voi ketään kutsua, koska ”emännöinti”.

Ehkä kannattaa tosiaan hyödyntää tuota välttelyperiaatetta, kun tuntuu olevan niin rankkaa.

Vierailija
127/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä riideltiin. Miehen lapsuudenperheessä on tosin vanhanaikainen työnjako ja kun mies sitten opetteli itse sitä pullaa leipomaan, sai kuulla kuittailua siskoiltaan.

Mun ystävät on peräisin lapsuudesta, töistä ja harrastuksista. Nuo omanhenkiset on ne, jotka on pysyneet.

Tuo joidenkin naisten kuittailu on kyllä iso osa tätä ongelmaa! (Jos siis kokee ongelmaksi, kaikki eivät koe.)

Vierailija
128/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat AP viestiesi perusteella sellaiselta minä, minä -tyypiltä, etten ihmettele miksei tapaamiset onnistu. Yksinkertaisesta asiasta olet tehnyt jonkun ylitsepääsemättömän vuoren. Baariin pitää päästä hinnalla millä hyvänsä, vaikkei ketään muuta kiinnosta. Pitää tavata kavereita yöllä, kun vain baarit on auki. Himaan ei voi ketään kutsua, koska ”emännöinti”.

Ehkä kannattaa tosiaan hyödyntää tuota välttelyperiaatetta, kun tuntuu olevan niin rankkaa.

Kuka on puhunut yöstä? Päiväsaikaan käydään usein töissä ja illalla tavataan ihmisiä. Tämä ei ole minun, vaan ihan jokaisen kaverini aikataulu muutoin kuin loma-aikoina. Jos se, että emmännöinti ahdistaa ja harmittelen ettei kaverit sen sijaan halua lähteä ulos on sinusta "minä, minä, minä", niin sitten on. Kuka on sanonut etteivät tapaamiset onnistu? Olet repinyt taas omasta päästäsi jonkun tarinan.

Vierailija
129/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sinä valittelet vaikkapa että "harmi kun tykkään lintujenbongauksesta, mutta kaverit haluavat vain pelata biljardia" ja tämä vituttaa sinua, niin olet itsekäs minäminäminä-tyyppi? Ok.

Vierailija
130/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten olet päätynyt tuollaiseen kaveripiiriin?

Vierailija
131/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa nähdä ulkona? Tässähän on puhuttu muutenkin ravintolamaailmasta, ei vain baareista. Miksi pitää väkisin tunkea toisen kotiin? Ei voi olla rahasta kiinni, jos toinen olisi halukas tarjoamaankin? Kuulostaa asenneongelmalta.

Vierailija
132/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkavereita, omien vanhempieni kavereiden lapsia, jotka olen tuntenut aina jne. Ap

Vierailija
133/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkavereita, omien vanhempieni kavereiden lapsia, jotka olen tuntenut aina jne. Ap

Eli et ole itse valinnut kavereitasi. Nyt olet aikuinen, voit valita kaverisi. Hakeudu sellaiseen seuraan, joka on samantyyppistä, kuin sä. Itsenäisty.

Vierailija
134/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan hommaat kaupasta tarjottavat. Se riittää. Sinä riität.

Mä en ainakaan riitä, oon muiden mielestä täysin arvoton. 

T: joku muu

Vierailija
135/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereillasi ei ole varaa käydä ulkoa ja ylpeys ei riitä siihen, että sinä tarjoat.

Vierailija
136/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä enemmän maaseudun ongelma, näin maaseudulla itse kasvaneena? Ihanne on, että maaseudun reipas emäntä hoitaa itse kaiken, leipoo ja kokkaa ja vääntää voileipäkakut, kahvikakut, keksit, piiraat, pullat jne. itse. Valmiina ostaminen sopii, jos on vähän "hienompi" perhe ja tärkeät juhlat tulossa, kuten valmistujaiset, rippijuhlat tai pyöreät synttärit, mutta muuten pitää kyllä tehdä mielellään itse. Kaupasta ostaminen on laiskuutta ja osoittaa huonoa emännöintitaitoa.

Itse en asu enää maalla, mutta jos asuisin, edelleen tilaisin ja ostaisin valmiit tuotteet. Sitä varten ne leipurit ja konditoriat ovat olemassa.

Vierailija
137/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole itse valinnut kavereitasi. Nyt olet aikuinen, voit valita kaverisi. Hakeudu sellaiseen seuraan, joka on samantyyppistä, kuin sä. Itsenäisty.

Mun ainoa ongelma heidän suhteen on siis tämä keskustelun aiheena oleva. En ole tämän takia heivaamassa lapsuuden ystäviäni. Samanlainen tausta yhdistää yllättävän paljon, vaikka olisikin tutustunut vanhempien vaikutusten ansiosta, ei tarkoita että olisi totaalisen eri tyylisiä.

Mutta voisin kyllä laajentaa kaveripiiriäni ja olen yrittänytkin esim. uusien harrastusten kautta. Aikuisen ihmisen on vaan aika vaikea kaverustua uusiin ihmisiin, niin että kyse olisi muustakin kuin pinnallisesta tuttavuudesta. Ap

Vierailija
138/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pullaa, niin eipä tule edes leivottua. 

Vierailija
139/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä enemmän maaseudun ongelma, näin maaseudulla itse kasvaneena? Ihanne on, että maaseudun reipas emäntä hoitaa itse kaiken, leipoo ja kokkaa ja vääntää voileipäkakut, kahvikakut, keksit, piiraat, pullat jne. itse. Valmiina ostaminen sopii, jos on vähän "hienompi" perhe ja tärkeät juhlat tulossa, kuten valmistujaiset, rippijuhlat tai pyöreät synttärit, mutta muuten pitää kyllä tehdä mielellään itse. Kaupasta ostaminen on laiskuutta ja osoittaa huonoa emännöintitaitoa.

Itse en asu enää maalla, mutta jos asuisin, edelleen tilaisin ja ostaisin valmiit tuotteet. Sitä varten ne leipurit ja konditoriat ovat olemassa.

Kyllä! Sanoisin että valmiiden tuotteiden tarjoaminen tuntuu jopa hieman leuhkalta ja ylimieliseltä, ollut liian laiska ylpeä itse leipomaan! :D Olen myös maalta ja näin siellä asiat toimivat, tosin joka kylässä ei ole leipuria ja konditoriaa. On ehkä yksi ruokakauppa, jossa pieni hylly leivoksille.

Vierailija
140/488 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä ei koskaan muuten kutsuta kahville vaan ihan oikeasti sitten syömään lounaalle tai illalliselle. 

Ei taida kukaan leipoa pullaa yleensäkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi