Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna maksaa takaisin kaiken etuuden mitä on saanut, lisäksi maksaa niistä verot ja saa vielä veronkorotukset

Vierailija
05.06.2021 |

Eli maksaa siis koko summan 14300e SEKÄ verot eli korvaa tämän tuplasti. Ja verottajan mukaan hänen veroprosenttinsa myös nousee. Ei riitä tämä kolminkertainen korvaus rangaistukseksi: maine on mennyt, poliittinen ura samoin kuntavaalien jälkeen. Pitäisi tietenkin vielä tuoda Sanna ilman vaatteita ruoskittavaksi ja kivitettäväksi Eduskunnan eteen. Katainen ja Kiviniemi samoilla ohjeilla nauttivat samaa etua: Katainen 3kk ja Kiviniemi vuoden. Heille ei tule mitään sanktiotia eikä heidän tekemisiä tutkita millään tavalla.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008030335.html?utm_medium=promobox&ut…
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008029727.html

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ajattelen että oma työnantajani olisi tehnyt tällaisen ”järjestelyn” olisi vain kaksi kysymystä. Miten ajattelit korvata menetyksen vai lähdenkö heti? Siis olettaen että nimen omaan minulle olisi kerrottu että tämä kuuluu sopimukseen eikä ilmoittanut verottajalle josta minulle aiheutuu sanktioita.

Marinin kohdalla totisesti toivon hänen valitsevan viimeisen vaihtoehdon, eli lähteä heti. Kiitos!

Vierailija
42/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon IS-jutun suosituin (yläpeukutetuin) kommentti on tällainen:

"Potkut vaan, vähemmästäkin on lähdetty. Moraalia jos ei ole, ei sitä opikkaan."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008030335.html

Tätä kansalaiset siis ilmeisesti haluaa. Nyt on jo nähty näköjään tarpeeksi?

Ei politikoilla edes pitäisi olla mitään erityisoikeuksia vs. tavan kansalainen. Koska politikko on kansalaisilla töissä, kansalaiset maksaa politikon palkan ja kansalaiset myös on hoitaneet ne niihin virkoihin. Edustat kansalaista politikkona, et itseäsi.

Näin sen ainakin pitäisi olla, mutta Sannasta tiedämme että se ei ole näin. Katso nyt vaikka Vogue touhuja, hän on niissä se pääosassa oleva, ei Suomi ja suomalaiset.

Tarvitsemme oikean pääministerin, emme omaa etuansa ajavan yksilön.

Ongelma on myös se, että Sannaa ei koskaan edes äänestetty pääministeriksi.

Tiesitkö että Suomessa ei äänestetä pääministeriä? Hänet valitsee suurin puolue ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannalla on rahaa mistä maksaa, mutta varmaan harmittaa siinä numeroita näppäillessä se, että tulikin otetuksi aina sitä kalleinta, mitä oli otettavissa. Ja aamiaista lusikoidessaan muistaa vielä pitkään, mitä tuli tehdyksi. Ja pitkään pitää katsoa, ettei ole kamerota paikalla, kun jokaisesta haukkaamisesta on vaarassa lähteä meemi liikkeelle.

Minua kiinnostaa se, mihin tuo rahamäärä on mennyt. Kaksi ihmistä ja pikkulapsi joutuvat syömään ihan älyttömän määrän ruokaa tai sitten älyttömän kallista ruokaa tuohon hintaan.

HYgieniaan, sukulaisille jne.

Vierailija
44/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli hyvä mielipide Hesarissa, kuinka kaikille oli ihan ok kun aiemmin aamiaisen nautti miespuolinen keski-ikäinen miljonääripääministeri, mutta nyt kun sen nauttii vasemmistolainen nuori naispääministeri, joka on ollut kaupan kassallakin töissä, onkin se yhtäkkiä ahnetta. Ja toinen mielipide samasta asiasta, että pitäisikö Sannan lähteä turvamiesten kanssa työpäivän jälkeen lähikauppaan ostamaan aamiastarpeet, naisten hommahan se on esiliina päällä huolehtia perheen ruuista. Suomalaista kateutta ja sovinismia parhaimmillaan tämä, hävetkää.

Kukas se tällainen miljonääri muka on ollut? Sipilä ei asunut Kesärannassa.

Ja Sannahan tuossa tuon tasa-arvon on munannut, kun antaa sen miehensä vain loisia.

Vierailija
45/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää, kun kansalaisille ei kelpaa mikään! Olette te, jotka pääministeriä panettelette, aivan outoa väkeä.

Anteeksi että varastin autonne mutta toin sen nyt takaisin ja tankkasin takaisin ne bensat jotka olin käyttänyt. Olemme nyt siis sujut.

Niin, siis toin auton takaisin kun olin varkaudesta jäänyt kiinni ja valtakunnan media oli vaatinut palautusta jo viikkoja.

Vierailija
46/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli hyvä mielipide Hesarissa, kuinka kaikille oli ihan ok kun aiemmin aamiaisen nautti miespuolinen keski-ikäinen miljonääripääministeri, mutta nyt kun sen nauttii vasemmistolainen nuori naispääministeri, joka on ollut kaupan kassallakin töissä, onkin se yhtäkkiä ahnetta. Ja toinen mielipide samasta asiasta, että pitäisikö Sannan lähteä turvamiesten kanssa työpäivän jälkeen lähikauppaan ostamaan aamiastarpeet, naisten hommahan se on esiliina päällä huolehtia perheen ruuista. Suomalaista kateutta ja sovinismia parhaimmillaan tämä, hävetkää.

Jos joku olisi tuonut asian Sipilän kohdalla julki niin varmasti olisi noussut vielä tätäkin suurempi meteli. Ja onko Sanna niin avuton että vaihtoehdot on vain joko syödä suoraan eteen tuotua verotonta ruokaa tai sitten käydä itse kaupassa? Sillähän on mies joka voi siellä käydä tai sitten laittaa jonkun niistä avustajistaan hakemaan ruokaa. Kaupasta voi myös ihan itse tilata ruuat kotiinsa kun vain maksaa omasta pussistaan.

Vierailija
47/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Marin luopui Suomen kansalaisuudesta kuten vaati twitterissä kansalaisuuden menettämistä kaikille veronkiertäjille?

Vierailija
48/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se näillä kommunistella menee; tehdään harkittu rikos ja jäädään kiinni niin palautetaan rikoshyöty takaisin ja sillä selvä.

Mennäppä tavallinen ihminen ryöstämään pankin niin selviääkö hän siitä ilman vankilaa jos palauttaa saaliin? Enpä usko.

Vihervasemmistolaiset eli kommunistit ovat kyllä epärehellisyyden ja kierouden perikuvia, normaali ihminen olisi pyytänyt jo tuhat kertaa anteeksi ja hävennyt silmät päästään.

Vierailija
49/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaat Sipilään, hän asui Sipoossa ja nautti aamupalansa omista rahoistaan. Jos joskus sattui yöpymään Kesärannassa, tuskin nautti 850€ aamupalaa, kuten Marin.

Sukupuolella ratsastaminen on ainoastaan nolo tapa selitellä tämän naisen ahneutta.

Ne ruuat saa edelleen kotiovelle toimitettuna ja jopa sinne jääkaappiin, kuten tähänkin asti, ero on vain siinä, että maksaa ne nyt itse.

Vierailija
50/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Sanna maksaa kaiken takaisin, hänen ei tietenkään tarvitse maksaa veroa saamastaan edusta, mutta toki sakot veronkierrosta olisi paikallaan ja sen jälkeen oppitunti siitä, mitä valtion rahat eivät ole hänen hlökohtaisia rahojaan.

Oppitunti on paikallaan niille virkamiehille, jotka eivät ottaneet asiasta selvää. Eikö olekin mukavaa, kun edes pääministeritasolla ei voi luottaa virkamiehiin? Oppitunti valtion rahojen käyttämisestä on paikallaan Tytti Yli-Viikarille. Hän tiesi tasan tarkkaan, mitä teki.

Kuinka moni tänne mielipiteensä kirjoittavista ei ole koskaan edes yrittänyt kiertää veroja?

No ei ole kyllä koskaan tullut mieleen kiertää veroja. Mutta en olekaan demarien äänestäjä. Johtunee siitä sitten, jos se teille on normaalia?

Demarien äänestäjäthän on enimmäkseen boomereita ja samanhenkisiä ihmisiä. Niillehän on tyypillistä ollut nuoresta asti rohmuta itselleen kaikki minkä irti saavat ja täysin keinoja kaihtamatta.

845e kuussa = 28 e päivässä kolmen ihmisen safkat. Ei se minusta niin kamalan paljoa ole.

Meinaatko että Sanna on ollut joka päivä itsekin syömässä,?Eikö hän olekaan ollut yötä myöten töissä ja syönyt siis työpaikalla?

Vierailija
51/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljonäärimiehet eivät syöttäneet koko sukua. Ja kaupassa olisi voinut käydä Sanna Marinin työtön mies.

Vierailija
52/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää, kun kansalaisille ei kelpaa mikään! Olette te, jotka pääministeriä panettelette, aivan outoa väkeä.

Anteeksi että varastin autonne mutta toin sen nyt takaisin ja tankkasin takaisin ne bensat jotka olin käyttänyt. Olemme nyt siis sujut.

Niin, siis toin auton takaisin kun olin varkaudesta jäänyt kiinni ja valtakunnan media oli vaatinut palautusta jo viikkoja.

Hämhän ei ole sanallakaan pahoitelltu tai pyytänyt anteeksi tai edes luvannut että muuttaisi tapansa.

Vierailija
53/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ölinäsi sisälsi moneen sataan kertaan kumottua olkinukkeja. Yrittäisit enemmän siellä demareiden puoluetoimistolla kun kerran viikonlopputöitä teet.

Vierailija
54/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kesäinen juhlapäivä koulunsa päättäville.

Useissa kodeissa juhlitaan erilaisia juhlia, mutta tämän palstat sairaat hörhöt jauhaa yhtä samaa paskaa jo viikkotolkulla.

Ja täällä vain sinäkin jauhamassa paskaa vaikkei edes ole mitään sanottavaa.

Vierailija
55/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaat Sipilään, hän asui Sipoossa ja nautti aamupalansa omista rahoistaan. Jos joskus sattui yöpymään Kesärannassa, tuskin nautti 850€ aamupalaa, kuten Marin.

Sukupuolella ratsastaminen on ainoastaan nolo tapa selitellä tämän naisen ahneutta.

Ne ruuat saa edelleen kotiovelle toimitettuna ja jopa sinne jääkaappiin, kuten tähänkin asti, ero on vain siinä, että maksaa ne nyt itse.

Kyllä sipilä kieroudessaan oli aivan yhtä paha kuin marin ja mitä naisellisuuteen tulee, niin kyllä tässä casessa se tulee hyvin esiin siten, että tyttö on jäänyt housut kintuissa kiinni ja ainut mitä hän tekee on se että syyttelee tästä muita ja pitää itseään täysin syyttömänä.

Viherkommunisteja kun eivät lait koske, eivätkä he niiden olemassaolosta välitä vähän vertaa.

Vierailija
56/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääministerin palkkaus määrätään laissa ja Marin on itse päättänyt kohentaa sitä laittomalla ja verottomalla etuudella. Juuri sitä suurituloisten veronkiertoa mitä demarit ja Marin ovat moittineet. Asia ei ole sillä selvä että palauttaa rahat tai maksaa nisitä verot. Tuota palkanlisää ei olisi saanut olla olemassa, sellaisen nostaminen on vähintään johtavan aseman väärinkäyttöä. Maan tapa ja näin on aina tehty eivät ole kelvollinen peruste laittomuuksille.

Ja turha piilotua virkamiesten taa sekä syytellä heitä. Pääministeri johtaa valtioneuvostoa ja kantaa vastuun.

Vierailija
57/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä palkanlaskijalla on kaikki tiedot verotettavista eduista. Esimerkiksi työpuhelimesta verotetaan verotusarvon mukaan.

Hän myös tiedottaa ja muistuttaa säännöllisesti vuosittain, myös jos joku etu muuttuu, tulee uusia tai jää pois.

Ihmettelen miten Marinin palkanlaskija on ollut noin huolimaton jos muiden vastaavista aterioista on verotettu, mutta Marinin ei.

Itse kyllä olen tarkka, vaikka olen tavallinen pulliainen, varmistan aina itse jos hiukankaan tuntuu, että en oikein ole selvillä miten joku verotettava juttu menee.

Miten ihmeessä Marinille ei itselle tullut mieleen, että meneeköhän tämä aamiasetu nyt ihan näin läpi.

Tai kenellekään muulle perheessä, jotka niitä ilmaisia aamiaisia söivät. Puolisollekaan?

Vierailija
58/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä palkanlaskijalla on kaikki tiedot verotettavista eduista. Esimerkiksi työpuhelimesta verotetaan verotusarvon mukaan.

Hän myös tiedottaa ja muistuttaa säännöllisesti vuosittain, myös jos joku etu muuttuu, tulee uusia tai jää pois.

Ihmettelen miten Marinin palkanlaskija on ollut noin huolimaton jos muiden vastaavista aterioista on verotettu, mutta Marinin ei.

Itse kyllä olen tarkka, vaikka olen tavallinen pulliainen, varmistan aina itse jos hiukankaan tuntuu, että en oikein ole selvillä miten joku verotettava juttu menee.

Miten ihmeessä Marinille ei itselle tullut mieleen, että meneeköhän tämä aamiasetu nyt ihan näin läpi.

Tai kenellekään muulle perheessä, jotka niitä ilmaisia aamiaisia söivät. Puolisollekaan?

Koska se on tyhmä, ylimielinen ja kokematon.

Vierailija
59/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna joutunut sipilöinnin kohteeksi.

Vierailija
60/147 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoksissa lienee vaippoja, alkoholia, tupakkaa jne. kun kuitit on salattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä