Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa kun koen, että laittautuminen on jotenkin feikkiä

Vierailija
05.06.2021 |

Siis näyttäähän se toisten päällä ok.
Mutta itse jos laitan vaikka mekon päälle ja killuttimet korvaan, niin en tunne olevani minä itse, vaan joku feikki. Ja koen sen jotenkin hienosteluksi ja oman persoonan vääristelyksi kun olen usein farkuissa ja kulahtaneessa hupparissa ja itseeni yhdistetty esim sana vaatimattomuus . Et ikään kun laittautuminen on jotenkin väärin. En tiedä saakohan kukaan kiinni et mitä ajan takaa..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas äiti kyllä laittautui. Hän meikkasi joka aamu keittiössä ennen töihin lähtöä. Vaatteet hän oli katsonut edellispäivänä valmiiksi. Piti näyttää siistiltä ja edustavalta. Siitä huolimatta tapa ei tarttunut minuun. Kuten ap, koen feikkaavani, kun laittaudun. Minusta meikkaamiseen käytetty aika on hukkaan heitettyä, jostain syystä sisimmässäni tunnen niin. En osaa rentoutua laittautuneena.

Vierailija
22/23 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta ei vaivaa yhtään mikään.

Miksi ihmeessä on sellainen käsitys vielä 2000-luvulla, että (hetero)naisen pitää laittautua, meikata ja/tai käyttää mekkoa?

Meikkaaminen, hiusten laittaminen ja muu itsensä puunaaminen on aina ollut minusta suunnattoman tylsää, aikaa vievää ja rasittavaa. Ei miestenkään odoteta tuhlaavan aikaansa ulkonäön laittoon tai että he esim. kävelisivät epämukavissa korkokengissä.

Mutta ne joista se on mukavavaa, niin naiset kuin miehetkin, voivat tietenkin käyttää aikansa itsensä laittamiseen ja pukeutua "hienommin", kunhan vain jättäisivät arvostelemasta niitä, jotka eivät jaa heidän arvojaan ja normejaan ulkonäköön liittyvistä asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meikkaava ihminen on feikki.