Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mokannut lomareissulla?

Vierailija
03.06.2021 |

Minulle aina sattuu ja tapahtuu lomaillessa ja osa mokista sellaisia, jotka naurattaa pitkään.

Viime kesänä tehtiin klassinen moka, kun oli vuokrattu mökki. Osoite mapsiin ja menoksi. Mökin seinässä oli avainkaappi, johon meillå oli koodi. Koetettiin koodeja kymmeniä kertoja, soitettiin vuokraajalle ja istuttiin lopulta rappusille avaamaan kylmät juomat, kun ei saatu vastausta. Jonkin ajan päästä pihaan ajoi autollaan pariskunta, joka ihmetteli, miksi ihmeessä me ollaan leiriydytty heidän mökin terassille. Hups, oltiinkin naapurimökillä.

Kommentit (519)

Vierailija
441/519 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän bakteerikammoinen ja eräällä lomamatkalla olimme yökerhossa vessassa. Vessa vedettiin seinässä olevaa nappia painamalla. En halunnut koskea siihen ja polkaisin sitä jalallani. En tiedä mitä kävi mutta pöntöstä alkoi suihkuta vesi pitkin seiniä. Tuli todella kiire ulos. Niin hävetti.

Vierailija
442/519 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibizalla pysähdyttiin pieneen ravintolaan tilattiin keittoa saatiin jonkun elukan luut lautasella ajateltiin että rotta tai lokki tai joku uhrielukka sama juttu oli Suomessa kerran kodissa saatiin pöytään elukan luut.Joku uhraajauskonto.Ei syöty niitä.Kerran ulkomailla ravintolassa ei ollut muuta myytävää kuin veteen tehty lätty🤭mentiin pois ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/519 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huoltoaseman vessa Turkissa pelkkä reikä takahuoneen lattiassa ei paperia vaan vesikannu.Niitä paikkoja missä naiset raiskataan mut me juostiin pois sieltä nopeasti.

Vierailija
444/519 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppäsimme väärään junaan, kun meidän piti mennä Heathrown kentälle Lontoosta, niin juna ajoi pysähtymättä suoraan Gatwickiin. Olemme kokeneita matkustajia, mutta joku kummallinen juttu tuossa oli, että selkeästi luki, että menee Heathrown kautta, muttei mennytkään.

Gatwickissä sitten juoksimme hätääntyneenä konnarilta toiselle, joista jokainen viittoi meidät äkäisesti pois. :D Lopulta yksi konnari sääli meitä niin paljon, että laski meidät takaisin menevään junaan maksutta ja pääsimme onnellisesti Heathrowlle nipin napin. Jouduimme juoksemaan koko kentän halki portillemme, mutta selvisimme.

Toinen tarina ei ole moka, vaan hauska muisto. Kanadalaisista sanotaan aina puoliksi vitsillä, että ovat yliystävällistä kansaa. Tulimme lentokentältä Montrealiin ja ihastelimme rinkat selässä maisemia ja vähän katselimme ympärillemme, että missäs sitä ollaan. Samantien joku mummo pysähtyy eteemme otsa huolikurtussa ja "are you looking for maybe a bus, darlings?" Kiitimme ja kerroimme, että katselemme vain vähän maisemia ja pääsemme kävellen hotelliimme, niin "if you need anything, just ask!" Ihana mummo.

Ihan sivuhuomiona;

Heathrow’n ja Gatwickin välillä ei ole suoraa junayhteyttä. Tai ei ole ainakaan ollut niinä vuosina kun olen itse Lontoossa asunut. Vaihtamalla tietysti pääsee.

Eikä yhdeltäkään Lontoon rautatieasemalta lähde junaa molempiin.

Victorialta pääsee kumpaankin. Toiseen tubella toiseen junalla, mutta missään ei ole yhtä junaa joka menis kumpaankin sanalla reissulla. Ne on ihan eri suunnissa.

Vierailija
445/519 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo useampi vuosi aikaa, mutta lähdin lukiosta vaihto-oppilaaksi Jenkkeihin. Se oli tietysti 17-vuotiaalle iso juttu lentää ensimmäistä kertaa yksin toiselle mantereelle ja koneessa kun piti täyttää ESTA application, niin raivorehellisenä raksitin ”ruoka”, kun mukana oli Fazerin sinistä ja ruisleipää host-perheelle. Tullissa kysyivät, että mitä ruokaa on mukana, ja kerroin että ”Finnish food”, joten minut matkalaukkuineen siirrettiin jollekin erikoistarkastajien linjalle, jossa kaikkien matkalaukut tutkittiin kunnolla. Eikä siinä mitään, mutta tässä tarkastuksessa oli kamala kasa intialaisia ja aasialaisia patoineen, mausteineen, lihoineen ja kattiloineen (tyyliä Australian rajalla -ohjelmasta), ja sitten minä, yhden ruisleipäni ja suklaalevyni kanssa. Tarkastajat meinasivat kuolla nauruun kun oma matkalaukkuni tarkastettiin, ei vissiin ollu riskiprofilointi toiminut oikein, ja kysyivät vaan että mihin olen menossa ja toivottivat hyvää matkaa.

Nyt jo naurattaa, mutta silloin seitsemäntoistakesäisenä ekaa kertaa ulkomailla ei ihan hirvesti naurattanut jäädä tulliin ruisleivän takia :D

Vierailija
446/519 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nukkua, jos olisi aamulla lähto. Ihan sama kuinka päin: kotoa reissuun vai reissusta kotiin.

Kerran olin yötä Hotelli Vantaassa ja aamulla olisi pitänyt hotellista lähteä vasta klo 7.30. Eihän se onnistunut, kun olin koko yön pyörinyt sängyssä enkä unta saanut. Olin hotellista poissa jo noin klo 5.30, ajattelin, että menen varmuuden vuoksi lentoasemalle. Olin yksin reissussa, koska siskon perhe oli ollut matkakohteessa jo viikon.

Nukahdin Hki-Vantaalle penkille. Heräsin noin klo 10, kun lento oli jo lähtenyt. Onneksi seuraavana päivänä lähti lentokone, johon oli vielä lippuja myynnissä. Sain lennon normaalia halvemmalla.

Tuon tapauksen jälkeen en ole enää ikinä varannut matkaa/lentoa minnekään, jos lähtö on aikaisin aamulla. Mieluummin vaikka lähellä puolta yötä, kunhan ei ole aamulla.

Vierailija
447/519 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä menin poikaystäväni, hänen parhaan kaverinsa ja tämän kaverin tyttöystävän kanssa laivalle. En tuntenut heitä kauhean hyvin, enkä tykännyt yhtään että nukuttiin samassa hytissä.

Illalla otettiin hiukan alkoholia, ja yöllä heräsin maailman kammottavimpaan krapulavessahätään. Sellaiseen jonka jälkeen on 3 kg kevyempi. En tiedä tukinko pöntön paperilla vai itse tavaralla, mutta lopetin vetämisen kun sitä kuvottavaa vettä oli jo melkein pytyn reunoille asti.

Yöllä en saanut unta enää kun itketti ja hävetti niin paljon, olin niin nuori ja arka silloin. Kun herättiin aamulla, kerroin poikaystävälle mitä kävi. Täydeksi yllätyksekseni hän sitten sanoi kaverilleen kun he

heräsivät että kävi itse vessassa yöllä ja onnistui tukkimaan pytyn. Kaveri nauroi poikaystäväni kanssa ja tyttöystävä yökkäili, vessa haisi nimittäin aika karsealta koko hyttiin. Sääliksi kävi sitä siivoojaa joka joutui tulemaan avaamaan pytyn.

Olen vieläkin kiitollinen miehelleni. Nyt ollaan jo naimisissa.

Vierailija
448/519 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lasketaan mokaamiseks oltiin perheen Kaa Kreetalla ja yöllä tuli ihan tavallinen pieru ja sit aamulla koko sänky oli täynnä paskaa. Siinä koko loma tunnelma lässähti.

Vierailija
449/519 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten Kreikassa. Hotelli oli joku pienehkö perheen omistama hotelli. Siellä ei ollut vastaanotto auki yöaikaan, mutta yöeläjille annettiin avain, millä pääsi takaovesta sisään. Olin ollut viihteellä ja erittäin vahvasti humaltuneena palasin yöllä hotellille. Humalatilastani johtuen en löytänyt takaovelta aulaan, josta olisin osannut mennä omaan huoneeseeni. Olin sammunut käytävällä olleelle sohvalle ja nähtävästi olin joko käynyt tai ollut lähdössä kuselle ja aamulla henkilökunnan minua herättäessä oli minulla housut polvissa ja perse paljaana. Onneksi taisi olla toiseksi viimeinen lomapäivä, niin ei tarvinnut enää kovin usein törmätä omistajaperheen ihmisiin. En tästä aiemmin ole kellekään kertonut ja edelleen hävettää valtavasti.

Vierailija
450/519 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisissa olen monta kertaa joko unohtanut rei'ittää matkalipun tai tehnyt sen vahingossa kahdesti. 

Onneksi on skannaus

Ei ole joka maassa

Vierailija
451/519 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppäsimme väärään junaan, kun meidän piti mennä Heathrown kentälle Lontoosta, niin juna ajoi pysähtymättä suoraan Gatwickiin. Olemme kokeneita matkustajia, mutta joku kummallinen juttu tuossa oli, että selkeästi luki, että menee Heathrown kautta, muttei mennytkään.

Gatwickissä sitten juoksimme hätääntyneenä konnarilta toiselle, joista jokainen viittoi meidät äkäisesti pois. :D Lopulta yksi konnari sääli meitä niin paljon, että laski meidät takaisin menevään junaan maksutta ja pääsimme onnellisesti Heathrowlle nipin napin. Jouduimme juoksemaan koko kentän halki portillemme, mutta selvisimme.

Toinen tarina ei ole moka, vaan hauska muisto. Kanadalaisista sanotaan aina puoliksi vitsillä, että ovat yliystävällistä kansaa. Tulimme lentokentältä Montrealiin ja ihastelimme rinkat selässä maisemia ja vähän katselimme ympärillemme, että missäs sitä ollaan. Samantien joku mummo pysähtyy eteemme otsa huolikurtussa ja "are you looking for maybe a bus, darlings?" Kiitimme ja kerroimme, että katselemme vain vähän maisemia ja pääsemme kävellen hotelliimme, niin "if you need anything, just ask!" Ihana mummo.

Ihan sivuhuomiona;

Heathrow’n ja Gatwickin välillä ei ole suoraa junayhteyttä. Tai ei ole ainakaan ollut niinä vuosina kun olen itse Lontoossa asunut. Vaihtamalla tietysti pääsee.

Eikä yhdeltäkään Lontoon rautatieasemalta lähde junaa molempiin.

Victorialta pääsee kumpaankin. Toiseen tubella toiseen junalla, mutta missään ei ole yhtä junaa joka menis kumpaankin sanalla reissulla. Ne on ihan eri suunnissa.

Ei pääse suoralla tubella ilman vaihtoa Heathrow’lle Victorialta.

Vierailija
452/519 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa nukkua, jos olisi aamulla lähto. Ihan sama kuinka päin: kotoa reissuun vai reissusta kotiin.

Kerran olin yötä Hotelli Vantaassa ja aamulla olisi pitänyt hotellista lähteä vasta klo 7.30. Eihän se onnistunut, kun olin koko yön pyörinyt sängyssä enkä unta saanut. Olin hotellista poissa jo noin klo 5.30, ajattelin, että menen varmuuden vuoksi lentoasemalle. Olin yksin reissussa, koska siskon perhe oli ollut matkakohteessa jo viikon.

Nukahdin Hki-Vantaalle penkille. Heräsin noin klo 10, kun lento oli jo lähtenyt. Onneksi seuraavana päivänä lähti lentokone, johon oli vielä lippuja myynnissä. Sain lennon normaalia halvemmalla.

Tuon tapauksen jälkeen en ole enää ikinä varannut matkaa/lentoa minnekään, jos lähtö on aikaisin aamulla. Mieluummin vaikka lähellä puolta yötä, kunhan ei ole aamulla.

Olitpa sikeessä unessa siellä lentoaseman penkillä, kun et herännyt edes siihen, kun sinua kuulutettiin lennolle? :D

Vierailija
453/519 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole mokannut lomareissulla! Jokainenhan on aivan täydellinen lomareissulla, vain ne muut turistit, paikalliset ja hotellin ja varsinkin sen baarin henkilökunta mokasivat.

Vierailija
454/519 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuosia sitten Kreikassa. Hotelli oli joku pienehkö perheen omistama hotelli. Siellä ei ollut vastaanotto auki yöaikaan, mutta yöeläjille annettiin avain, millä pääsi takaovesta sisään. Olin ollut viihteellä ja erittäin vahvasti humaltuneena palasin yöllä hotellille. Humalatilastani johtuen en löytänyt takaovelta aulaan, josta olisin osannut mennä omaan huoneeseeni. Olin sammunut käytävällä olleelle sohvalle ja nähtävästi olin joko käynyt tai ollut lähdössä kuselle ja aamulla henkilökunnan minua herättäessä oli minulla housut polvissa ja perse paljaana. Onneksi taisi olla toiseksi viimeinen lomapäivä, niin ei tarvinnut enää kovin usein törmätä omistajaperheen ihmisiin. En tästä aiemmin ole kellekään kertonut ja edelleen hävettää valtavasti.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Para ever. Kuolen nauruun. Kiitos

Vierailija
455/519 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitpa sikeessä unessa siellä lentoaseman penkillä, kun et herännyt edes siihen, kun sinua kuulutettiin lennolle? :D

Voi kuule, Helsinki Vantaalla ei ole vuosikausiin kuulutettu ketään lennolle.

Vierailija
456/519 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, Helsinki Vantaalla ei ole vuosikausiin kuulutettu ketään lennolle.

Eikö tosiaan? Miksei?

(Oon viimeksi lentänyt muistaakseni viitisen vuotta sitten.)

Vierailija
457/519 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sut oli vaan yksinkertaisesti raiskattu,kun olit niin jurrissa.

Vierailija
458/519 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä ryhmämatkalla ajauduin lomaromanssiin samassa ryhmässä olevan miehen kanssa. Lentokentällä häntä oli vastassa nainen, kuulemma sisko. Paitsi ettei ollut, vaan tyttöystävä, kuten myöhemminkin somesta selvisi. Etenkin ärsyttää vieläkin hänen mukana olleet ja koko juttua sivusta seuranneet kaverinsa, jotka kylmänviileästi salasivat tämän. Olisi ollut ihan reilua kertoa, että hän on varattu.

Kerran möläytin tullissa ihan tyhmän valkoisen valheen, jonka takia jouduin takahuoneeseen poliisin haastateltavaksi ja myöhästyin jatkolennolta. En siis todellakaan ollut edes tehnyt mitään väärää.

Pää kii tullissa.

Vierailija
459/519 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoskaa pois kirjoitti:

Joo huoltoaseman vessa Turkissa pelkkä reikä takahuoneen lattiassa ei paperia vaan vesikannu.Niitä paikkoja missä naiset raiskataan mut me juostiin pois sieltä nopeasti.

No hei, ei sielläkään sontaluukun päällä naisia raiskata vaan sängyssä. Varmaan hirveä pettymys sulle, ettet ollut missään riskissä.

Vierailija
460/519 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei sattunut mulle vaan vaan reissaavalle jälkikasvulle. Olivat hienossa "puistossa" Prahassa ja tietysti majapaikkana joku hostelli. Sielläpä "puistossa" alkoi sitten vihdoin suoli toimia. "Et usko mut kakkasin just jonkun HAUDALLE". Oli jälki käteen vasta tuon huomannut. Itsekin oon kyseiseisellä hmaalla joskus vieraillut, joten tiedän ettei se muistuta täkäläisiä hautausmaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan