Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä epäsopivaa jos rintsikat näkyy paidan läpi?

Vierailija
03.06.2021 |

Tänään ostoskeskuksessa joku täysin tuntematon vanhempi rouvashenkilö alkoi kovaan ääneen saarnaamaan kuinka epäsopivaa tuo on. Mulla oli siis valkoinen tiukka (korkeakauluksinen) t-paita ja valkoiset rintsikat jotka ei mitenkään liikaa minusta erottunut. Hieman toki. Mutta mitä mieltä?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys, että naisille huomionhaku ja itsensäpaljastelu on taas näin tärkeää.

Sitten itketään naisten seksualisoinnista. 

Miksi seksualisoit naisten vaatteet tuolla tavalla? 

Saat kulkea ihan vapaasti niissä katuhuoravaatteissasi, ei kiinnosta.

Mutta älä sitten itke kun saan "vääränlaista" huomiota 

Oho, mikä puolustusreaktio. Kysyin asiallisen kysymyksen, ja sä aloit heti huoritella ja suoltaa loukkauksia. Eli vastaa nyt, miksi seksualisoit naisten normaalit vaatteet tuolla tavalla? Lähes kaikki naiset käyttävät rintaliivejä. Nykyisessä pukeutumistavassa, jossa ei pueta useita kerroksia päällekkäin, rintaliivit kuultavat trikoovaatteen läpi, tai vähintään niiden painaumat näkyvät. Miksi seksualisoit sitä? Miksi huorittelet, kun sinulta kysyy asiaa? Onko sinulla jonkinlainen vihanhallintaongelma?

Mikä tarve sinulla ja muilla naisilla on pukeutua huomionhakuisesti? 

Voitteko vastata?  Oletko saanut häirintää osaksesi pukeutumisesi takia? 

Mikset vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin? Etkö osaa sen vertaa eritellä omia vastauksiasi?

Rintaliivien käyttö ei ole huomionhakuisuutta.

Niin, ja olen saanut häirintää osakseni mm. silloin, kun mulla oli verkkarit ja villatakki, ja silloin, kun mulla oli samettihousut ja farkkutakki.

Vierailija
42/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä haittaa, jos kesällä näkyy. Kuka hemmetti jaksaa paksut paidat päällä vain siksi, että rintsikat eivät näy. Viralliset tilaisuudet yms. tietty eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. rintaliivit on useimmille välttämättömyys.  

Vierailija
44/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tyylimoka. Samoin kuin liian paljastava pukeutuminen, ryttyiset vaatteet jne. En ymmärrä eikö häiritse itseäänkin jos muut tietää millaiset alusvaatteet on päällä.

Alusvaatteet on vaatteet siinä missä muutkin. Niiden tehtävänä on suojata intiimipaikat ja rintsikoidenkin tukea rintoja. Mua ei ainakaan haittaa jos joku näkee minkäväriset tissiliivit mulla on kunhan ei nännit näy.

Milloin tuosta nännien näkymisestä tuli tuomittavaa? Ei ainakaan joskus ysärin alussa, jolloin rintsikoiden käytön aloitin, kukaan puhunut tuosta mitään. Kaikki liivitkin oli kaupoissa kangaskuppisia eikä niitä sentin paksuisia vaahtomuovivirityksiä mitä nykyään tuntuu olevan suurin osa. En vieläkään osaa noita vaahtomuoviliivejä käyttää, kamalan tuntuisia varsinkin kesällä.

Vierailija
45/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää, että mikä niiden rintsikoiden olkaimien näkymisessä on niin kamalaa? Siis te, jotka välttelette sitä itsellänne. Ymmärrän, että kaikki eivät tykkää, jos rintsikat kuultavat paidan läpi tai takaosa näkyy avoimesta paidan selkämyksestä, mutta että olkaimet? :D En kysy pahalla, kiinnostaa vaan. Ja siis tarkoitan tilannetta, jossa olkaimet kulkevat samassa linjassa topin kanssa ja vain vähän vilkkuvat, ei esim. niin, että päällä on tuubitoppi tai halterneck ja sitten olkaimet kulkevat hartioiden yli, se ei minustakaan näytä hyvältä.

Vierailija
46/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää tyhmälle ja rumalle, mutta ei se nyt varsinaisesti epäsopivaa ole. Vähän niinkuin ne alkkarin rajatkin. Itse yritän välttää niiden näkymistä, eli en hanki ohuita valkoisia paitoja ja käytän usein nuden värisiä liivejä. Olkain saattaa kyllä joskus vilkahtaa, mutta yritän välttää sitäkin.

Vierailija
47/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ne saa näkyä. Mulla varmaan näkyy joka päivä ihan töissäkin. Kukaan ei oikeastaan kiinnitä siihen mitään huomiota koska kaikki tietää että naisilla on ne rintsikat päällä. Ainakin useimmilla.

Vierailija
48/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää, että mikä niiden rintsikoiden olkaimien näkymisessä on niin kamalaa? Siis te, jotka välttelette sitä itsellänne. Ymmärrän, että kaikki eivät tykkää, jos rintsikat kuultavat paidan läpi tai takaosa näkyy avoimesta paidan selkämyksestä, mutta että olkaimet? :D En kysy pahalla, kiinnostaa vaan. Ja siis tarkoitan tilannetta, jossa olkaimet kulkevat samassa linjassa topin kanssa ja vain vähän vilkkuvat, ei esim. niin, että päällä on tuubitoppi tai halterneck ja sitten olkaimet kulkevat hartioiden yli, se ei minustakaan näytä hyvältä.

Riippuu ihan tilanteesta, mutta yleisesti ottaen alusvaatteiden näkyminen on tyylitöntä. Tämä sisältää rintaliivien näkymisen joko paidan läpi, selästä tai olkaimet sekä alushousujen rajojen näkyminen. Minulle alusvaatteet ovat intiimiasia, vähän samaa luokkaa kuukautisten kanssa - lähes kaikilla naisilla ne on, mutta en silti lähtisi asiaa pitkin kaupunkia mainostamaan. Ja tasa-arvon vuoksi sanottakoon, että aivan yhtä kamalaa on miesten vilkkuvat kalsarit.

Itse välttelen alusvaatteiden näkymistä, mutta ei tulisi mieleenkään mennä muille asiasta kommentoimaan.

Vierailija
49/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni hölmön näköistä. Jos on valkoinen paita, alle ihonväriset rintaliivit, ne eivät näy läpi yhtä paljon.

Vielä juntimpaa on tämä joidenkin harrastama tyyli, jossa rintaliivien olkaimet näkyvät jonkun topin olkaimien alta. Se ei suinkaan ole tarkoitus. 

Vierailija
50/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mielestäni hölmön näköistä. Jos on valkoinen paita, alle ihonväriset rintaliivit, ne eivät näy läpi yhtä paljon.

Vielä juntimpaa on tämä joidenkin harrastama tyyli, jossa rintaliivien olkaimet näkyvät jonkun topin olkaimien alta. Se ei suinkaan ole tarkoitus. 

Miten sitten pitäisi toimia jos haluaa vaikka helteellä ohutolkaimista paitaa käyttää? Itse en ainakaan sopivia olkaimettomia liivejä ole löytänyt.

Vierailija
51/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten pitäisi toimia jos haluaa vaikka helteellä ohutolkaimista paitaa käyttää? Itse en ainakaan sopivia olkaimettomia liivejä ole löytänyt.

Sitten ei käytä ohutolkaimista paitaa? Muitakin viileitä ja väljiä malleja on. Tai sitten käyttää eikä välitä muiden mielipiteistä. Tai hankkii paidan väriset liivit niin ne olkaimet ei erotu niin paljon, tai semmoiset silikoniolkaimet.

Vierailija
52/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys, että naisille huomionhaku ja itsensäpaljastelu on taas näin tärkeää.

Sitten itketään naisten seksualisoinnista. 

Miksi seksualisoit naisten vaatteet tuolla tavalla? 

Saat kulkea ihan vapaasti niissä katuhuoravaatteissasi, ei kiinnosta.

Mutta älä sitten itke kun saan "vääränlaista" huomiota 

Oho, mikä puolustusreaktio. Kysyin asiallisen kysymyksen, ja sä aloit heti huoritella ja suoltaa loukkauksia. Eli vastaa nyt, miksi seksualisoit naisten normaalit vaatteet tuolla tavalla? Lähes kaikki naiset käyttävät rintaliivejä. Nykyisessä pukeutumistavassa, jossa ei pueta useita kerroksia päällekkäin, rintaliivit kuultavat trikoovaatteen läpi, tai vähintään niiden painaumat näkyvät. Miksi seksualisoit sitä? Miksi huorittelet, kun sinulta kysyy asiaa? Onko sinulla jonkinlainen vihanhallintaongelma?

Mikä tarve sinulla ja muilla naisilla on pukeutua huomionhakuisesti? 

Voitteko vastata?  Oletko saanut häirintää osaksesi pukeutumisesi takia? 

Huomionhakuisesti?? :D Perus miehen vastaus. Naiset saa pukeutua ihan miten haluaa eikä heitä kuulu seksualisoida

Vierailija
53/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä haittaa, jos kesällä näkyy. Kuka hemmetti jaksaa paksut paidat päällä vain siksi, että rintsikat eivät näy. Viralliset tilaisuudet yms. tietty eri asia.

Nudet ja valkoiset balconette liivit on keksitty.

Vierailija
54/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tykkäisin, että ei näkyisi. Mutta kun kaikki paidat on nykyään sellaisia, että läpi loistaa aina niin minkäs teet. Ja eipä se mua haittaa jos muilla näkyy.

Vierailija
55/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäsopivaa, mutta mautonta- ihan kuten jos alushousut näkyy.

Vierailija
56/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivien rintaliivien löytäminen ei ole aina ihan niin yksinkertaista, että senkun menet ja ostat, ja vielä muka jotkut tietynlaiset.

Vierailija
57/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset näkyy läpi.

Vierailija
58/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaimettomat balconette liivit. Ohis.

Vierailija
59/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset näkyy läpi.

Vaaleanpunaiset on huomaamattomimmat valkoisen paidan alla.

Vierailija
60/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaimettomat balconette liivit. Ohis.

Ei ole olemassa mun koossa sellaisia jotka istuu hyvin.