Onko teistä epäsopivaa jos rintsikat näkyy paidan läpi?
Tänään ostoskeskuksessa joku täysin tuntematon vanhempi rouvashenkilö alkoi kovaan ääneen saarnaamaan kuinka epäsopivaa tuo on. Mulla oli siis valkoinen tiukka (korkeakauluksinen) t-paita ja valkoiset rintsikat jotka ei mitenkään liikaa minusta erottunut. Hieman toki. Mutta mitä mieltä?
Kommentit (111)
Onhan niitä sellaisiakin paitoja ja ihan paitapuseroita, jotka ovat tarkoituksella läpinäkyviä. Parempi sellaisten allakin on kauniit liivit kuin mikään muu viritys.
Pukeutukaa miten lystäätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä haittaa, jos kesällä näkyy. Kuka hemmetti jaksaa paksut paidat päällä vain siksi, että rintsikat eivät näy. Viralliset tilaisuudet yms. tietty eri asia.
Nudet ja valkoiset balconette liivit on keksitty.
Valkoiset näkyy läpi.
Ei minulla näy läpi, pukeudun liiveihin vaatteiden värin ja mallin mukaan.
Sulla ei siis ole tullut vastaan paitaa josta näkyisi läpi nuden värisistä huolimatta.. enkä tarkoita nyt mitään selvästi läpinäkyviä paitoja. Kankaissa on eroja.
Ei se nyt niin hirveesti haittaa. Ihanne olisi tietysti se, että rinnat olisivat sen verran terhakat, etteivät ne tarvitsisi liiviteoillisuuden tukea. On mukava näin ikämiehenäkin katsella vapaana heiluvien rintojen villiä liikettä paidan alla. Aaah, kesä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleiden vaatteiden alle nudenlväriset alusvaatteet!
Minulle on ikuisesti jäänyt mielen ala-asteen englanninopettaja, jolla aina paistoi liivit paitapuserosta läpi.
Koulussa kannattaa keskittyä opiskeluun. Ylipäätään sellaista elämänvaihetta, jossa olisi tarpeen kytätä muiden vaatetusta, ei ole.
Kyllä se on härskiä kun opella on läpinäkyvä paita ja kaikki vilkkuu. Mutta kiitos, minä olen jo onneksi kouluni käynyt ja pukeudun töihinkin asiallisesti.
Nykyään näkee muutenkin ihan hirveää tyrkkypukeutumista. Kaikki vaot vilkkuu ja sitten ihmetellään, kuun saadaan "epätoivottua" huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä haittaa, jos kesällä näkyy. Kuka hemmetti jaksaa paksut paidat päällä vain siksi, että rintsikat eivät näy. Viralliset tilaisuudet yms. tietty eri asia.
Valkoiset näkyy läpi.
Sulla ei siis ole tullut vastaan paitaa josta näkyisi läpi nuden värisistä huolimatta.. enkä tarkoita nyt mitään selvästi läpinäkyviä paitoja. Kankaissa on eroja.
Olen eri, mutta ei kai kukaan pakota ostamaan paitaa josta näkyy läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin luontevaa ja suositeltavaa, että ne näkyy. Paljon huonompi vaihtoehto olisi, jos kulkisit ilman rintaliivejä kuin mikäkin hupakko.
Ilman liivejä kulkeva ei kyl oo mikää hupakkko. Aikas tuomitseva olet sinä
Rintaliivit eivät ole pakolliset, eivätkä ne sovi kaikille (esim. oma ihoni ei edes kestä liivien käyttöä pitkään) ja monet pitävät niitä erittäin epämukavina. Rintaliivit ovat vain vaatteita, joista toiset tykkäävät ja toiset eivät. Oudosti niiden kohdalla ollaan konservatiivisempia kuin viime vuosituhannella – tai suunnilleen koskaan ihmiskunnan historiassa. Toisaalta "pitäisi" käyttää, toisaalta "ei saisi" näkyä. Mikään ei ole hyvä. Melko järjetöntä.
Ei todellakaan voi haittata jos jollain näkyy liivit tai liivittömyys. Keskitytäänpä taas omaan elämään ja omaan tekemiseen muiden tuijottamisen ja arvostelun sijaan ja yritetään kaikki vihdoin siirtyä modernimpaan aikaan tässäkin asiassa.
Rintaliivejä on erittäin mukavia ja pehmeitä, joten niiden käyttö ei ole siitä kiinni. Toisilla on sairaalloinen paljastelunhalu ja se on sairaus ja itsensäpaljastelu on rikos. Kyllä toiset pitää ottaa huomioon, ettei häiritse muita paljastelullaan. Lapset voivat saada ihan traumoja paljastelusta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään näkee muutenkin ihan hirveää tyrkkypukeutumista. Kaikki vaot vilkkuu ja sitten ihmetellään, kuun saadaan "epätoivottua" huomiota.
Ei tuollaiset huomiohakuiset mitään huomiota ihmettele. Ei sekoiteta keskenään niitä, jotka hakevat huomiota paljastelullaan ja ne jotka saavat huomiota, vaikka ovat ihan asiallisestikin pukeutuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset näkyy läpi.
No kuule ei se läpinäkyvyys välttämättä näy siellä kaupassa! Ei olisi kuule koskaan kaupassa arvannut, varsinkaan kun olisin ostanut saman paidan eri värissä aiemmin. Nyt se paita lojuu kaapin täytteenä. Postaisin tänne kuvaksi esimerkin jos vihtisin! Sitäpaitsi saadaan sitä paitoja joskus lahjaksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset näkyy läpi.
No kuule ei se läpinäkyvyys välttämättä näy siellä kaupassa! Ei olisi kuule koskaan kaupassa arvannut, varsinkaan kun olisin ostanut saman paidan eri värissä aiemmin. Nyt se paita lojuu kaapin täytteenä. Postaisin tänne kuvaksi esimerkin jos vihtisin! Sitäpaitsi saadaan sitä paitoja joskus lahjaksikin.
Siis olin ostanut samanlaisen aiemmin eri värisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivien rintaliivien löytäminen ei ole aina ihan niin yksinkertaista, että senkun menet ja ostat, ja vielä muka jotkut tietynlaiset.
Mistä johtuu etten ole löytänyt vielä yhtäkään nudea/valkoista liiviä, joka ei näkyisi paidan läpi? Olen toki aika kalpea eikä mikään niistä mätsää ihon sävyyn. Ei valkoinen eikä nude.
Sen sijaan joskus jopa mustat tai värilliset on näkyneet jonkun värillisen tai mustan vaatteen läpi vähemmän..
Koska etsit täysin väärän värisiä liivejä. Eikö ihmiset tämän vertaa osaa Googlea käyttää?
Valkoisen paidan alle ei todellakaan laiteta valkoista tai nudea, nämä harhat on kumottu aikoja sitten. Paras valinta on omaa ihoa tummempi beige tai jopa punainen, mutta ei missään nimessä ihonsävyä vaaleampaa - nämä ovat juuri niitä, jotka paistavat jopa mustaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
No eihän nykyään tahdo saada mistään paitoja, joista ei näkyisi läpi. Eikä kuumalla säällä voi kahta paitaa päällekkäinkään pitää.
Tätä minäkin mietin. Naisille nyt ainakin myydään lähinnä ohutta kangasta olevia paitoja, mutta sitten ei saisi kuitenkaan kuultaa rintsikat läpi? Eikä sitäkään hyvällä katsota jos ei laita rintsikoita ollenkaan.
Riippuu paidasta ja liiveistä ja siitä ollaanko häissä, hautajaisissa vai festareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mielestäni hölmön näköistä. Jos on valkoinen paita, alle ihonväriset rintaliivit, ne eivät näy läpi yhtä paljon.
Vielä juntimpaa on tämä joidenkin harrastama tyyli, jossa rintaliivien olkaimet näkyvät jonkun topin olkaimien alta. Se ei suinkaan ole tarkoitus.
Miten sitten pitäisi toimia jos haluaa vaikka helteellä ohutolkaimista paitaa käyttää? Itse en ainakaan sopivia olkaimettomia liivejä ole löytänyt.
Olkaimettomat balconette liivit. Ohis.
Ei ole olemassa mun koossa sellaisia jotka istuu hyvin.
Ei pidä paikkansa. Olen töissä liiviliikkeessä ja naisia on asiakkaina laidasta laitaan ja aina löytyy sopiva koko että malli. Ehkä olet ostanut liivejä vääristä paikoista, mutta älä luovuta.
No ehdota koolle 70J hyviä olkaimettomia?
Ei tullut ehdotuksia...
Vierailija kirjoitti:
Olisin sanonut "vittuako se sulle kuuluu, miten minä pukeudun! pidä vaan huoli omista rintsikoistasi!"
sähän voimaannuit
Vierailija kirjoitti:
Huom. rintaliivit on useimmille välttämättömyys.
miksi naiset sitten aikoinaan niin innokkaasti joukolla poltti niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mielestäni hölmön näköistä. Jos on valkoinen paita, alle ihonväriset rintaliivit, ne eivät näy läpi yhtä paljon.
Vielä juntimpaa on tämä joidenkin harrastama tyyli, jossa rintaliivien olkaimet näkyvät jonkun topin olkaimien alta. Se ei suinkaan ole tarkoitus.
Miten sitten pitäisi toimia jos haluaa vaikka helteellä ohutolkaimista paitaa käyttää? Itse en ainakaan sopivia olkaimettomia liivejä ole löytänyt.
Olkaimettomat balconette liivit. Ohis.
Ei ole olemassa mun koossa sellaisia jotka istuu hyvin.
Ei pidä paikkansa. Olen töissä liiviliikkeessä ja naisia on asiakkaina laidasta laitaan ja aina löytyy sopiva koko että malli. Ehkä olet ostanut liivejä vääristä paikoista, mutta älä luovuta.
No ehdota koolle 70J hyviä olkaimettomia?
joku semmoinen, jossa on rollaattorin näköiset apupyörät, joiden päällä on tukeva metallikehikko kannattelemassa noita. oletko martina big?
Sille ei vain voi mitään, että valkoisesta paidasta näkyvät valkoiset t-paitarintsikat läpi. Jos peittävät hyvin, eivätkä ole mitkään pitsirintsikat, asia on ok.