Onko teistä epäsopivaa jos rintsikat näkyy paidan läpi?
Tänään ostoskeskuksessa joku täysin tuntematon vanhempi rouvashenkilö alkoi kovaan ääneen saarnaamaan kuinka epäsopivaa tuo on. Mulla oli siis valkoinen tiukka (korkeakauluksinen) t-paita ja valkoiset rintsikat jotka ei mitenkään liikaa minusta erottunut. Hieman toki. Mutta mitä mieltä?
Kommentit (111)
Tiedättekö, että rintaliivimalleja ja kokoja on erilaisia? Moni ei näytä tietävän tätä (en syyllistä, mutta olen huomannut) ja tunkee itsensä joko liian isoihin tai pieniin liiveihin. Povekkaalle on haasteellisempaa löytää istuvat ja ennen kaikkea mukavat liivit, mutta kyllä niitäkin on - pienirintaiselle on hieman helpompaa. Joka tapauksessa tyylikäs nainen ei vilauttele alusvaatteitaan eikä niiden rajoja. Hyvää kesää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. rintaliivit on useimmille välttämättömyys.
miksi naiset sitten aikoinaan niin innokkaasti joukolla poltti niitä?
Eikö kuppikoko ole kasvanut? Ehkäpä nykyään ne ovat välttämättömämmät kuin ennen.
Minä esimerkiksi voin kyllä olla ilmankin jos ei tarvitse juosta tai muuta vastaavaa, toisaalta en kyllä käytä koskaan epämukavia kaarituellisia liivejä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mielestäni hölmön näköistä. Jos on valkoinen paita, alle ihonväriset rintaliivit, ne eivät näy läpi yhtä paljon.
Vielä juntimpaa on tämä joidenkin harrastama tyyli, jossa rintaliivien olkaimet näkyvät jonkun topin olkaimien alta. Se ei suinkaan ole tarkoitus.
Miten sitten pitäisi toimia jos haluaa vaikka helteellä ohutolkaimista paitaa käyttää? Itse en ainakaan sopivia olkaimettomia liivejä ole löytänyt.
Olkaimettomat balconette liivit. Ohis.
Ei ole olemassa mun koossa sellaisia jotka istuu hyvin.
Ei pidä paikkansa. Olen töissä liiviliikkeessä ja naisia on asiakkaina laidasta laitaan ja aina löytyy sopiva koko että malli. Ehkä olet ostanut liivejä vääristä paikoista, mutta älä luovuta.
No ehdota koolle 70J hyviä olkaimettomia?
joku semmoinen, jossa on rollaattorin näköiset apupyörät, joiden päällä on tukeva metallikehikko kannattelemassa noita. oletko martina big?
Et selkeästi ymmärrä miltä kuppikoot oikeasti näyttävät. Se ”D on iso kuppikoko” on aika vanhanaikaista ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tyylimoka. Samoin kuin liian paljastava pukeutuminen, ryttyiset vaatteet jne. En ymmärrä eikö häiritse itseäänkin jos muut tietää millaiset alusvaatteet on päällä.
Alusvaatteet on vaatteet siinä missä muutkin. Niiden tehtävänä on suojata intiimipaikat ja rintsikoidenkin tukea rintoja. Mua ei ainakaan haittaa jos joku näkee minkäväriset tissiliivit mulla on kunhan ei nännit näy.
Milloin tuosta nännien näkymisestä tuli tuomittavaa? Ei ainakaan joskus ysärin alussa, jolloin rintsikoiden käytön aloitin, kukaan puhunut tuosta mitään. Kaikki liivitkin oli kaupoissa kangaskuppisia eikä niitä sentin paksuisia vaahtomuovivirityksiä mitä nykyään tuntuu olevan suurin osa. En vieläkään osaa noita vaahtomuoviliivejä käyttää, kamalan tuntuisia varsinkin kesällä.
Itselläni nännit näkyvät väkisinkin, ei sille mitään mahda. Ja kun nuoruudessani 90-luvulla se ei ollut ongelma, niin en viitsi siitä ongelmaa tehdä. Vielä lapseni syntyessä minulla oli laakeat rinnanpäät ja jouduin alkuun käyttämään rintakumia. Mutta pitkän imetyksen myötä minulla on nykyisin nisät, jotka näkyvät läpi, vaikka minulla olisi liivit, teepaita ja viellä hupparikin päällä.
No eihän se kivaa ole kun liivit näkyy läpi. Mutta kun niitä on pakko isopovisena käyttää, niin minkäs teet?
eihän kukaan halua kävellä liikkuvana liivimainoksena. Mutta nykyään kun vaatteet ovat enemmän tyköistuvia, niin esim hakaset naäkyy selässä aina vaikka mitä tekisit. Ainakin meillä joilla liiveissä on useimmiten 3-4 hakasta, niin se muhkura näkyy aina. Mutta eiköhän siihen pidä suhtautua vaan niin että se on olosuhteiden pakko. Jos joku siitä pahoittaa mielensän , niin ei voi mitään...
ei muakaan haittaa. Ihonväriset on hyvät valkoisen paitiksen alla. Valkoisetkin on kivat, kunhan on siistit. Eihan pitsin näkymisessä oo haittaa
No ei todellakaan. kukahan miettii et näkyy joku alustoppi puseron läpi???
ihan sama...
Koulutus on mennyt kohdallasi aivan hukkaan.
Sulla ei ole vähäisintäkään käsitystä asioista.