Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä epäsopivaa jos rintsikat näkyy paidan läpi?

Vierailija
03.06.2021 |

Tänään ostoskeskuksessa joku täysin tuntematon vanhempi rouvashenkilö alkoi kovaan ääneen saarnaamaan kuinka epäsopivaa tuo on. Mulla oli siis valkoinen tiukka (korkeakauluksinen) t-paita ja valkoiset rintsikat jotka ei mitenkään liikaa minusta erottunut. Hieman toki. Mutta mitä mieltä?

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei. Ole. Taitaa olla tämä saarnaaja oman rajoittuneisuutensa vanki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen sitä itselläni, muiden rintsikoilla ei ole väliä.

Vierailija
4/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeää. Ethän esittele alushousujasikaan. Mikä himo on nykyään esitellä itseään?

Vierailija
5/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muilla haittaa, mutta itse pyrin välttämään asiaa ja se on ihan helppoa, kun kaikki on yleensä mustaa

Vierailija
6/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. Itsekään en kiinnitä huomiota muihin. En ole aiemmin tullut edes ajatelleeksi. Ap

Vierailija
7/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tyylimoka. Samoin kuin liian paljastava pukeutuminen, ryttyiset vaatteet jne. En ymmärrä eikö häiritse itseäänkin jos muut tietää millaiset alusvaatteet on päällä.

Vierailija
8/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä törkeää kuin alushousujen rajojen paistaminen läpi housuista. Eli ei yhtään törkeää. Törkeämpää on tiirailla jonkun liivejä ja vielä ottaa asiakseen sättiä ihan tuntematonta ihmistä.

Vierailija
9/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tyylimoka. Samoin kuin liian paljastava pukeutuminen, ryttyiset vaatteet jne. En ymmärrä eikö häiritse itseäänkin jos muut tietää millaiset alusvaatteet on päällä.

Alusvaatteet on vaatteet siinä missä muutkin. Niiden tehtävänä on suojata intiimipaikat ja rintsikoidenkin tukea rintoja. Mua ei ainakaan haittaa jos joku näkee minkäväriset tissiliivit mulla on kunhan ei nännit näy.

Vierailija
10/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen paidan alla parhaat on nuden väriset rintsikat ne ei näy läpi kun taas se valkoinen näkyy helposti. Tosin ei se kenellekään kuulu vaikka näkyisikin. Itse välttäisin rintsikoiden läpipaistamista virallisissa tilanteissa kuten työkokouksissa, mutta jossain ostarilla mitä väliä...

Vierailija
11/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On törkeää. Ethän esittele alushousujasikaan. Mikä himo on nykyään esitellä itseään?

Eikai alusvaate ole osa ihmistä?

Vierailija
12/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena kouluttauduin mielenterveys puolelle, pieni paikkakunta ja järkytys miten paljon mielenterveysongelmaisia tuolla kylällä liikkuu ihan normaalien kirjoissa.

Olen alkanut suhtautumaan kaikkien outoihin sanomisiin ajatuksella, taas yksi kylähullu.

Vierailija
13/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää että useimmat naiset käyttää rintsikoita. Se ei ole mikään salaisuus.

Vierailija
14/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei haittaa jos hieman kuultaa läpi. Mutta en ole tottunut tähän nykytapaan, että on ok jos rintaliivien olkain näkyy, tai vielä kauhempaa, mekon selkäpuolelta näkyy rintaliivien takaosa. Liivit pitäisi valita niin, etteivät ne tule vaatteiden alta esiin. Ja viisikymppinen olen, varmaankin juuri tuollainen ap:n kuvailema vanhempi rouvashenkilö.

Ikinä en silti menisi vieraalle ihmiselle asiasta sanomaa. Omaa tytärtäni olen toki yrittänyt ojentaa, vaihtelevalla menestyksellä.

Vierailija
15/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei epäsopivaa, mutta jotenkin masentavan tyylitöntä.

Tulee mieleen tätini, joka piti kesäisin usein paitoja, josta - poikkeuksetta mustat - rintaliivit näkyivät aina läpi. 

Ai että hävetti lapsena kulkea hänen kanssaan. Jo ihan pienenä olin kysynyt, eikö tätiraukalle riitä ehjiä paitoja, kun niissä on sellaiset reiät, joista rintsikat vilkkuu.

Vierailija
16/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin just kysyä, haittaako olkaimien näkyminen. Itselläni iso rintavarustus, eikä mitkään naruolkaimet kannattele rintoja, mutta kuitenkin toppeja tulee pidettyä ja usein rintsikoiden olkaimet valuu ohi topin olkaimien.

Vierailija
17/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nykyään tahdo saada mistään paitoja, joista ei näkyisi läpi. Eikä kuumalla säällä voi kahta paitaa päällekkäinkään pitää.

Vierailija
18/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin luontevaa ja suositeltavaa, että ne näkyy. Paljon huonompi vaihtoehto olisi, jos kulkisit ilman rintaliivejä kuin mikäkin hupakko.

Ilman liivejä kulkeva ei kyl oo mikää hupakkko. Aikas tuomitseva olet sinä

Vierailija
19/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoisen paidan alla parhaat on nuden väriset rintsikat ne ei näy läpi kun taas se valkoinen näkyy helposti. Tosin ei se kenellekään kuulu vaikka näkyisikin. Itse välttäisin rintsikoiden läpipaistamista virallisissa tilanteissa kuten työkokouksissa, mutta jossain ostarilla mitä väliä...

Oikeasti vähiten näkyy punaiset.

Vierailija
20/111 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään kesän kunniaksi valkoinen, ohut t-paita ja alla valkoiset rintsikat ilman pitsiä.  Ennen kukaan ei miettisi tätä. 

Paidalla on normaali O-kaulus eikä ole napapaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä