Nainen lähti kesken kaiken treffeiltä pois kun kuuli että asun vuokralla
Sanoi että oikea mies ei asu 35-vuotiaana kuin omistusasunnossa, jätti juomankin puoliksi juomatta.
Onko nykymeno tosiaan tällasita? Erosin juuri pitkästä suhteesta
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hieno juttu, että naiset alkaa viimein tajuamaan sen, että miehestä ja parisuhteesta kannattaa etsiä hyötyä. Niin miehetkin tekevät, eli tussua, nöyttelypuudeli ja kodinnkone. Mitä miehestä muuta on hyötyä, kuin raha? Kulli vai?
Ei kannata yleistää koska ei päde kaikkiin miehiin. Omasta puolestani voin sanoa että haluaisin tietää yhdenkin syyn miksi haluaisin naisen itselleni. Mitä hyötyä naisesta olisi minulle? Ei mitään. Tussua en kaipaa yhtään koska käsi ajaa saman asian. Osaan itse hoitaa kotityöt ja olla kodinkoneena enkä tarvitse ns. näyttelypuudelia.
Miehet ei kaipaa enää tussua kun ne on kaikki nykyään anaalista pitäviä kaappihomoja. En tiedä mitä on tapahtunut, maailma kai loppumassa tai jotain, mutta miehet ovat taantuneet apinan tasolle eli haluavat nussia paskareikään. Testosta ei enää tietoakaan.
Näinhän se on. Eräs kuuskymppinen nainen sanoikin mulle yks päivä, että pillu ei ole enää nykyään mitään. Ja olen huomannut saman asian. Kai tämä sitten on niitä lopun aikoja.
Naisten nykypreferenssit miehille:
1. status
2. raha
3. ulkonäkö
Tämä ei ole arvokysymys eikä kannanotto vaan empiirinen tosiasia. Naisten pariutumispreferessit ovat myös syy sille, miksi miehet ovat yleisemmin johtoasemassa ja parempituloisia. He eivät muuten olisi naisista kiinnostavia.
Tietenkin naiset haluavat, että mies on miellyttävä, kohtelias, tunteikas, herkkä, älykäs, huomaavainen ja vaikka kaikkea mitä. Mutta ne eivät ole valintakriteereitä, enemmänkin sellainen wishlist jota parinkymmenen vuoden parisuhteen jälkeen on hyvä voivotella että voi kun oliskin mies joskus ollut noita, mutta kun toi mun oma rikas eiku rakas mies ei koskaan ollut.
Ikävä totuus kirjoitti:
Naisten nykypreferenssit miehille:
1. status
2. raha
3. ulkonäkö
Tämä ei ole arvokysymys eikä kannanotto vaan empiirinen tosiasia. Naisten pariutumispreferessit ovat myös syy sille, miksi miehet ovat yleisemmin johtoasemassa ja parempituloisia. He eivät muuten olisi naisista kiinnostavia.
Tietenkin naiset haluavat, että mies on miellyttävä, kohtelias, tunteikas, herkkä, älykäs, huomaavainen ja vaikka kaikkea mitä. Mutta ne eivät ole valintakriteereitä, enemmänkin sellainen wishlist jota parinkymmenen vuoden parisuhteen jälkeen on hyvä voivotella että voi kun oliskin mies joskus ollut noita, mutta kun toi mun oma rikas eiku rakas mies ei koskaan ollut.
Ja toki on niitäkin, joiden miehet ovat just ihania miehiä luonteensa takia, mutta heidän kanssaan on pariuduttu aina siksi, että kohdat 1-3 täyttävät miehet menivät muille. Nekin suhteet murenevat, jos tarjolle tulee ektstrovertti-narsisti-raha-alfa.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Mulle ainakaan ei ole väliä, että asuuko mies vuokralla vai omistusasunnossa. Mutta samanlaiset rahankäyttötottumukset pitäisi olla. Että ei saisi olla pihi mutta ei myöskään tuhlari.
Vaan juuri sellainen kuin sinä haluat? Jatkuvatko nuo vaatimukset muuallekin kuin rahankäyttöön? Onnea etsintöihin!
Ihan perusasia on se, että puolisoiden rahankäyttötottumusten on syytä olla samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ap menit just ton muijn kanssa treffeille? Oliko se luonne, kun oli niin ihqu ja mukava? Ei , vaan pinnalliset syyt. Ulkonäkö.
Sitä saa mitä tilaa.
Ehkä ap halusi tutustua naiseen, että tietäisi sen luonteen vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen.
Kyllä minä pariutuessa mietin sitäkin, miten ja missä asutaan, jos yhdessä ollaan. Kun kummallakin oli puoleksi maksettu oma asunto, ne oli helppo myydä ja ostaa yhteinen, ei tarvinnut ottaa paljoa velkaa. Ei olisi ollut mahdollista, jos toisella olisi omaisuutena vain pino vuokrakuitteja.
Asuminen on kuitenkin aika iso asia elämässä.
Sori, mutta mistä ihmeestä sä voit tietää tuntemattomien ihmisten varallisuudesta? Osa varakkaistakin ihmisistä asuu vuokralla, kuka mistäkin syystä.
Tilastollinen tosiasia on että vuokralaiset ovat köyhiä, vaikka poikkeuksia varmaan löytyykin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hieno juttu, että naiset alkaa viimein tajuamaan sen, että miehestä ja parisuhteesta kannattaa etsiä hyötyä. Niin miehetkin tekevät, eli tussua, nöyttelypuudeli ja kodinnkone. Mitä miehestä muuta on hyötyä, kuin raha? Kulli vai?
Ei nyt ainakaan raha. Seksi, kyllä. Kokkaustaito plussaa, itse en osaa.
Mutta tärkeintä on rakkaus, ei mikään hyödyn etsintä.
Olikohan tämä provo? No, et ainakaan menettänyt fiksua ja mukavaa ihmistä, joka on valmis kompromisseihin. Noita ominaisuuksia, kompromisseja erityisesti, vaaditaan parisuhteessa! Ei kai kukaan järkevä ja tasapainoinen ihminen dumppaa treffiehdokasta yhden väliaikaisen ominaisuuden takia?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ainakaan raha. Seksi, kyllä. Kokkaustaito plussaa, itse en osaa.
Mutta tärkeintä on rakkaus, ei mikään hyödyn etsintä.
Turha näille tunnevammaisille on rakkaudesta puhua, harmi :(
Minun ystävälle treffi kumppani oli sanonut, että miehellä täytyy olla hyvä auto, kesämökki ja oma- asunto. Ystäväni on 60v.
Minut dumpattiin treffeillä on kerroin että asun äidin luona. Olen nelikymppinen mies. Harmi, muuten olisi ollut kivannäköinen nainen. Mutta uutta putkeen vain.
M44 kirjoitti:
Niin, minäkin asun vuokralla vakituisesti. Minulla on ollut satoja tuhansia sijoituksia kryptovaluutoissa, nytkin merkittävästi. En aio niitä asuntoon laittaa koska siellä ne ei tuota riittävästi kun en voisi olla isommalla mukana uusissa projekteissä. Lisäksi omistan metsää kymmenillä tuhansillä, se ei kaiken aikaa ole realisoitavissa kovin järkevästi ja nopeasti.
Omistat metsää kymmennillä tuhansilla? Että vallan hehtaarin, puolitoista? Vaiko jotain kitukasvuista männikköä Lapin perukoilla?
Noin pienillä metsäomistuksilla ei kannata hirveästi lesota.
N40, 30 ha metsää. Pieni läntti sekin on, mutta pelkän puuston arvo on satoja tuhansia.
Kristiina xx kirjoitti:
Mulle ainakaan ei ole väliä, että asuuko mies vuokralla vai omistusasunnossa. Mutta samanlaiset rahankäyttötottumukset pitäisi olla. Että ei saisi olla pihi mutta ei myöskään tuhlari.
semmoinen kultainen keskitie pitää olla miehen rahankäytössä. niin että se ei pihistele minun kampaaja, manikyyri, kuohuviini ja matkustelukuluissa ja voimme käydä kahviloissa juomassa 7e kahveja. samalla mies ei kuitenkaan saa olla tuhlari, joka laittaa rahaa golffinpeluuseensa tai autoon. mies ei myöskään saa haaskata rahaa työpaikkalounaisiin, koska minäkin joudun kotona tekemään itse ruokani, eikä ole reilua, että toinen saa käydä ulkona syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Minun ystävälle treffi kumppani oli sanonut, että miehellä täytyy olla hyvä auto, kesämökki ja oma- asunto. Ystäväni on 60v.
ja tällä treffikumppanilla oli vastaavasti itsellä, mitä? pimppi?
Vierailija kirjoitti:
Oma älykäs, ja huolella perusteltu viestini ei päässyt läpi. Vain tyhmät viestit kelpaavat.
Vauva on syvältä!
moderaattori oli eri mieltä kuin sinä, joten mielipiteesi oli "väärä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen.
Kyllä minä pariutuessa mietin sitäkin, miten ja missä asutaan, jos yhdessä ollaan. Kun kummallakin oli puoleksi maksettu oma asunto, ne oli helppo myydä ja ostaa yhteinen, ei tarvinnut ottaa paljoa velkaa. Ei olisi ollut mahdollista, jos toisella olisi omaisuutena vain pino vuokrakuitteja.
Asuminen on kuitenkin aika iso asia elämässä.
Sori, mutta mistä ihmeestä sä voit tietää tuntemattomien ihmisten varallisuudesta? Osa varakkaistakin ihmisistä asuu vuokralla, kuka mistäkin syystä.
Mikä tuntematon on ihminen, jonka kanssa seurustelee? Ihmiset puhuvat asioista näes, siis normaalit ihmiset.
Tavallinen palkallaan elävä ei asu vuokralla ja säästä hurjaa omaisuutta sijoituksina, ei vaan rahat riitä.
Naisten vaatimukset vain kasvavat kasvamistaan.
Miehen tulee olla sitä, tätä ja tota...Sekä tietty miljoonaomaisuus nelikymppisenä.
Nainen itse on tietty aina parhaimmillaan juuri sellaisena kuin on, vaikka olisi minkälainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yleistää koska ei päde kaikkiin miehiin. Omasta puolestani voin sanoa että haluaisin tietää yhdenkin syyn miksi haluaisin naisen itselleni. Mitä hyötyä naisesta olisi minulle? Ei mitään. Tussua en kaipaa yhtään koska käsi ajaa saman asian. Osaan itse hoitaa kotityöt ja olla kodinkoneena enkä tarvitse ns. näyttelypuudelia.
Hyvä mies lopeta ne käsihommat ja osta kunnon tekovagina + liukkaria (tai rypsiöljyä). Sitä voit sitten paneskella menemään. Hakkaa nyrkkipyykin 100-0!
Oma älykäs, ja huolella perusteltu viestini ei päässyt läpi. Vain tyhmät viestit kelpaavat.
Vauva on syvältä!